Wat gebeurt er met de Orbo-motor?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2

Wat gebeurt er met de Orbo-motor?




par netshaman » 17/06/11, 20:39

Is er ergens informatie?
Omdat ik er al een tijdje niets meer van heb gehoord!
0 x
chrisleblay
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 134
Inschrijving: 16/06/07, 01:35
x 4




par chrisleblay » 19/06/11, 02:03

dit is geen Orbo, maar het idee achter dit essay is van hetzelfde type als Orbo.

http://www.youtube.com/watch?v=QgmTsvIM ... ure=relmfu

De uitvinder gebruikt een getimede strook die heen en weer gaat die het mogelijk maakt om de punten van magnetische wrijving te beperken.

Door het idee verder te pushen, konden we de rotatie van de motor in realtime vastleggen en, afhankelijk van de rotatiesnelheid, de lamel besturen om deze precies op het juiste moment te verwijderen.

Ik ben ervan overtuigd dat er een wiskundige formule is die zou voortkomen uit een theoretische studie met prachtige frequenties om de beweging van de dia te regelen en dat we met een beetje elektronica een optimale rotatie zouden bereiken.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten