Chemie is beter dan alchemie!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 22/10/08, 15:49

comode schreef:Lol Joule, hypothesen niets meer... Ik heb alleen enkele belangrijke principes van de thermodynamica en scheikunde gepopulariseerd... Als je mijn laatste zin leest, zei ik dat we dat bovendien niet als bewijs moeten nemen... Ongefundeerde hypothesen, je zult vinden 2 per regel over de gehele lengte van uw bericht...



BlackLight Power werkt aan een nieuw model, dat niet overeenkomt met het standaardmodel en komt op 20 oktober uit
hebben zojuist de bevestiging gekregen dat ze een
nieuwe primaire energie die niet te vergelijken is
aan chemische reacties of kernenergie:

http://www.stalles-dg.info/prive/veille ... 34437.html
Onderwerp: Onafhankelijke validatie van Blacklight Power hydrino-experimenten!!!

Door: Pierre Langlois
Datum: ma, 20 oktober 2008 23:44:37 -0400
Ter informatie


Onafhankelijke validatie van Blacklight Power hydrino-experimenten!!!
Bonjour à tous

Voor degenen onder jullie die mijn berichten over energie en transport al twee jaar volgen, jullie weten dat ik verschillende keren heb gesproken over Randell Mills' ontdekkingen van hydrino's (gekrompen waterstofatomen). De resulterende energie-uitstoot is meer dan 100 keer groter dan bij chemische reacties. Voor een kleine introductie over hydrino's verwijs ik je naar mijn ticket 299 op

http://www.stalles-dg.info/prive/veille ... techno.htm

In mijn post 300 (30 mei 2008) heb ik u geïnformeerd over een persbericht van het bedrijf Blacklight Power (BLP, Randell Mills Company) waarin de ontwikkeling werd onthuld van een cel die in staat is om op een nieuwe manier 50 kW thermisch vermogen vrij te geven. start de hydrinovormingsreactie. In dit bericht heb ik ook de bijzonderheden van deze cel uitgelegd

Vandaag, 20 oktober 2008, maakte BLP bekend dat hun 50 kW-cel is getest door een onafhankelijk onderzoeksteam aan de Rowan University in New Jersey, onder leiding van Dr. Jansson. Deze laatste valideerden de door BLP verkregen resultaten en bevestigen een aanzienlijke overmatige energieafgifte van 72% tot 82% vergeleken met de elektrische energie die werd geleverd om de reactie te initiëren. Zie het persbericht op

http://www.blacklightpower.com




deze energie is nu beschikbaar
niet in 2015 of 2020, nu
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/10/08, 18:17

Mijn dierbare ecologenbroeders!

Hallo aan alle kleine genieën die worden genegeerd door mechanica, natuurkunde, elektronica en alle mogelijke en denkbare ‘scholen’…

Met ogen en een doordringende blik lees ik het trillende leven tussen de regels van deze site, en het laat me dromen!

Ik heb geen andere claim dan een waarnemer te zijn, en een zeer onhandige filosoof...

Mijn kat, meneer Moustique, die samen met mij de regels leest, is vaak mijn beste meester, hij glimlacht als hij deze opwinding ziet en velt geen verregaande oordelen. (Hij kent de essentie!). We verkennen ze op onze eigen onhandige manier, hij spint en blijft glimlachen terwijl hij kijkt hoe mijn vingers over het toetsenbord glijden en woorden vormen...

Hij leert mij om met respect en een goed humeur naar de dingen te kijken!

De wraakzucht van de 'gemakkelijke' vriend die - zo terecht zijn pseudo-naam gekozen heeft - de vrucht is van zijn eigen fouten; je registreert je niet op een site die 'gek is op dingen in het leven' als je zelf dood bent voor de spanning van dit leven . (Of het is in ieder geval het aspect van onszelf dat we graag laten zien)

Zonder jullie in het minst te willen beledigen, mijn dressoirvrienden, als jullie zoveel kennis hebben, waarom verschuilen jullie je dan achter dit meubelstuk? Waarom vertel je ons niet wie je bent in je profiel en via je dromen?

Maar dat is de juiste vraag!

Wat zijn je dromen, dressoir? Vertel ons over je dromen, vrienden of je antipathieën!
Momenteel spreek je als een boek en durf je kritiek te leveren op degenen die aan de oorsprong van veel dingen staan: de alchemisten!

Heb jij jouw geweldige werk volbracht? Wie ben jij om op deze manier kritiek te leveren op achtenswaardige mannen en vrouwen die in staat zijn geweest om (bovenal) spiritualiteit, filosofie en de grondslagen van het leven, namelijk de natuurkunde en de scheikunde, met elkaar te verzoenen?
Zo zeker van jezelf, ben je ervan overtuigd dat je alles weet, dat je alles beheerst?

Dus de Amerikaanse Indianen stierven allemaal als idioten, en dat geldt ook voor alle wijze mannen van China en India? Ze wisten niet hoe ze 'mechanische magie' moesten toepassen, maar ze wisten meer over het leven dan jij? en wie waren volgens jou de meer “barbaarse” Indiërs of blanken (bec)?

Alle econologen hebben één of meerdere dromen en jij niet?

Je grappige toespraak is een permanente kritiek op de levens en dromen van anderen. Hoe hoop je onder deze omstandigheden geliefd te worden?

Als onze “geliefde Webmaster” werd geadopteerd, was dat niet omdat hij wist hoe hij ons moest laten zien dat ook hij droomde! Van een betere wereld, van gedeelde vrienden, van ideeën om het mysterie te verifiëren dat Pantone altijd vertegenwoordigt... de Stirlingmotor?

Laten we het over deze motor hebben: http://leweb2zero.tv/video/alfred_42461927d59459f

Is het niet een illustratie van wat mensen kunnen bereiken, opmerkelijke dingen aan de ene kant die uit het raam worden gegooid aan de andere kant, een handige verklaring voor dit alles?

Met iets anders dan je hoofd dat te vol is van de principes die generaties mensen vóór jou hebben geblokkeerd... dit zijn de principes die je zou moeten "verpesten" om weer te gaan leven en ademen, mijn vriend die zo niet "gemakkelijk" is "...!

Ik groet alle vrienden van de site nederig en wens hen veel succes en veel geduld!
Denk aan mijn broer Mosquito en vraag jezelf af wat er schuilgaat achter al deze vreemde dingen die jouw leven zo rijk aan lessen maken!

Groeten van de gek die van jullie houdt om wie je bent, van de dromers die naar het licht lopen.
Dernière édition par Lietseu de 22 / 10 / 08, 19: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/10/08, 18:45

Met andere woorden: stilte is beter dan onzin : Cheesy:

Dat rijmt met de titel van dit bericht, en is zo stom als het lijkt (de titel, niet de inhoud)
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 22/10/08, 19:25

Onze grote FOULOSOPHE is in goede vorm : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/10/08, 19:28

: Lol: : Lol:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 22/10/08, 19:31

Muggen zijn oké?
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/10/08, 19:37

Ja, Greg en hij begroeten je, net als ik. :P

Goedenavond :P

en alle anderen ook!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 22/10/08, 20:02

Mijn avondhulde beste vriend
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 22/10/08, 20:12

Deze avond test de defossé-vriend wat je hebt gegeten op het gebied van pesticiden : Cheesy:

RTBF 20:20 uur EEN MUST SEE!!!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 22/10/08, 20:16

Ik zit vast voor het station om de zaak te bekijken!!! : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 132 gasten