Perpetuum mobile is?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23

par surunitairedream » 13/05/13, 12:14

Voor meer visie en informatie over het systeem: http://www.rarenergia.com.br/

http://www.google.com/patents/US2011020 ... CE0Q6AEwCA

Uiteindelijk lijkt het alleen maar een leuke "Com" te zijn...

De "veronderstelde" winst per hefboomarm... Ik zie niet hoe ik aan een nuleffect kan ontsnappen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 13/05/13, 12:35

"We hebben een kleine machine voor ervaring en testen in ons hoofdkantoor in Av. Pedro Ivo, 933"


O ja ????? : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23

par surunitairedream » 23/05/13, 10:02

Voor degenen die de aanstaande komst van vrije energie willen realiseren......de rest van de serie

http://www.rarenergia.com.br/

Nou ja, bekrompen zijn beschermt je niet tegen een mogelijke realiteit!!!!!!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 23/05/13, 10:34

Beeld

Generator uitsluitend aangedreven door zwaartekracht?

Het bestaat al 150 jaar: Pelton hydraulische turbines, Kaplan...

: Cheesy:

In ieder geval hebben "ze" wat geld gevonden...

Wat is het principe/kinematica? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 23/05/13, 10:51

surunitairedream schreef:Nou ja, bekrompen zijn beschermt je niet tegen een mogelijke realiteit!!!!!!!!

Het hangt ervan af in welk kamp je de genoemde “beperkt"En"gebied van mogelijkheden. : Lol:

Ja, ipso facto, het bevindt zich in het tegenovergestelde kamp als het jouwe (wat het bestaan ​​​​van je post veronderstelt) in dit geval, wie ben jij om te beoordelen of de anderen dat zouden zijn "bekrompen?» of niet, al is het alleen maar om jezelf in dezelfde geestesgesteldheid te brengen als je denkt tegenover je tegenstanders. Leuke autogoal.

Als bovendien de “gebied van mogelijkheden»is alleen van toepassing op de theorieën waarin je gelooft, heet dat “serieus willen pronken”, en het is zeker een Godwin waard:

Beeld

Gefeliciteerd!

Omdat jij, Surunitairedream, toch niet eigenwijs bent? Nee natuurlijk, JIJ NIETIIII noooonnnn...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 23/05/13, 10:59

Laat hem zichzelf uitleggen voordat hij hem veroordeelt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 23/05/13, 11:41

"zij" heeft de site bijgewerkt: http://www.rarenergia.com.br/

Het vordert... geduld! : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 23/05/13, 12:10

Ik wacht tot "zij" de berekening van de opbrengst publiceren, waarvan de "grijze" energie zal moeten worden afgetrokken!

Beeld

: Mrgreen: : Cheesy:
Dernière édition par Obamot de 23 / 05 / 13, 12: 12, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 23/05/13, 12:11

0 x
surunitairedream
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/11/12, 10:23

par surunitairedream » 23/05/13, 15:40

@Christophe:

Wat is het principe/kinematica?


http://www.google.com/patents/US2011020 ... CE0Q6AEwCA

Laat hem zichzelf uitleggen voordat hij hem veroordeelt...


Bedankt!

@Obamot

"Koppig"? :Fout van mijn kant! (zonder te willen beledigen..) De >
‘Voldoende’ is passender, in de zin dat ik maar al te vaak de indruk heb gehad (maar heb ik het ongetwijfeld mis?) dat u toegeeft aan het gemak om u te snel van dienst te zijn (zonder verder in de diepte te kijken, wat is de veronderstelde wat betekent, misschien slecht geformuleerd, van de woorden van de auteur) in je tas met "kant-en-klare antwoorden" en "reeds uitgelegde situaties".

Je bent heel goed in de kunst van het sarcasme, daar ben ik het mee eens, ze zijn zeker een schot in de roos, maar ik vind het niet constructief....

Mijn enige houding bestaat uit het lezen van jou, jij van hier en anderen elders,
om mijn gaten een beetje op te vullen en soms mijn mening te geven, meer niet.
Ik weet zelfs meer dan jij (nadat je de schok van desillusie hebt ervaren... na mislukte experimenten) dat alleen het 'tastbare' bewijs, van een zogenaamd mogelijke superuniteit, 'WAARDE' heeft.
De rest, of het nu van mij komt of van anderen, is gewoon “blah”.

Wat betreft deze prachtige rode Eiffeltoren van "vrije energie"> dit is wat ik ervan vind:

Ik heb hun systeem geanalyseerd, en omdat ik een grote gelijkenis heb opgemerkt met een van mijn eerdere "voorstellen", kan ik, door ervaring, weten hoe hun ding niet zal werken... dat ze geïnspireerd zouden zijn geweest om op een kleiner formaat te experimenteren. schaal voordat u zich wentelt in ‘zware’ dingen.

Met het oog op de (recente) toevoeging van een halve kroon die is verbonden met de achterkant van de verplaatste arm, leid ik af dat ze in het stijgende deel van de beweging een terugtrekking willen creëren vanaf de bovenkant van de genoemde verplaatste arm.
Voor hen is het dus geloven dat een lading die geïnternaliseerd is ten opzichte van de ander een groter koppel zal genereren!
Waar het fout gaat, is dat als de steunstang van het parallelle arm/offset-armsamenstel een cirkelvormige beweging maakt om zijn onderas (drijfstangarm)... het zelfs voor de "echte belasting" (massa) niet uitmaakt ( aan het uiteinde van de arm, waar ze verticaal een massa zullen ophangen aan het uiteinde van de vrije staaf), of preciezer gezegd voor het 'echte' steunpunt van deze massa, die, in tegenstelling tot de optische indruk van schrijven, een eenvoudig verticale beweging.

Dus verticaal, anders dan in een cirkelvormige situatie, brengt een "buitenkant niets meer!!!!"
Omdat ik zelf in deze/de volgende val ben getrapt, weet ik dat het gebruik van twee evenwijdige armen die dienen als as/steun voor een verschoven arm, om de horizontaalheid tijdens rotatie te behouden, evenveel kracht vereist (verliest) voor het handhaven van de horizontaalheid als het wint door de offset te behouden vanwege de behouden horizontaalheid!

Tenzij ze aan de andere kant weten hoe ze een parade moeten toevoegen, vanwege wat ik hierboven aan de kaak stel... voor mij is het slecht voor hun investering!!!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten