mechanische perpetuum mobile verklaringen

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/09/05, 19:10

Quack Hunter schreef:
econology schreef:Je kunt beter mijn verschillende argumenten en vragen beantwoorden die hierboven zijn genoemd ...

Wat betreft de surunitaire processen (het enige veld dat mij interesseert), liet u GEEN argument achter, maar het is de titel van forum : Rolleyes:

Eigenlijk is de surunitaire niet mijn kopje thee en ik heb hier niets te verdedigen (genoeg werk met de pantone) Ik heb eenvoudig dit deel van de forum om over dit onderwerp te kunnen praten ... pro of anti ... Ik vroeg je ook om jezelf voor te stellen ... het is duidelijk veel gemakkelijker om te "spreken" als je anoniem blijft ...

Ik had het over de argumenten betreffende de almacht van je kennis en de zézetics die niet in staat zijn om bepaalde experimentele observaties op te lossen ... en zich tevreden te stellen met het breken van bepaalde mythen die gemakkelijk op te lossen zijn ... dat een kind van 5 jaar zeker zou breken (om te spreken met de voorwaarden die u leuk vindt)

ps: je bent alleen geïnteresseerd in een gebied waarvan je weet dat het onmogelijk is? Vreemde redenering ...
0 x
Hunter charlatan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/05/05, 19:11




par Hunter charlatan » 01/09/05, 20:27

econology schreef:Ik vroeg je ook om jezelf voor te stellen ... het is duidelijk veel gemakkelijker om te "spreken" als je anoniem blijft ...

Ik had het over de argumenten betreffende de almacht van je kennis en de zézétiques ...

waarom ik mezelf zou presenteren gezien je neerbuigendheid en je nietige woordspelingen: rolleyes:

Je was heel blij dat je de enige was die in staat was om voor je volgers te profeteren, maar nu zul je niet langer in staat zijn om nawak te vertellen. Schade, jammer :D
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 01/09/05, 20:57

Hunter, we zullen begrijpen dat u uzelf niet herkent in de woorden en ideeën van deze site en deze forum. Gratis voor jou.

Uw opmerkingen lijken mij echter bijzonder respectloos of zelfs volledig ongepast met betrekking tot gebruikers en de webmaster. Als u het niet eens bent met wat er op de website staat forum, waarom kom je daar schrijven?

Ik denk dat het daarom modieus zou zijn om je schrijven te matigen.

Bedankt dat je voor je gedrag hebt gezorgd, het zal voor ons allemaal aangenamer zijn, ook voor jou.


Rulian
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 01/09/05, 22:35

In het geval dat een kleine jager nog niet heeft geleerd om te lezen, herinner ik hem eraan dit forum is getiteld:
"Mechanische eeuwigdurende beweging: verklaringen: waarom het niet kan werken"
Ik geef toe dat ik graag stiekem hoop, tegen alle verwachtingen in, dat het misschien toch zou werken als we het zouden vinden. En dat, kleine jager zou ons willen verbieden.
Sorry, kleine jager, je bent niet mijn vader, ik doe wat ik wil, ik word gek als ik wil, en je beledigingen en je laster zullen niets veranderen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 01/09/05, 22:35

Quack Hunter schreef:Titel van forum : "Surunitaire motoren of processen"

Altijd zo grappig deze econologie. Trouwens, hoeveel verdient het u per maand om over-unit procesplannen aan gogo's te verkopen?

antwoord ................ die plaat

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 01/09/05, 22:36

econology schreef:Het is overdreven om te zeggen dat toen ik het grootste deel van mijn onderzoek gratis op mijn site plaatste ... En jij, aan jouw kant, wat doe je om dingen gedaan te krijgen?

antwoord ......... die plaat van die plaat

Hunter ..... in plaats van op iedereen te poepen ... gebouwd ... gebouwd

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)

... ______

... / ______ \

. (00 00 = H =)

..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Hunter charlatan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/05/05, 19:11




par Hunter charlatan » 01/09/05, 22:53

Cuicui schreef:In het geval dat een kleine jager nog niet heeft geleerd om te lezen, herinner ik hem eraan dit forum is getiteld:
"Mechanische eeuwigdurende beweging: verklaringen: waarom het niet kan werken"

In het geval dat de overgebleven Cuicui niet heeft leren lezen (ik probeer zo neerbuigend te zijn als "kleine jager": rolleyes :), wijs ik hem erop dat dit het onderwerp is getiteld "Mechanische eeuwigdurende beweging: uitleg: waarom het niet kan werken "en dat het gedeelte van forum wordt "Unitaire motoren of processen" genoemd

U zou nu een oogarts moeten zien.

Ik lachte goed :D
0 x
Hunter charlatan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/05/05, 19:11




par Hunter charlatan » 01/09/05, 22:57

Rulian schreef:Als u het niet eens bent met wat er op de website staat forum, waarom kom je daar schrijven?

Ik heb minstens één keer uitgelegd in een van mijn berichten op de 14-pagina:

Het is goed om een ​​heel onderwerp te lezen voordat je erin spuugt zoals je net deed: rolleyes:

Jij ook, je hebt een klein visieprobleem, je wilt niet met cuicui naar de oogarts gaan? :D
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 01/09/05, 23:44

hello!

Ik vraag me af welke econologie jou interesseert?
Zijn er naast de dingen waar je niet in gelooft, iets waar je aan werkt of iets probeert te ontwikkelen?
met alle informatie die je hebt, kun je ons een paar dingen leren op andere gebieden van mechanica of natuurkunde die verband houden met een proces dat kan worden gekwalificeerd als econologisch ..?
Ik heb misschien dingen gemist (ik moet niet alles wat er gaande is onderzoeken, ik heb andere activiteiten) en ik vermoed dat je wetenschappelijke ondersteuning moet kunnen bijdragen aan andere thema's dan dit onderwerp. Heb je goede ideeën om te exposeren? of houd je alles voor jezelf om een ​​fortuin te verdienen met een meer revolutionaire techniek dan het internet *?
je zegt niets over jezelf in je profiel, ik kan het je niet kwalijk nemen, ik leg niets niet tevreden, maar vader, je zou ons iets meer kunnen vertellen over een project dat je na aan het hart ligt! Vertel me niet dat je zo ver bent gegaan in de studie van de wetenschap, alleen maar om ons te vertellen dat er niet zoiets bestaat als eeuwigheid of superunity, het zou echt onszelf schieten als we geen andere lessen zouden verlaten al deze kennis!

Yahi

*: wees voorzichtig met wat te revolutionair is, achteraf geloof je het niet!
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 02/09/05, 00:54

Stoer !


Het wordt warm in dit gebied. :P

Ik verzet me .....

Het is moeilijk !!!

Ik verzette me: rolleyes: pfff, ik heb geen olie op het vuur gezet.

N voorkomt dat het niet mogelijk is ....
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten