De spontane flow-warmtepomp

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs

De spontane flow-warmtepomp




par RealWheel » 23/12/11, 11:31

De COP van deze machine is positief en ligt in de orde van 500. De COP reageert niet op de thermodynamische berekening van Carnot en de machine is niet bovenunitair (COE=000 geen vermogensversterking).

De onbalans veroorzaakt door een elektrisch veld wijzigt de statistische verdeling van schokken op de muren, waardoor een hete muur en een koude muur ontstaan.

Voor een zeer laag verbruik van elektrische energie (lekken die verband houden met de polarisatie van de plaat) verkrijgen we een zeer aanzienlijke warmteoverdracht.

Dit proces zou de koninklijke weg bij uitstek kunnen vormen voor de airconditioning en verwarming van gebouwen.

Kleine verduidelijking: de uitvinder is een Franse academicus.

Mijn persoonlijke mening: het is betreurenswaardig dat deze uitvinding fundamenteel wordt gekleineerd en dat het persoonlijke imago van deze uitvinder is geschaad. Ik geloof dat zijn uitvinding haalbaar is en ik herhaal mijn onwrikbare steun.

http://www.energythic.com/view.php?node=73
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs

Re: De spontane flow warmtepomp




par RealWheel » 23/12/11, 13:25

Deze machine produceert dus 500 keer meer koude of warmte dan dat hij elektrische energie verbruikt.

Met andere woorden: 1 W elektrische energie zou een verwarmingsvermogen van 500 kW opleveren!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 23/12/11, 13:41

Een andere onduidelijke vorm van de demon van Maxwell die ervoor zorgt dat snelle en hete moleculen hun energie in een hoek achterlaten, tussen platen van 50 micron in een groot elektrisch veld en 1000 V tussen (geschreven 10 miljoen volt/cm, in tegenstelling tot 1000V op 0,05 mm, technisch onmogelijk, zonder storing of enorme stroomlekken, miljoenen keren hoger dan de microampère per m2 aangegeven in een onbekend gas)) en de koude elders achterlatend, ontsnappend aan het principe van Carnot:
Het principe bestaat uit het aantrekken van neutrale gasmoleculen naar een zogenaamde “elektrostatische” plaat om ze te versnellen en de plaat te verwarmen. Een intens elektrisch veld wordt aangelegd in een microgatcondensator die de plaat bedekt. Neutrale moleculen worden gepolariseerd en versneld wanneer ze deze microgaten binnendringen waar het intense elektrische veld zich bevindt. Elk molecuul versnelt en absorbeert elektrische energie wanneer het een gat binnengaat, maar vertraagt ​​en geeft dezelfde hoeveelheid energie terug als het het gat verlaat. Er wordt voortdurend energie gegeven en teruggevoerd naar de moleculen terwijl ze heen en weer bewegen tussen de platen, wat resulteert in een totaal verbruik van nul.
De gasvormige vloeistof ondergaat geen verandering meer in de thermodynamische toestand, in tegenstelling tot alle andere warmtepompprocessen. Er blijft een thermodynamische cyclus bestaan ​​op het niveau van elk gasmolecuul, maar niet op het niveau van alle moleculen.


volledig ontspoort, omdat de energiebalans zeer complex is (schokken op muren en dissipatie in een gas) en
een thermodynamische cyclus op het niveau van elk gasmolecuul
is niet logisch, omdat de thermodynamica alleen bestaat met een zeer groot aantal moleculen en daarom is dit proces vaag en niet geloofwaardig, waarbij wederom wordt voorgewend om van Maxwell een demon te maken, zonder zich bewust te zijn van de gedetailleerde dissipatieve processen die dit idee verminderen tot pure droom. !!

Degenen die beseffen of proberen, zullen ontdekken dat ze voor niets vermoeiend zijn, en in het beste geval dissipatieve mechanismen ontdekken die ze hadden verwaarloosd.

Tenslotte met:
COP ... zou vanuit een redelijke aanname op het gebied van lekstromen ongeveer 500 zijn.

blijkt dat betrokkene nog nooit gasstoringen heeft waargenomen, en zelfs geen bliksem heeft waargenomen op stormachtige dagen!!

Dit systeem met veel lagere spanningen tussen twee platen gescheiden door 50 micron, kan eenvoudig worden getest door aan bijna niets te sleutelen, en we zullen zien dat het het Carnot-principe respecteert, omdat het sterk lijkt op het Seebeck-Peltier-effect in halfgeleiders overal aan het grote publiek verkocht in koelers (gas van elektronen of gaten in een elektrisch veld in de halfgeleider).
Niks nieuws en foute cijfers dus.
Het is zelfs een leuke oefening voor examen of natuurkundewedstrijd om de assimilatie van natuurkundige kennis in een minder gebruikelijke situatie te testen.
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 23/12/11, 13:51

Het lijkt mij volkomen aannemelijk om de statistische verdeling van schokken op de muren te wijzigen door middel van een unidirectioneel elektrisch veld.

De verbruikte energie die verband houdt met lekken heeft als enige doel het handhaven van de stabiliteit van een elektrisch veld dat een onevenwicht van kinetische energie creëert voor de moleculen die zich in de buurt van de muur bevinden. Deze instabiliteit verspreidt zich stap voor stap naar alle moleculen tussen de twee wanden, waardoor een warmteoverdracht ontstaat.

Omdat ik mechanische machines heb gebouwd die een onstabiele toestand hebben gecreëerd, blijf ik ervan overtuigd dat deze machine kan werken.

Als u ideeën heeft voor het ontwerpen van zo’n machine, aarzel dan niet om deze uit te voeren, u bent dan patenthouder voor andere landen dan Frankrijk.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 23/12/11, 14:14

Herlees wat ik schreef en met grote zorg de basiskennis over halfgeleiders, elektronengassen of gaten met het Peltier Seebeck-effect dat erg op elkaar lijkt, lees op Google en Wikipedia, een armada aan artikelen sinds 1927, begin van de kwantummechanica, essentieel om te begrijpen !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/12/11, 23:06

Grrrrr! Realwiel..

als u, in plaats van uw tijd te verspillen met het bekeren van onwetende bevolkingsgroepen van ons soortgenoten, terug zou komen naar uw werkplaats om ons te bewijzen dat u gelijk had.

Niets zou ons meer plezier doen dan dat u onze neus in onze (gecensureerde) AC steekt met behulp van een machine die WERKT.

Dan trokken we met plezier een oude zak aan en liepen op blote voeten, met een touw om onze nek, op weg naar Canossa.

Ik vraag me ook af waarom Deledeco en Obamot hun toetsenborden gebruiken om u te antwoorden.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 24/12/11, 12:38

het is grappig, ik doe dezelfde analyse voor ecnaroui
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 24/12/11, 13:16

Ze zijn allemaal volkomen duidelijk:
monumentale fouten in elementair redeneren!!!

ecnaroui heeft een veel lager foutenniveau dan de verschillende eeuwigdurende bewegingen, met enorme basisfouten!!!

Bovendien weigeren de betrokkenen precies te reageren op opmerkingen die gebaseerd zijn op gezond verstand!!! waaruit blijkt dat hun onderbewustzijn begreep dat ze ongelijk hadden, maar dit onderbewustzijn weigert ongelijk te hebben!!!
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 24/12/11, 18:25

Elephant heeft gelijk, waarom verspillen Dedelco en anderen je tijd met het proberen te overtuigen van de onzin die ze schrijven.
Een eenvoudige rectificatie zou voldoende moeten zijn (bovenaan de draad).
Vervolgens zou een moderator een klein symbool één - in een rode cirkel bijvoorbeeld - voor de titel plaatsen.

Laat deze gelovigen dan hun onderwerp in zichzelf ontwikkelen, zodat ze de kans krijgen zich aan ons te bewijzen door een machine te maken die werkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 25/12/11, 12:59

dedeleco heeft gelijk met zijn reactie! niet om de auteur te overtuigen, dat is een onmogelijke missie, maar om iedereen die ons leest te informeren en te voorkomen dat iemand tijd verspilt door het te geloven

in een andere forum perpetuum mobile-onderwerpen zijn systematisch gesloten, en vaak zonder uitleg, wat ertoe kan leiden dat sommigen in een samenzwering geloven: goede verklaringen zijn inderdaad de beste manier
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 149 gasten