Cold Fusion en E-cat: een ondertitelde documentaire fr

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/08/12, 18:35

lessdewatt schreef:

er is al een prullenbak voor zaken in Rossi


De vuilnisman die de draad "Focardi-Rossi-reactie: is dit koude kernfusie?" dank je :onheil:

Ik informeer. Point.

Ismaël: dank u om het hete water niet opnieuw uit te vinden en om, indien mogelijk, bestaande onderwerpen te gebruiken. voor meer dan 18 maanden.

Op het laatste nieuws zouden de experimenten van Celani minder spectaculair, maar overtuigend zijn:

http://www.wikistrike.com/article-fusio ... 29640.html
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
ismael001
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 08/12/10, 20:46




par ismael001 » 27/08/12, 22:06

Obamot schreef:Vloeistofmechanica IS IS in de natuurkunde: alweer een "weinig bekend" onderwerp op de grond! : Cheesy:

Alleen in een onderzoekscentrum! De fout is uiteindelijk gevonden: voed de trol niet. : Cheesy: : Mrgreen:

ismael001, die amper een computer kan gebruiken met corrector schreef:Ik helemaal alleen op dit project [...] blah blah blah [...] werken in een onderzoekscentrum, Ik ontmoet veel onderzoekers


Beeld
AHAHAHA Te gemakkelijk deze keer.


: Cheesy: Wat een lol, lol, je bent echt grappig als een vent, ik hou van je! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ismael001
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 08/12/10, 20:46




par ismael001 » 27/08/12, 22:09

elephant schreef:lessdewatt schreef:

er is al een prullenbak voor zaken in Rossi


De vuilnisman die de draad "Focardi-Rossi-reactie: is dit koude kernfusie?" dank je :onheil:

Ik informeer. Point.

Ismaël: dank u om het hete water niet opnieuw uit te vinden en om, indien mogelijk, bestaande onderwerpen te gebruiken. voor meer dan 18 maanden.

Op het laatste nieuws zouden de experimenten van Celani minder spectaculair, maar overtuigend zijn:

http://www.wikistrike.com/article-fusio ... 29640.html


Ik denk dat het nog steeds de omweg waard is, een klein rapport van 12 min. Het is niet zoals een rapport 1h. En ik denk niet dat deze documentaire al in het Frans is ondertiteld.
Nee, ik denk dat we moeten praten over iets ernstigers.
Een serieuze vraag die ik vraag me af, de E-Cat is hij beter was dan warmtepompen op de markt, sommige warmtepompen kunnen bereiken COP 5, terwijl we hebben geen informatie over rossi inrichting
0 x
Avatar de l'utilisateur
ismael001
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 08/12/10, 20:46




par ismael001 » 27/08/12, 22:12

Obamot schreef:Vloeistofmechanica IS IS in de natuurkunde: alweer een "weinig bekend" onderwerp op de grond! : Cheesy:

Alleen in een onderzoekscentrum! De fout is uiteindelijk gevonden: voed de trol niet. : Cheesy: : Mrgreen:

ismael001, die amper een computer kan gebruiken met corrector schreef:Ik helemaal alleen op dit project [...] blah blah blah [...] werken in een onderzoekscentrum, Ik ontmoet veel onderzoekers


Beeld
AHAHAHA Te gemakkelijk deze keer.


Rc-lab.fr = persoonlijk project
Opdracht = vertrouwelijk
: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Kun je ons weer aan het lachen maken? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ismael001
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 08/12/10, 20:46




par ismael001 » 27/08/12, 23:35

Voor de COP belooft Rossi 6, het lijkt mij redelijk ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/08/12, 01:02

ismael001 is niet de kleine kerel die beweert - op de 1-pagina van deze thread:

- om vanuit het Engels naar het Frans te vertalen en daarbij monumentale fouten te maken in de taal van molière.

- om een ​​fysicus te zijn, hoewel hij niet lijkt te weten dat vloeistofdynamica een integraal onderdeel is van de natuurkunde.

- een niet-verifieerbare lijst van deelnemers aan de ICCF-conferentie in Japan, in de pure traditie van het syllogisme dat veronderstelt dat we dat slikken: "Het feit dat ze meedoen, bewijst dat het werkt"! Nou nee, we zijn niet gemaakt om hier zo te lopen! Het is niet omdat ik naar Apple Expo in Parijs ga, dat ik degenen die grote appels in de natuurkunde en bijna nulmodellering zijn, goedkeur! : Mrgreen:

- scheten zelfs hoger dan zijn derche, wanneer hij beweert alleen te werken in een onderzoekscentrum:

ismael001, die amper een computer kan gebruiken met corrector schreef:Ik helemaal alleen op dit project [...] blah blah blah [...] werken in een onderzoekscentrum, Ik ontmoet veel onderzoekers


Beeld

Deze trol is echt grappig :schok: : Cheesy: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ismael001
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 08/12/10, 20:46




par ismael001 » 28/08/12, 23:17

Obamot schreef:ismael001 is niet de kleine kerel die beweert - op de 1-pagina van deze thread:

- om vanuit het Engels naar het Frans te vertalen en daarbij monumentale fouten te maken in de taal van molière.

- om een ​​fysicus te zijn, hoewel hij niet lijkt te weten dat vloeistofdynamica een integraal onderdeel is van de natuurkunde.

- een niet-verifieerbare lijst van deelnemers aan de ICCF-conferentie in Japan, in de pure traditie van het syllogisme dat veronderstelt dat we dat slikken: "Het feit dat ze meedoen, bewijst dat het werkt"! Nou nee, we zijn niet gemaakt om hier zo te lopen! Het is niet omdat ik naar Apple Expo in Parijs ga, dat ik degenen die grote appels in de natuurkunde en bijna nulmodellering zijn, goedkeur! : Mrgreen:

- scheten zelfs hoger dan zijn derche, wanneer hij beweert alleen te werken in een onderzoekscentrum:

ismael001, die amper een computer kan gebruiken met corrector schreef:Ik helemaal alleen op dit project [...] blah blah blah [...] werken in een onderzoekscentrum, Ik ontmoet veel onderzoekers


Beeld

Deze trol is echt grappig :schok: : Cheesy: : Mrgreen:


Het is heel gemakkelijk om een ​​baan te beoordelen, maar minder vanzelfsprekend om het te doen.
Ik heb één ding te zeggen:

Jij bent de beste! Je bent de meest geleerde. : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: :D :D :D :D .

Het feit dat natuurkundigen meedoen, is dat er (commercieel) belang is.

We lopen hier niet zo? Waarom ben je al zo vaak geweest? : Cheesy: Dus ik ben niet de enige lichtgelovige meer. Zeer goed nieuws.

Ik werk weer alleen voor blog, ik heb het verkeerd begrepen.

Ik heb nooit gezegd dat ik fysicus was, ik ben leerling in baccalaureaat + 3 (half-baan / half baan) die verantwoordelijk is voor ontwerp van koeling en klimaatsysteem

Deze blog is een persoonlijk project. Als ik iets knapperigs vind, kan ik laten zien dat het werkt en heb ik een budget voor dit project ...

Maar dat gezegd zijnde, ik voel me als praten met kinderen die hun gelogen en ze zijn boos op iedereen afkoelen ... .. het leven is mooi ... Ik heb nooit ontmoet mensen zoals u eerder (in het leven) en ik hoop dat ik nooit croiserai: je bent super onaangenaam, triviale (niet-constructief) en het bespreken van zijn echt steriel ... het is op het net, zo gaat het ... in het echte leven zal ik gevlucht hebben
: Lol: : Mrgreen: .

Bonne soirée.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ismael001
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 08/12/10, 20:46




par ismael001 » 28/08/12, 23:18

Betekent "Troll" iets? Of is het nog steeds grappenmakerij?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79124
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/08/12, 23:24

ismael001 schreef:Betekent "Troll" iets? Of is het nog steeds grappenmakerij?


Obamot gaat een beetje moeilijk met je ... maar heb je dit gezien: https://www.econologie.com/forums/reaction-d ... 10384.html ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/08/12, 00:36

Primo ismael001 staat vol met toespelingen om ons te laten geloven dat het van de serail is!

Zodra je een beetje krabt ...

Secondo: hij tackelt onmiddellijk strenge Lessdewatt, die al veel tegen moet doen:

ismael001 schreef:
moinsdewatt schreef:is er al een prullenbak voor zaken in Rossi?

Welnu, een onwetende man die dat niet weet [...] Een onwetende, die zeker niet weet dat het laboratorium van nucleaire wetenschappen [...] de bla bla bla


Tertio: hij wordt serieus, alleen om te ontdekken dat hij een koelkast is of zoiets:

ismael001 schreef:Mijn domein is eerder thermodynamica, lichaamsbouw en modellering [...] Ik kan je verzekeren dat ik door in een onderzoekscentrum te werken, veel onderzoekers ontmoet [...]

En fieffé opgeblazen gevoel daarmee: ik laat zijn syllogismen buiten beschouwing ... : Cheesy:
Sorry dat ik hem niet met open armen ontving : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten