De met elkaar verbonden?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Opale2sang
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 27/03/16, 22:40
x 14

Re: Communiceren van schepen?




par Opale2sang » 03/04/16, 14:28

Nee, sorry voor de grap die misschien te lang is, maar er zijn nog steeds mogelijkheden om regenwater veel eenvoudiger te recupereren, uiteraard zonder kleppen (nou als een kleintje).

Het is echter nog steeds mogelijk om meer dan 50% van een volume water alleen met kleppen te verplaatsen, dat is geen grap.

Voila, neem het mij niet kwalijk dat het een late dwaas van april was en een langdurig effect heeft ^^.

Om me te vergeven, zou ik een schets maken om de potentiële energie van het regenwater te transformeren met een goed rendement, maar er is een probleem, dat zou ik je uiteindelijk allemaal willen uitleggen.

cordialement.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Communiceren van schepen?




par Oli 80 » 03/04/16, 18:09

Hallo, hier is een andere forum waarvan het onderwerp oud is maar interessant kan zijn https://openclassrooms.com/forum/sujet/cuve-a-eau-61546
goed lezen
hartelijk
0 x
Opale2sang
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 27/03/16, 22:40
x 14

Re: Communiceren van schepen?




par Opale2sang » 03/04/16, 19:01

Dank u, afgezien van het idee van de zwaartekrachtpomp die het water hoger zou brengen dan het initiële niveau met het vacuüm, wat dus in ieder geval volgens de verkeerde schets is.

De reiger-fontein zoals beschreven door interferentie zou moeten werken, maar het is verkeerd in de eerste bubbel om de 1-klep niet te openen.

Van harte.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Communiceren van schepen?




par Oli 80 » 03/04/16, 19:22

Zie, voila een completer onderwerp over deze versie van de fontein van reiger irrigatie bekkens-and-pool / fountain-of-reiger-t6805.html

hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Communiceren van schepen?




par Obamot » 04/04/16, 06:05

Opale2sang schreef:
Opale2sang schreef: Ik ben een "tandwielsnijder"

de valse schets.

maar als het werkt, maar het werkt! : Mrgreen:

https://fr.wikipedia.org/wiki/Fontaine_de_H%C3%A9ron

Opmerkingen, hoewel ik niets heb tegen communicerende schepen, maar wees voorzichtig om je vinger niet in de versnelling te steken ...

Het was mijn klep van de dag :D : Mrgreen:
Van harte.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Communiceren van schepen?




par Obamot » 04/04/16, 06:27

Nog niet een ander: "Te veel nadruk op veronderstelde fouten, het kan uiteindelijk ... verdraaid raken". : Cheesy:

Christophe schreef:
Christophe schreef:En ik denk niet dat ik het mis heb op deze!

De eerste kernreactor van Fermi deed 0.5W ... denk je dat onderzoekers hebben nagedacht over grijze energie? op dit moment? : Cheesy:

Behalve dat in vergelijking daarmee communicerende schepen teruggaan tot het begin der tijden >>> en de fontein van reiger (veel geperfectioneerder dan de heruitvinding van het wiel van deze draad) gaat terug naar bijna 2'000 jaren ...! >>> (merci tegen Oli, want is het dat het zou stikken om het hem te vertellen ...?)

Dus - alle verhoudingen behouden - als we na 2 millennia niet meer durven te spreken "van grijze energie"hier, onder het voorwendsel van"zoeken"(voor bekende en ultra-simplistische hydraulische systemen), zal het uiteindelijk ver genoeg in de denkfout duiken ...!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Communiceren van schepen?




par Christophe » 04/04/16, 17:09

Natuurlijk, maar ik sprak net als een wetenschappelijke benadering ...
0 x
Opale2sang
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 27/03/16, 22:40
x 14

Re: Communiceren van schepen?




par Opale2sang » 04/04/16, 18:29

Obamot schreef:Behalve dat in vergelijking daarmee communicerende schepen teruggaan tot het begin der tijden >>> en de fontein van reiger (veel geperfectioneerder dan de heruitvinding van het wiel van deze draad) gaat terug naar bijna 2'000 jaren ...! >>> (merci tegen Oli, want is het dat het zou stikken om het hem te vertellen ...?)

Dus - alle verhoudingen behouden - als we na 2 millennia niet meer durven te spreken "van grijze energie"hier, onder het voorwendsel van"zoeken"(voor bekende en ultra-simplistische hydraulische systemen), zal het uiteindelijk ver genoeg in de denkfout duiken ...!


Hallo, de reigerfontein is een heel goed idee, maar het heeft ook zijn nadelen, zoals de verplichting om een ​​"buffertank" te hebben om uiteindelijk twee tanks te legen, en het water komt op de bodem terecht vanaf de eerste cyclus en het zou een illusie zijn om het zonder pomp omhoog te laten gaan!

En juist omdat het is zo simpel als het idee van de communicerende vaten compartimenten is interessant, je lijkt te willen grijze energie te praten, terwijl als we bedenken dat met dit systeem door het optimaliseren van het te zijn in de tijd van de ontwikkeling van de industrie, kun je je voorstellen hoeveel het zou genereren als een economie? ..

Misschien bestaat het zelfs, want als ik er goed over denk, dan denk ik niet dat ik slimmer ben, weet je.

Het is alleen dat de argumenten goed zijn, niet allemaal zeker, maar alleen met kleppen ja, ik kan meer dan 90% van een volume water verplaatsen op dezelfde basishoogte, en zelfs een gewicht als ik wil , (gewicht met een klein volume), en zelfs meerdere keren door slechts een fractie van mijn potentieel te verliezen.

En vanuit een wetenschappelijk oogpunt denken aan een systeem in 100, 1000 of 10000 verhaal geeft een andere kijk op de inrichting, omdat in theorie de meer en minder ruimte is er verlies, of het betekent dat de fysieke verbiedt geen principe dat een vloeistof in een zwaartekrachtveld enkele miljarden keren verplaatst (in theorie), zelfs als het zich op dezelfde hoogte bevindt.

In dit geval het feit dat je meer dan 99% kunt overboeken, met zoveel verdiepingen als je wilt (in theorie).

Alleen daarvoor is het interessant denk ik ...

Door nadelen eerlijk gezegd heb ik liever de duiker Fountain Heron's, want het is leuker, maar dat betekent niet dat ik heb deze fontein niet weten, en als je de muisaanwijzer op de berichten gemerkt dat ik zei dank u hallo, en ik ben bleef hoffelijk tegenover mij, mijnheer.

Van harte.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Communiceren van schepen?




par Grelinette » 04/04/16, 22:52

De beste tips met behulp van het principe van communicerende vaten is het Beker der rechtvaardigheid !
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Communiceren van schepen?




par Obamot » 05/04/16, 15:16

Christophe schreef:Natuurlijk, maar ik sprak gewoon als een stap wetenschappelijk...

Hoe dan ook, er is 2'000 jaar dat ze dit niet wisten (stout?) Word ^^
Erger nog, ze wisten het niet "grijze energie"maar waarschijnlijker is de boost in plaats daarvan, het kost minder ... : Mrgreen: : Cheesy:

En ten tijde van de Egyptenaren waren de wetenschappers goden, Imhotep moet de sawouar ^^
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten