De spontane flow-warmtepomp

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 25/12/11, 19:53

om de auteur niet te overtuigen, het is een onmogelijke missie

is soms niet helemaal juist, want door in de hoeken te duwen, om het bewustzijn van de realiteit te vergroten, soms dicht bij het belachelijke, krijgen we antwoorden die bijna bekentenissen zijn van de auteur van het besef dat hij ervan overtuigd is, althans zijn onderbewustzijn, zoals wanneer RealWheel geeft toe door te erkennen dat in zijn theoretische demonstraties:
Het is daarom onmogelijk om aan te nemen dat er sprake is van energiebesparing.

wat hetzelfde is als toegeven dat iemands theoretische redenering niets bewijst, aangezien men aan het begin van de redenering moet uitgaan van het eindresultaat!!!

Voor systemen die het principe van Carnot schenden (COP met duizelingwekkende waarden) is het voldoende om het bewustzijn te vergroten dat het met een dergelijk systeem mogelijk wordt om een ​​bootmotor te laten draaien, waarbij warmte uit het water bij omgevingstemperatuur wordt gehaald, om ijsblokken achter te laten en dit terug te winnen. beschikbare warmte, zonder enige energie of hete bronwarmte te verbruiken, anders dan het gewone temperatuurwater waarop de boot vaart!!

Aangezien niemand dit in 220 jaar stoommachines heeft bereikt, is de schending van het principe van Carnot volkomen illusoir, vooral in de dubieuze theorieën van RealWheel = DreamWheel van Noel, die investeerders probeert te overtuigen om te betalen voor de realisatie van deze denkbeeldige theorieën!! !
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 25/12/11, 22:40

dedeleco schreef:[


In de huidige periode hoef ik geen investeerders te overtuigen (ik financier mijn werk met mijn persoonlijke middelen), en ook niemand te overtuigen, aangezien gecertificeerde universitaire wetenschappers de theoretische studie van mijn motor in volledige onpartijdigheid zullen bestuderen.

Ik zal niet nalaten u op de hoogte te stellen van hun conclusies.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 25/12/11, 22:40

dedeleco schreef:[


In de huidige periode hoef ik geen investeerders te overtuigen (ik financier mijn werk met mijn persoonlijke middelen), en ook niemand te overtuigen, aangezien gecertificeerde universitaire wetenschappers de theoretische studie van mijn motor in volledige onpartijdigheid zullen bestuderen.

Ik zal niet nalaten u op de hoogte te stellen van hun conclusies.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 25/12/11, 23:52

Hallo, zou het mogelijk zijn om meer informatie te krijgen over de "olie" -motor?

Dit leek mij echt interessant. (Ik spreek Engels maar geen technische taal).

Merci.
:D
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 26/12/11, 00:23

Deel
erkende wetenschappers
Ik kan dat bevestigen
gecertificeerde universitaire wetenschappers ... met volledige onpartijdigheid

zal nooit in staat zijn een theoretische demonstratie te begrijpen en goed te keuren die tot de conclusie leidt dat de fundamentele grondslagen van de ‘gepatenteerde’ natuurkunde vals zijn, aangezien De tweede wet van Carnot (niet mogelijk om een ​​motor te laten draaien door water op kamertemperatuur in ijs te transformeren zonder een hete bron of energie met een oneindige COP) of
schending van de derde wet van Newton
, theoretische demonstraties, zonder het te zeggen, vanaf het begin van de onmiddellijke gelijkwaardigheid ervan
Het is onmogelijk om aan te nemen dat er sprake is van energiebesparing
!! om tot dezelfde cirkelvormige conclusie te komen:
geen energiebehoud en de machine versterkt de ingevoerde energie.


Deel
erkende wetenschappers
het heeft geen zin om het aan vele anderen te vragen
erkende wetenschappers
om hetzelfde elementaire logische antwoord te hebben!!

Omdat ik goede ervaring had als recensent van wetenschappelijke artikelen, kon ik recensenten ontmoeten
erkende universitaire wetenschappers
, door tijdgebrek, misbruik gemaakt door artikelen die hun fundamentele redeneerfouten camoufleren, achter overwegingen vol vage berekeningen, die veel tijd vergen om te worden ontmanteld, vereenvoudigd en benadrukt!!

Dus bijvoorbeeld het strikt theoretisch onjuiste artikel:
http://www.scirp.org/journal/PaperInfor ... urnalID=64
(onwaar, want met wat wordt verwaarloosd (traagheidseffecten), vindt hij dat het systeem het mogelijk maakt hoe sterker de veren zacht zijn, zoals Jokari-elastiekjes), werd geaccepteerd door recensenten of rapporteurs
gecertificeerde universitaire wetenschappers ... met volledige onpartijdigheid
die nog niets hebben gezien en geraadpleegd door dit tijdschrift, niet zo bekend als de natuurkundetijdschriften waar ik bij betrokken ben geweest (helemaal niet gratis en veel ouder en waar het nooit zulke valse artikelen zal publiceren).

RealWheel heeft dus een gratis recensie
van een gepatenteerde universiteitswetenschapper over... de theoretische studie van zijn motor met volledige onpartijdigheid
wat neerkomt op:
gaat vanaf het begin uit van een cirkelredenering
Het is onmogelijk om aan te nemen dat er sprake is van energiebesparing

de eindconclusie dat:
de machine versterkt de ingevoerde energie

bewering die totaal onmogelijk is om theoretisch aan te tonen, behalve met een totaal valse redenering, van dit cirkelvormige type, uitgaande van het eindresultaat om het aan te tonen.

Alleen experimenten, die met grote zorg moeten worden gecontroleerd op de afwezigheid van fouten of bezweringen, kunnen dit bewijzen, en dan als het waar is, zal het een wetenschappelijke revolutie zijn die net zo groot is als het werk van Newton, Lagrange, Carnot!!

Als bijnamen gecertificeerde universitaire wetenschappers, in volledige onpartijdigheid over de theoretische studie van de motor deze theoretische absurditeiten goedkeuren, zonder experimenteel wetenschappelijk bewijs over een periode van 300 jaar, zullen ze door tijdgebrek zijn misleid, gehypnotiseerd of moe zijn om het goed te keuren, precies zoals de rapporteurs van het extreem valse artikel:
http://www.scirp.org/journal/PaperInfor ... urnalID=64

Tenslotte, aangezien het niets minder is dan
de machine versterkt de ingevoerde energie
. of wegvliegen door massa's in achten te schudden, RealWheel kan ze aan NASA aanbieden, om te zien of het lukt vervang zijn zware raketten door deze lichte machine die kronkelt om zichzelf de lucht in te lanceren!!!

Hij zal een echte mening hebben
van erkende universitaire wetenschappers van zijn motor in volledige onpartijdigheid
van NASA
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/12/11, 03:12

elephant schreef:Grrrrr! Realwiel..

als u, in plaats van uw tijd te verspillen met het bekeren van onwetende bevolkingsgroepen van ons soortgenoten, terug zou komen naar uw werkplaats om ons te bewijzen dat u gelijk had.

Niets zou ons meer plezier doen dan dat u onze neus in onze (gecensureerde) AC steekt met behulp van een machine die WERKT.

Dan trokken we met plezier een oude zak aan en liepen op blote voeten, met een touw om onze nek, op weg naar Canossa.

Ik vraag me ook af waarom Deledeco en Obamot gebruik hun toetsenborden om u te antwoorden.


Ja, we hebben al genoeg over dit onderwerp gesproken om niet steeds opnieuw te beginnen.

De PAC's zijn in ieder geval voorbij. We moeten oplossingen onderzoeken om het ‘spontaan’ zonder te kunnen doen. Dat is alles wat de geavanceerde BE's momenteel doen. Geen warmtepomp => geen investering of afschrijving => geen onderhoud => geen geld uitgegeven => geen kernenergie verbruikt... => dus geen problemen!

Dédé zei wat er op technisch niveau te zeggen viel: punt. Wij slaan de pagina om. We willen de pseudo-‘resultaten’ niet eens weten. Zoals het er nu uitziet, is het niet geloofwaardig.

Ik geef evenzeer de voorkeur aan het Canadese project van Dedelco, de thermische ballon van Jenni of de hightech oplossing van de ETH Zürich met opslag op gemiddelde diepte op -400 meter (het is het een of het ander, afhankelijk van het project en de behoeften...) en natuurlijk met directe thermische zonne-energie met hybride thermische en fotovoltaïsche panelen.
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 26/12/11, 09:19

dedeleco schreef:...............................


Wij gaan de discussies daar stopzetten.

Voor uw persoonlijke informatie heeft Newton echter zelf onderzoek gedaan naar universele machines, nadat zijn vriend Leibnitz hem had opgedragen het wiel van Johann Bessler te bezoeken, dat voor onbepaalde tijd draaide!

Er zijn twee teksten in zijn hand geschreven op de volgende pagina: http://www.energythic.com/view.php?node=32
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 26/12/11, 10:17

740 jaar dromen zonder dat het ooit werkelijkheid wordt, ondanks de technologische vooruitgang!!!!
Droomwiel!!!


Deze dromers in 740 jaar hadden zich nooit de vooruitgang kunnen voorstellen en wat er werkelijk mogelijk was dat we elke dag gebruiken!!
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 26/12/11, 11:04

dedeleco schreef:740 jaar dromen zonder dat het ooit werkelijkheid wordt, ondanks de technologische vooruitgang!!!!
Droomwiel!!!


Deze dromers in 740 jaar hadden zich nooit de vooruitgang kunnen voorstellen en wat er werkelijk mogelijk was dat we elke dag gebruiken!!


Je hebt het helemaal mis. Verschillende machines werkten, maar hun uitvinders werden vermoord (met name de FBI) ​​of hun patenten werden geclassificeerd als defensiegeheimen met een verbod om iets aan het grote publiek te onthullen, met het risico zeer hoge boetes te betalen.

Wat zeer recentelijk is veranderd, zijn sociale netwerken die het mogelijk maken om op internationaal niveau geheime verenigingen te creëren.

Laten we verborgen blijven om gelukkig te leven!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 26/12/11, 11:49

Deze man is eigenlijk gewoon een trol
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten