Een motor onuitputtelijke energie ...

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 06/06/12, 15:46

Oké, ik bid :)

Welke software gebruik je om te simuleren?
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

par plasmanu » 06/06/12, 15:54

Veel plezier.
Moge de kracht met u zijn.

PS: dit is het snelste rotte topic dat ik ooit heb gezien.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 06/06/12, 19:27

Moed om te fotograferen!

Christophe schreef:Oké, ik bid

Idem.

Ik nodig Snapshoot uit:
– om te begrijpen dat iedereen hem wil helpen.
– om de positieve opmerkingen die tegen hem zijn gemaakt zorgvuldig te herlezen.
— de aangevoerde argumenten als tastbaar te beschouwen.
– en vooral om een ​​stap terug te doen ten aanzien van de haalbaarheid van uw project.

Ik geef hem een ​​serieuze aanwijzing: hij heeft geen antwoord gegeven op de vragen die hij beoordeelt”gênant» (en die geen antwoord vond) als hij het eerlijk zou doen door ALLEEN het feitelijke, ‘wetenschappelijke’, pragmatische of rationele aspect in ogenschouw te nemen (hoe hij het ook noemt), zou hij vrij snel een aantal tekortkomingen zien (die hij wel of niet kon zien) fill...), ook al zou ik graag willen dat hij dit idealiter zou bereiken.

Of sommigen dit nu als een ‘witteboordenbenadering’ beschouwen en erop neerkijken, zal het tastbare resultaat niet veranderen (of dit project nu wel of niet werkt). Wij zijn een familie "van uitvinders", en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik het deze keer verkeerd had (hoewel het mij overkomt : Mrgreen: ).
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

par plasmanu » 06/06/12, 20:00

Helemaal
  "niemand is perfect en iedereen die perfectie zoekt is ziek of gek"Oud gezegde uit de Ardèche : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 10:48

1/ de simulatie staat onder Solidworks (en deze software is geen onzin!).

2/ stel me je vragen nog eens, ik ben hier (ook al heb ik alle vragen al beantwoord, in tegenstelling tot wat er wordt gezegd....herlees de discussies!!!).


naar +.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 07/06/12, 11:36

2/ rôoooh, dat is het, we hadden niet gedacht dat het zo gemakkelijk zou zijn om er te komen :P

2/ en toen dachten we ook dat dit in strijd was met het feit waar Snapshoot beweert op gereageerd te hebben “alle vragen”, hij had het niet gedaan!

2/ Dus als we hem vragen om ALLES van onze tegenargumenten opnieuw te lezen, is dat om een ​​GOEDE reden: 'spa...

2/ Het zou goed kunnen zijn om hem te helpen zijn moed te verzamelen...

2/ Trouwens, afgezien van het feit dat we de magische formule niet rauw in zijn mond willen gooien [als dat mogelijk is...] Wie is dat? de eiser" hier? Het is voorlopig geen “mensheid”, hè: wie is het anders dan “onze” Snapshoot!? Ja, er is moed voor nodig!

2/ omdat inderdaad "If" Snapshoot de moeite had genomen om vriendelijk te reageren “alle vragen” [als het mogelijk is in termen die niet noodzakelijkerwijs gunstig zijn voor de uitkomst die HIM wenst] en vooral om de antwoorden en de hypothesen te accepteren [niet noodzakelijkerwijs in de zin die HIM zou willen, maar mogelijk als het relevant is... ja , maar alleen als het...etc] is. Nou, hij zou hier niet met ons in cirkels rondlopen. Het zou niet nodig zijn om zekerheden op te bouwen met onzekerheden (of ze nu zeker zijn of niet... bovendien...)

Oké, hoe dan ook, een eerste aanwijzing?
– bij elke “onderhandeling” is het de regel van het spel om de mogelijkheid toe te geven dat er een “mogelijke negatieve reactie” is: dat maakt deel uit van de spelregel (of we het nu leuk vinden of niet bovendien);

Tweede spoor?
– zowel in uitvindingen en technologie als in de wetenschap is het kif-kif...;
– er kan sprake zijn van een potentiële mislukking of een potentieel succes, het hangt ervan af...
– het is geen les, het is een simpele observatie van dingen.

Derde spoor?
https://www.econologie.com/forums/les-negati ... 11692.html

Laat Snapshoot dat onderzoeken, dan praten we er nog eens over...
Laat hem een ​​kleine Excel-tabel maken in "X" en "y" waarin hij alles punt voor punt onderzoekt, en dat hij de voordelen versus de nadelen introduceert die tegen hem waren, en dat hij in het resultaat zet wat hij ervan vond . Bijvoorbeeld door voor zichzelf een relevantieschaal te maken van 1 tot 10 (in zijn beweringen, maar ook voor tegenargumenten). Vervolgens publiceert hij deze tabel hier...

En pas dan... zullen we er weer over praten...

:?
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 12:05

veel bla bla......Ik wil mijn vraag, kun je er niet één stellen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 07/06/12, 12:08

Dat was de “beleefde” versie.

Anders zijn er andere manieren, als Snapshoot het wil proberen? : Mrgreen:

Welnu, ik geloof dat dit debat, gezien de koppigheid in de ontkenning, geen vooruitgang meer zal boeken.

Tot ziens
0 x
snapshoot
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 19/05/12, 22:53

par snapshoot » 07/06/12, 12:11

Obamot schreef:Dat was de “beleefde” versie.

Anders zijn er andere manieren, als Snapshoot het wil proberen? : Mrgreen:

Welnu, ik denk dat dit debat geen voortgang meer zal vinden.

Tot ziens


Dat is een andere manier om te zeggen: ik praat te veel en ik begrijp weinig...

ook vaarwel voor jou.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 07/06/12, 12:16

Hé, hé... nog een laatste pirouette?!

Beeld

Ja, dat, de minachting en het terrein van verzet dat Snapshoot cultiveert, begrepen we.

Oké, niet alleen dat, we laten hem het laatste woord hebben en hij sluit de deur als hij weggaat.

Beeld

https://www.econologie.com/forums/les-negati ... 11692.html
Dernière édition par Obamot de 07 / 06 / 12, 12: 27, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 127 gasten