Homologatie van een "watermotor"

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 02/09/05, 13:12

In de praktijk zal elke benzinemotor draaien door pure H2 in de inlaatpijp te injecteren (niet te ver van de motor omdat de waterstof door bepaalde materialen door een diffusieverschijnsel passeert ... het is daarom noodzakelijk om eraan te werken om het ding ook te optimaliseren) maar om het gebruik te optimaliseren is het noodzakelijk om aan het hierboven genoemde 2-punt te werken ... Kortom, het is onbereikbaar voor de individuen die we zijn ...

haha!

Het is niet geweldig, maar het werkt! ..

Denk jij dat de aan te brengen aanpassingen geschikt zouden kunnen zijn voor een studentenproject mechanica (motorisering)?
je kent vast de Joliverie ten zuiden van Nantes, die aan de microjoule-wedstrijd doet, met hen is er een manier om in partnerschap een project uit te voeren! Ze hebben apparatuur en kennis voor dit soort manipulatie van motoren, toch?
Als ik een gebruikte motor vind die ik aan hen kan doorgeven, zijn ze misschien geïnteresseerd!
anders heb ik op individuele basis niet de middelen om zoiets te doen, dat is zeker!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Blasil10
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 20/11/04, 16:37




par Blasil10 » 04/09/05, 19:10

Persoonlijk heb ik deze link:

http://motoraeau.free.fr/index1.htm

B) B) maar ongetwijfeld al genoemd...

Ik hou van onmogelijke missies (...muziek :D )

maar is dit type motor al onderwerp van discussie geweest op de forum ?
Ik kon het niet vinden in het archief.. :(

Maar alleen het resultaat telt...als het de oplossing is: :D
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 52 gasten