Een revolutionaire "auto-sneeuw"!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 19/12/10, 17:10

Christophe schreef:
Remundo schreef:als de schroeven hol zijn


Uh betwijfel je of ze dat niet zijn? Op de video uit 1924, met een dichtheid van 1, zou ik zeggen dat er minstens 2 ton gewicht zou zijn alleen voor de schroeven ... :schok:

Russische militaire video's suggereren dat als het principe van schroeven interessanter was dan rails, ze deze zouden gebruiken ... nee?

Grappig om 4x4 om te zetten in "tank" : Cheesy:

ja, ik twijfel er niet aan, maar gezien het staal dat er bovenop zit, moeten ze voldoende hol zijn ... Een kleine inschatting via Archimedes laat me denken dat we moeten verhuizen tenminste 3000 L water

Het is waar, de Lada zijn erg leuk ... Ah deze Russen :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 19/12/10, 17:25

Dank je, gooi niet meer :P

Het is duidelijk dat tracks in extreme gevallen geweldig zijn, maar zoals iemand hierboven opmerkte, tracks zijn al jaren in ontwikkeling en zijn in mijn ogen, vanuit mechanisch oogpunt, ongelooflijk geavanceerd en complex!

Ik dacht dat een toepassing in arctische of poolgebieden, waar de grote worsten een enorm voordeel zouden hebben, ze kunnen drijven en daarom geven we niet om de waterzakken in de zomer, we hebben weinig om ze te bouwen met lichte en resistente synthetische materialen. .. plaats smallere parallelle flenzen om adhesie aan de grond te voorkomen en de tractie-efficiëntie te verbeteren ...

Dat zag ik bij warmtemotoren oneindig veel lichter en aangepast op deze machine, of in elektrische uitvoering met de zonnepanelen die een "dak" over maken, tandriemoverbrenging die zelfs op motorfietsen essentieel wordt. . we zouden kleine modellen kunnen maken en ook enorme dingen waarbij het oppervlakte-effect op de sneeuw gunstiger zou zijn ("drijfvermogen" -standpunt), de worm zou misschien discontinu kunnen zijn enz ....
Ik vind het jammer dat we niet verder zijn gegraven, het lijkt me heel bijzonder, zoals Lejjust opmerkt, de trekkracht is formidabel en wat me het gekste lijkt, is de eenvoud van fabricage van het ding. .

Maar goed, dit is gewoon een idee dat me erg verstandig lijkt en eigenlijk het meest verrassende is het niet dat iemand in 1924 dit idee had?

miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten