De spontane flow-warmtepomp

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 26/12/11, 12:08

Hallo, Grisom, stuur je experts en neem contact op met agent Gibbs van NCIS om deze zaak op te lossen.

Ik heb Colombo, Meachet en de Maagdenpalm al gestuurd, maar tegen de tijd dat ze arriveren, zul je waarschijnlijk kolonel Moutarde aantreffen met een kandelaar in zijn kont...


: Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/12/11, 17:03

Châtelot 16

in een andere forum perpetuum mobile-onderwerpen zijn systematisch gesloten, en vaak zonder uitleg, wat ertoe kan leiden dat sommigen in een samenzwering geloven: goede verklaringen zijn inderdaad de beste manier


Ik begrijp waar je het over hebt: het is een keuze voor een 'middelbare schoolleraar' die zijn voordelen heeft. Dat gezegd hebbende, als een publicatie niet vergezeld gaat van goed, tastbaar bewijs (ook al is het maar een goed gemaakte video), is het net zo leerzaam om uit te leggen waarom iets niet kan werken.

Wat doodt zijn mensen die aandringen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 26/12/11, 18:30

We wachten al 740 jaar om tenminste één van deze dingen te zien die werkt!!!
Zelfs gestoken door het leger om beter te doden!!!

Toch miste het leger in de oorlogen helemaal geen buskruit, noch kanonnen en geweren!!

Het heeft dus helemaal nooit gewerkt, zelfs niet één keer in de 740 jaar!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/12/11, 18:52

RealWheel schreef:Je hebt het helemaal mis. Verschillende machines werkten, maar hun uitvinders werden vermoord (met name de FBI) ​​of hun patenten werden geclassificeerd als defensiegeheimen met een verbod om iets aan het grote publiek te onthullen, met het risico zeer hoge boetes te betalen.


Welnu, ik zeg dat ze moeite zullen hebben om het geval van windturbines, Désertec, fotovoltaïsche panelen, de opslag van warmte in thermische ballonnen...

Pffff, de koude oorlog is voorbij, we moeten uit de paranoia komen!

RealWheel schreef:Wat zeer recentelijk is veranderd, zijn sociale netwerken die het mogelijk maken om op internationaal niveau geheime verenigingen te creëren.

Laten we verborgen blijven om gelukkig te leven!


Lagen! : Mrgreen:

“geheime verenigingen” op de woeb? MWOUAhaaaaahahahahahahahahah.... Niet lang geheim...

RealWheel schreef:
dedeleco schreef:
elephant schreef:Wat doodt zijn mensen die aandringen.
...............................


Wij gaan de discussies daar stopzetten.


Het is oké voor mij.
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 26/12/11, 19:25

dedeleco schreef:We wachten al 740 jaar om tenminste één van deze dingen te zien die werkt!!!
Zelfs gestoken door het leger om beter te doden!!!

Toch miste het leger in de oorlogen helemaal geen buskruit, noch kanonnen en geweren!!

Het heeft dus helemaal nooit gewerkt, zelfs niet één keer in de 740 jaar!!


We gaan ervan uit dat je gelijk hebt.

Er kan dus een zeer duister scenario voor de komende twintig jaar worden aangehouden. Vanaf 20 zal de wereld, a fortiori als ecologen kerncentrales in landen als Frankrijk of Duitsland voortijdig sluiten, te maken krijgen met energietekorten, en we zullen vechten om toegang te krijgen tot deze energie, die zo zeldzaam en bovendien kostbaar is.

En omdat elk punt van de bbp-groei extra energie-uitgaven vergt, zullen onze samenlevingen een recessie meemaken die nog dramatischer is dan die van 1929.

Het is een illusie om te geloven dat de weinige windturbines die onze landschappen ontsieren, met een zwaai van een toverstaf onze immense energiebehoeften zullen oplossen, waardoor we onze ellendige toestand waarin we ons al duizenden jaren voortslepen, kunnen verbeteren.

Energie heeft ons in staat gesteld om elk individu gedurende elke minuut van ons leven te voorzien van het equivalent van twintig mechanische slaven.

Edele grondstoffen, waarvan de kosten in korte tijd al zijn verdubbeld, zullen blijven stijgen naarmate er nieuwe energiecentrales worden gebouwd waarvan het specifieke vermogen steeds lager wordt (70 MW aan thermische centrales die jaarlijks in China worden gebouwd). punt waarop het onbetaalbaar wordt voor landen met schulden en een financieel systeem dat volledig verwoest wordt door opeenvolgende financiële crises.

Het heeft ook geen zin om de hoop te vestigen op ITER, waarvan we momenteel niet weten of de haalbaarheid van een dergelijk proces mogelijk is en dat steeds grotere investeringen vergt.

De transportkosten zullen snel buiten het bereik van de meeste mensen komen te liggen, wat zal leiden tot een verergering van de armoede in alle landen.

Als de wetenschappers uit het verleden gelijk hebben, dan verkeert de mensheid inderdaad in gevaar! En het zijn onze eigen kinderen die achteruitgang en voortijdige dood zullen ervaren.

Iedereen die nog steeds gelooft dat de wereld van vandaag en haar neerbuigende wetenschappers een redelijke oplossing zullen vinden voor de energiecrisis die de wereld begint te teisteren, is een volkomen onrealistisch persoon.

Geconfronteerd met dit beeld zijn er mensen die hebben besloten met de wolven mee te huilen, maar die de dood door schot, steekpartij of verhongering niet zullen vermijden als de tijd daar is, en degenen die zich voorbereiden om te overleven in een samenleving waarin ‘ieder voor zich’ " zal de meest voorkomende regel zijn geworden.

Wat betreft degenen die mij hierop hun minachting aanspreken forum, je zult merken dat ik dergelijke methoden nooit gebruik bij mijn tegenstanders.

Ik zal binnenkort een document publiceren dat online op mijn website zal worden geplaatst, waarin wordt uitgelegd hoe het eerste principe van de thermodynamica, of voor puristen de wet van behoud van energie, kan worden toegepast op een bovenunitaire machine.

Wordt vervolgd..............................
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 26/12/11, 19:58

Zonder DreamWheel is het een grote zwarte catastrofe, dus geloof me, nu mijn machines Carnot en Newton in de vergetelheid brengen, DreamWheel gaat de wereld redden!!!!

Het lijkt erop dat hij niet heeft gekeken of zich bewust is geworden van de oplossing. www.dlsc.ca eenvoudige, elementaire en reeds functionele zonnethermische zomer voor de winter, die ons van elke catastrofe zal redden, zonder het wonder nodig te hebben van het schenden van de fysieke beperkingen van de thermodynamische en mechanische realiteit.

En dit is echt, haalbaar zonder de noodzaak van een onmogelijke ontdekking!!!
Daarnaast zijn er ook tal van echt bruikbare technologische ontwikkelingen.
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 26/12/11, 20:11

dedeleco schreef:Zonder DreamWheel is het een grote zwarte catastrofe, dus geloof me, nu mijn machines Carnot en Newton in de vergetelheid brengen, DreamWheel gaat de wereld redden!!!!

Het lijkt erop dat hij niet heeft gekeken of zich bewust is geworden van de oplossing. www.dlsc.ca eenvoudige, elementaire en reeds functionele zonnethermische zomer voor de winter, die ons van elke catastrofe zal redden, zonder het wonder nodig te hebben van het schenden van de fysieke beperkingen van de thermodynamische en mechanische realiteit.

En dit is echt, haalbaar zonder de noodzaak van een onmogelijke ontdekking!!!
Daarnaast zijn er ook tal van echt bruikbare technologische ontwikkelingen.


Zonne-energie is slechts een energieproductie van de epsilon-orde in de energiemix. Als het Canadezen zijn die het promoten, is het meer dan lachwekkend. Dus ja, je beschouwt je verlangens als werkelijkheid.

En de voertuigen, die ga je ook nog eens verplaatsen met zonnepanelen!

Binnen korte tijd zal de energierekening je net zo bang maken als in 1974, in de maanden na de Jom Kipoer-crisis.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 27/12/11, 23:39

Eeuwigdurende beweging is en zal nog een flink aantal eeuwen een strikt nulbijdrage aan de energie blijven, net als de afgelopen 1200 jaar!!

terwijl de zon stuurt ons 1 kW/m2 loodrecht op zijn stralen, bruikbaar door zijn hitte, gratis ondergronds op te slaan en de goedkoopste containers, bij verschillende temperaturen, zelfs bij 300°C na concentratie door parabolische cilinders, voor thermische elektriciteitscentrales, die dag en nacht continu draaien, zonder dat er fundamentele ontdekkingen nodig zijn denkbeeldig en onmogelijk, in tegenstelling tot de eeuwigdurende bewegingen van DreamWheel!!

De oplossing kan overal worden geïmplementeerd www.dlsc.ca en de meer algemene vormen ervan, die niet beperkt zijn tot Canada, zolang we het maar willen en een minimum begrijpen de verspreiding van warmte die DreamWheel volledig negeert.
Zo behielden de Romeinen het winterijs voor de zomer (gratis airconditioning) en met dezelfde methode kan de zomerhitte behouden blijven voor de winter!!

En RealWheel lijkt niet te hebben begrepen dat het een echte, eenvoudige en echte oplossing is die in staat is om onze problemen op te lossen, vooral omdat de prijs van energie stijgt, zonder vervuiling of enige CO2-uitstoot, voor altijd, niet langer iets van alles verbruikt en over de eeuwen heen kan worden afgeschreven. .
Deze eenvoudige oplossing is dus fantastisch en het is een schande dat het uit pure domheid wordt veracht en genegeerd.
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 27/12/11, 23:58

dedeleco schreef:Eeuwigdurende beweging is en zal nog een flink aantal eeuwen een strikt nulbijdrage aan de energie blijven, net als de afgelopen 1200 jaar!!

terwijl de zon stuurt ons 1 kW/m2 loodrecht op zijn stralen, bruikbaar door zijn hitte, gratis ondergronds op te slaan en de goedkoopste containers, bij verschillende temperaturen, zelfs bij 300°C na concentratie door parabolische cilinders, voor thermische elektriciteitscentrales, die dag en nacht continu draaien, zonder dat er fundamentele ontdekkingen nodig zijn denkbeeldig en onmogelijk, in tegenstelling tot de eeuwigdurende bewegingen van DreamWheel!!

De oplossing kan overal worden geïmplementeerd www.dlsc.ca en de meer algemene vormen ervan, die niet beperkt zijn tot Canada, zolang we het maar willen en een minimum begrijpen de verspreiding van warmte die DreamWheel volledig negeert.
Zo behielden de Romeinen het winterijs voor de zomer (gratis airconditioning) en met dezelfde methode kan de zomerhitte behouden blijven voor de winter!!

En RealWheel lijkt niet te hebben begrepen dat het een echte, eenvoudige en echte oplossing is die in staat is om onze problemen op te lossen, vooral omdat de prijs van energie stijgt, zonder vervuiling of enige CO2-uitstoot, voor altijd, niet langer iets van alles verbruikt en over de eeuwen heen kan worden afgeschreven. .
Deze eenvoudige oplossing is dus fantastisch en het is een schande dat het uit pure domheid wordt veracht en genegeerd.


Ik heb mijn hele carrière doorgebracht op het gebied van energieproductie en heb energiecentrales (thermisch, nucleair, hydraulisch) verkocht of geïnstalleerd op 4 continenten. Overdrijf je niet een beetje met je preventieve beweringen tegen mij? Nu doet u wat u denkt, maar aan mijn professionele carrière kan niet meer worden gebouwd en uw kritiek kan mij geen kwaad doen, noch mijn persoonlijke overtuigingen op zijn minst ondermijnen. En vandaag heb ik vier veren gekocht voor mijn toekomstige motor!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 28/12/11, 00:03

wat als u ons eenvoudiger over uw motor zou vertellen en controversiële opmerkingen zou vermijden.

Ik vraag u nogmaals: heeft u enige informatie over de oliemotor die u heeft laten zien?
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten