De machine om kanker te genezen: mythe of werkelijkheid?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
pierre3131
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/05/07, 13:51




par pierre3131 » 16/02/10, 20:56

Obamot schreef:Ik zie niet wat ik meer zou kunnen vinden dan wat beschikbaar is, met name via de universiteitsbibliotheek en haar onderling verbonden netwerk met verschillende universiteiten...

Dus verlicht ons met specifieke informatie en resultaten, en we zullen erover praten...

Want internet kan ook gebruikt worden om allerlei min of meer wetenschappelijke en/of effectieve dingen te verspreiden.

Dingen die niet in universiteitsnetwerken staan? eenvoudig :
De 4 boeken van Gernez zijn verkrijgbaar op dit adres, in verschillende delen: http://biomedecine-theorique.com/3.html,
en een samenvatting onder andere: http://catholiquesdu.free.fr/CORPUS/SIT ... Resume.pdf
Ik geef u echter toe dat oude artikelen, of scripties, of studierapporten gratis beschikbaar zijn, het niet op straat loopt, zelfs niet virtuele, en dit is waar de nieuwsgierigheid van studenten of docenten (het is voorwaardelijk ja, helaas) naar de sterkste zijn.
(Er is leven buiten de universiteit!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 16/02/10, 22:28

Persoonlijk heb ik er absoluut niets op tegen. In tegendeel. Toegegeven, dat klinkt slim.

Nu zijn protocol openbaar is gemaakt, zouden er duizenden mensen moeten kunnen getuigen.

Het probleem is dat we 16 ongelukkige kankercellen die in het lichaam verloren zijn gegaan, uiteraard niet kunnen detecteren/testen. Vanaf dat moment zijn we gereduceerd tot min of meer oncontroleerbare statistieken en worden we geconfronteerd met vermoedens.

Ik lanceer een nummer (om je te vertellen hoe onvriendelijk ik ben)
Een goede manier zou zijn om een ​​testgroep te nemen (waarop het protocol zou worden toegepast) onder patiënten die op conventionele wijze van kanker zijn genezen. We zouden een andere testgroep nemen (met hetzelfde selectieve karakter) of we zouden hetzelfde protocol toepassen en placebo's geven in plaats van werkzame stoffen. Het statistische resultaat zou dan waarschijnlijk onbetwistbaar zijn.

Maar het is duidelijk dat NIETS ons ervan weerhoudt de oorzaken van de verschillende soorten ziekten, inclusief kankers, te identificeren, toch?... : Cheesy: : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 16/02/10, 23:30

Volgens dhr. Gernez kan kanker, ongeacht de oorzaak, zich alleen ontwikkelen als de immuunafweer niet langer kankercellen kan vernietigen en hun vermenigvuldiging en ontwikkeling tot tumoren met vascularisatie niet langer kan voorkomen.
Door de kwaliteit van de immuunafweer van een proefpersoon te testen, kunnen we weten of ze al dan niet risico lopen op kanker. Bij twijfel blijkt een jaarlijkse behandeling een goede voorzorgsmaatregel.
Dit belet uiteraard niet dat het lichaam wordt blootgesteld aan kankerverwekkende stoffen (schadelijke stoffen of straling, slechte voeding, psychologische stress).
Dernière édition par Cuicui de 17 / 02 / 10, 10: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 16/02/10, 23:44

Artsen (van de "conventionele" geneeskunde...) testen de immuunresponsen van patiënten al een hele tijd, maar de resultaten houden ze voor zichzelf (ze communiceren bijvoorbeeld de drempels niet...) het is geheime "verdediging" "...

Degenen die een laboratorium in hun kantoor hebben, zijn zeer zeldzaam, ik had de gelegenheid om de bloedcellen van mijn vrouw onder een microscoop te zien, bij ons... Maar hij maakt zich zorgen over de oorzaken, vraagt ​​ons wat ons eten is en hij behandelt ons stroomopwaarts. ..
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

voor Birdstorm-info




par dedeleco » 02/03/10, 01:18

Op de BBC een getuigenis aan het eind na een kritisch artikel over Omega 3 nuttig bij tekorten in ons voedsel:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/8543172.stm

Ik woon in een vissersdorp. Zalm is overal. Ik eet veel zalm op aanraden van mijn dokter. Als ik dat niet doe, wordt mijn artritis heel snel erger. Als ik er 6-8 keer per week minstens 2-3 oz van eet, lijken artritische pijn en andere symptomen in 2-3 weken sterk te verminderen. Ik weet niets van Omega-3 en zo, maar als zalm het hoogste gehalte ervan heeft, dan is er misschien iets aan de hand.
Larry Weinberg, Gold Beach, OF VS


Kan nuttig voor u zijn?????
Maar het effect duurt 2 tot 3 weken zoals bij hyperactieve kinderen.
Makrelen hebben meer, maar meer allergeen, zo niet vers!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/03/10, 17:21

...2 tot 3 weken is erg kort om uit een tekortsituatie te komen. Zo zien we de eerste bemoedigende signalen na twee maanden (bijvoorbeeld bij een patiënt met een allergie) en pas na een of twee jaar is de proefpersoon uit de problemen...

Maar het consumeren van omega-3, omega-6, omega-9 zou niet genoeg zijn, maar het is een heel goed begin als we vetzuren vermijden "trans"...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Cancer Cure Machine: mythe of realiteit?




par Janic » 29/07/17, 19:54

te zien
https://www.youtube.com/watch?v=sLA0kUS5g4g
systematische kankerscreening: oplichterij?

https://www.youtube.com/watch?v=QyRIZ87mjQ4
kanker, Gernez, het chemotherapieschandaal
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten