Onderzoek naar koude fusie is geloofwaardig?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 21/11/13, 14:15

ja zeker, het is + realistisch en toegankelijk, daar ben ik het mee eens.
Ik zou het meer beloofd doen! : Cheesy:
maar geef toe dat het verleidelijk is ...
0 x
e_1414
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 17/11/13, 19:10




par e_1414 » 21/11/13, 22:14

Pinaise, je hebt gelijk, ik was begaafd met eenheid.
De brandstof is 38 mj / l ... Rond naar 3.6 e7, 1KWH is 3600 * 1000 j
... 1l brandstof is ruwweg 10 kwh.
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 22/11/13, 08:30

Elephant zei:
Omdat ze geloven dat ze tijd zullen besparen, willen sommige mensen hun patent tegen elke prijs verkopen en eindigen met miljoenen euro's geld.

Persoonlijk zou ik ook een ketel thuis hebben gezet, daarna 2 onder de mantel hebben verkocht, vervolgens 4 .... enz ..... Ik stel me voor dat een vriend die zijn elektriciteitsrekening laat zien, het moet een verkoper zijn, toch?


Ja, als slechts één van deze uitvinders zeer discreet honderd machines verkocht die gemakkelijk te reproduceren zijn, zou het snel gaan. Binnenkort circuleren plannen op internet ...
Iedereen denkt vooral om een ​​fortuin te maken. Daarom is open source de juiste oplossing.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 22/11/13, 08:59

uitvinders zijn niet goed in verkopen, hoewel industriëlen!
voor open source-plannen worden ze gegeven op hyrdoplasmol.net; =)
0 x
e_1414
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 17/11/13, 19:10




par e_1414 » 23/11/13, 10:36

Ik herinner me de huidige situatie.
Bronnen raken op. De bevolking explodeert. Het geld verhongert een deel van de planeet, het andere deel is zo slaaf dat je gaat spreken om harder te werken om een ​​auto te kopen.
De inflatoire economie die we creëerden, was gebaseerd op een oneindige planeet.
Kortom, het is niet schitterend en het zal niet lukken.
Sommige jongens beweren een bijna onbeperkte ketel te hebben en houden dat voor hen, waardoor e-cat naar 1000 graden gaat, alsof ze beweerden niet alleen een waterkoker te hebben, maar ook motoren en dynamo's.
We zijn op Mars!
Als LENR's bestaan ​​en geproduceerd kunnen worden in de lichte industrie bij 500 Euros van KW; oplaadbaar naar believen, zullen ze worden gekopieerd zodra er 100 is buiten.
Patenten, we gaan erop zitten. Als de brandstof 5 E de liter waard is, zal niemand enige vraag stellen.
Elk laboratorium zal in staat zijn om de inhoud ervan gedetailleerd in te schatten, en om de energie te analyseren die wordt ingebracht (intelligent deel ... Y'a 3 of 4 zoon die niet meer terugkeert naar de reactor).
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 23/11/13, 12:34

Dus dit jaar zal Rossi zijn pand met zijn machine verwarmen?

Wanneer annuleert hij zijn elektrische abonnement?

: Mrgreen:
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 23/11/13, 20:15

hij wacht op jou om het vuur te vinden!
we zijn niet gemaakt.
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 16/01/14, 09:04

Hier hebben we het over enerzine:

http://www.enerzine.com/603/16801+des-m ... deau+.html
"Het personeel van ENSER Corporation voerde ongeveer 30 tests uit in onze gebouwen, met BLP CIHT elektrochemische cellen die in overeenstemming waren met het type dat in het voorjaar van 2012 door BLP werd getest en gepresenteerd, en die de drie gespecificeerde doelstellingen bereikten", aldus dr. Ethirajulu Dayalan , engineering partner, ENSER Corporation. "We hebben de BlackLight-resultaten onafhankelijk gevalideerd door een hooggekwalificeerde, niet-geassocieerde derde partij. We hebben bevestigd dat de hydrino het product is van overtollige elektriciteit die is waargenomen tijdens de drie analytische tests. uitgevoerd op de batterijen, en we hebben vastgesteld dat BlackLight Power vijftig keer de vermogensdichtheid behaalde door de elektroden te stabiliseren tegen corrosie. "

Dr. Terry Copeland, die de productontwikkeling leidde voor verschillende elektrochemische en elektrotechnische bedrijven, zoals DuPont Company en Duracell, voegde toe: "Dr. James Pugh (toen CTO van ENSER) en Dr. Ethirajulu Dayalan nam met mij deel aan de onafhankelijke tests van CIHT-batterijen op de site van ENSER Corporation in Pinellas Park, Fla. Vanaf 28 november 2012. We hebben CIHT-batterijen vervaardigd en getest die in staat zijn om netto elektrisch vermogen te produceren. bevestigt dat een stabiele vermogensdichtheid is verkregen die vijftig keer hoger is, en waarvan het product hydrino is. "
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 18/01/14, 20:02

Hydrino bestaat niet. Het is een uitvinding die niet wordt erkend door de wetenschappelijke gemeenschap.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 13/02/14, 11:02

moinsdewatt schreef:Hydrino bestaat niet. Het is een uitvinding die niet wordt erkend door de wetenschappelijke gemeenschap.
Het gebrek aan erkenning door de wetenschappelijke gemeenschap bewijst niet het bestaan ​​van niets.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten