De mysteries van het water auto

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
ange
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 12/10/05, 14:55

De mysteries van het water auto




par ange » 26/07/06, 15:32

Nog een waterwagenproject.
http://www.ovni.ch/~kouros/voiture.htm
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

De mysteries van het water auto




par denis » 26/07/06, 22:48

sinds tijd !!! we gaan niet vooruit!

moet het echt te laat zijn om te bewegen? :frons:
0 x
openhartig
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 05/08/06, 16:04




par openhartig » 05/08/06, 16:52

Wel, ik lees al meer dan een maand over de watermotor en pomp het net op zoek naar plannen. Ik heb velen die, naar mijn mening, een aanvaardbaar concept hebben. Natuurlijk hebben ze allemaal een waarschuwing dat ze niet getest zijn, etc. etc. na zoveel lezers kwam ik tot de conclusie dat de shema niet kan werken omdat de battrie zal lossen, zelfs als er een alternator is, omdat de elektrolyse van water te veel sap verpompt. in tegenstelling tot de anderen die daar zouden zijn gebleven, vond ik een oplossing.voila de beste:

1: als een enkele batterij niet genoeg is om de batterij op te laden, waarom dan niet 2 of 3 of 4 gebruiken ??? het vereist elke keer dat je naar huis gaat een lading, maar het is niet zo stom. je vertrekt met de 4-batterij opgeladen om te blokkeren. de eerste uiteindelijk, je verandert voor de 2eme. het komt ook op de loer, je verandert weer ... enz. (als ik zeg verandering, heb ik het over een systeem dat de hulp van een schakelaar mogelijk maakt om de energie van een andere batterij te nemen, niet om de batterij te veranderen onder de motorkap gaan)

2: met het persluchtsysteem: een "normale" watermotor met een persluchtgenerator in de kofferbak. Het kost veel ruimte maar ... als we vooruit kunnen auto ziet er gecomprimeerd uit, een generator pompt niet zo lang als het is.

zoals je ziet, verwerf ik het idee van de watermotor zonder externe hulp. ja, het is mogelijk dat er een wonder gebeurt en dat de waterstof genoeg kracht produceert om de battrie constant onder controle te houden, maar voor nu zie ik niet hoe.

de echte vraag die ik mezelf stel: hoeveel sap pompt een elektrolysesysteem? (om te weten hoelang de batterij zal vasthouden of of het persluchtsysteem voldoende is voor de taak.) Ik weet dat de accessoires van een het pompsysteem van ongeveer 10-20-versterkers af, maar het elektrolysesysteem zal wat pompen? 10-versterkers? 25?

Kijk, ik ben niet erg connaisseur in elektriciteit. certe, ik heb bases maar het zal niet voldoende zijn voor projecten als deze. als iemand mij zijn mening hierover kan geven en mijn vraag kan beantwoorden, zou ik hem dankbaar zijn.

openhartig
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/08/06, 22:49

misschien is het goed om naar de 75-pagina's van de forum "verbeterde elektrolyse" op deze site.
voor 10-versterkers kun je gewoon hopen een elektrolyser te voeden die in staat is om de prestaties van een conventionele motor te verbeteren, en toch zijn we niet helemaal zeker, want we proberen nu een elektrolyser te maken "die goed werkt "

wat er ook gebeurt, in de huidige staat van onze kennis, de balans van efficiëntie elektrolyse / verbranding van waterstof is nog steeds grotendeels tekort
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Hunter charlatan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/05/05, 19:11

Mysterieus? nee => waardeloos




par Hunter charlatan » 07/08/06, 14:55

Het principe van elektrolyse van water om energie te produceren door verbranding van waterstof is niet van belang.

Iedereen die natuurkundelessen heeft gevolgd op de middelbare school weet dat de thermische energie die wordt geproduceerd door verbranding (om water te herwinnen) altijd lager zal zijn dan de energie die nodig is om water te elektrolyseren.

2H2 + O2 -> 2H2O + energie1
2H2O + energie2 -> 2H2 + O2

Theoretisch energie1 = energie2.

Het simpelweg doorboren van een deel van de 1-energie om het voertuig vooruit te rijden (op het moment van de verbranding), voorkomt dat de cyclus vanzelf stopt. Als u een batterij toevoegt, wordt deze duur alleen maar langer. Het toevoegen van meer batterij is als het opnieuw maken van een elektrische auto. Als we bovendien toevoegen dat de opbrengst nooit perfect is (Carnot), is deze duur zelfs korter.

Debat gesloten.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 07/08/06, 15:14

Hallo,
@ Relatant kat jager ( : Cheesy: )
Het doel is om een ​​manier te vinden om energie te hergebruiken die normaal 'verloren' zou zijn om de elektrolyse te verbeteren.
In het geval van een auto denk ik dat de twee paden om te verkennen de hitte van de uitlaat en de mechanische trillingen zijn. Sterker nog, alleen vertrouwen op de elektrische stroom die door de dynamo wordt gegenereerd, is nutteloos, aangezien de extra lading die wordt geïnduceerd door elektrolysecellen op CURRENTLY volledig wordt gecompenseerd door een remkracht van de dynamo (CEM-kracht). : Idee:
Alleen een andere technologie die de efficiëntie van elektrolyse verbetert zonder de motor te belasten, kan het ding naar voren brengen (ik denk vooral aan radiolysis en magnetolyse). : Idee:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Mysterieus? nee => waardeloos




par Christophe » 07/08/06, 15:20

Quack Hunter schreef:Debat gesloten.


+1
0 x
Hunter charlatan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 30/05/05, 19:11




par Hunter charlatan » 14/08/06, 15:05

Bibiphoque schreef:Alleen een andere technologie die de efficiëntie van elektrolyse verbetert zonder de motor te belasten, kan het ding naar voren brengen (ik denk vooral aan radiolysis en magnetolyse).


Hoewel u de prestaties van elektrolyse en verbranding zult verbeteren, kunt u 1 niet overschrijden, dus is het nutteloos om in deze richting te kijken.

Vanaf het moment dat je een deel van de chemische verbrandingsenergie neemt om het in mechanische energie te veranderen (om vooruit te gaan), zul je niet dezelfde hoeveelheid water kunnen elektrolyseren met de resterende chemische energie. Het is pure logica.

En zelfs als u (een deel van) de kinetische energie terugkrijgt op het moment van remmen, kunt u niet alles herstellen, dus stopt de cyclus ook. Je kunt geen energie uit het niets creëren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 14/08/06, 15:07

Nee, maar doping met zonne-waterstof is mogelijk ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/08/06, 15:46

Dag
Quack Hunter schreef:
Bibiphoque schreef:Alleen een andere technologie die de efficiëntie van elektrolyse verbetert zonder de motor te belasten, kan het ding naar voren brengen (ik denk vooral aan radiolysis en magnetolyse).


Hoewel u de prestaties van elektrolyse en verbranding zult verbeteren, kunt u 1 niet overschrijden, dus is het nutteloos om in deze richting te kijken.

Vanaf het moment dat je een deel van de chemische verbrandingsenergie neemt om het in mechanische energie te veranderen (om vooruit te gaan), zul je niet dezelfde hoeveelheid water kunnen elektrolyseren met de resterende chemische energie. Het is pure logica.

En zelfs als u (een deel van) de kinetische energie terugkrijgt op het moment van remmen, kunt u niet alles herstellen, dus stopt de cyclus ook. Je kunt geen energie uit het niets creëren.


Het is bekend dat de waterstof die nodig zijn om de motor te starten met de kracht opgewekt door de motor kookt perpertuel beweging, en de tijd die het leven nog niet op zullen ons touw.
Maar we weten dat de motor explosie die nog steeds relevant is voor enige tijd, heeft een vrij lage 25% opbrengst in het conditons toepassing in de auto, we weten ook dat het toevoegen van een klein% van waterstof verbetert de prestaties, van de huidige brandstofverbranding.
Dus stuur een zekere hoeveelheid waterstof kan interessant zijn, zelfs als alle additieven, als 0,5% aceton in de brandstof.
Ik respecteer al het onderzoek dat sommige leden van de forum moet ik naar kijken met belangstelling, en ik ben perusadé dat de meeste aan het project heeft niet geleid tot de motoren te starten alleen bij deze productie, maar eerder een doping de waterstof .. het al een Serat goede verbetering ..
Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten