Over Jovan Marjonavic's boek

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 20/06/12, 12:20

dedeleco schreef:Boek met pakkende titel om dromen te verkopen, en onsamenhangende theorie, zonder echte realiteit, in volledige tegenspraak, met alles wat we weten, bewezen, herhaaldelijk, door alles wat in het dagelijks leven met grote precisie dient , Tv, microgolf mobiele telefoons, computers, antennes, radars, radio, enz.

Lees aandachtig, alle gratis items ze, op wikipedia en google, en veel minder modderig, maar moeilijker, gezien hun coherente reële efficiëntie, op elektromagnetisme, Faraday, Maxwell, elektrostatisch, magnetisme, Einstein, energie en alle links erin, enz.

Bovendien is alles wat dit boek vertelt, gratis op internet, via Google, met veel meer detail, in de armada van uluberlus die "over eenheid" en eeuwigdurende bewegingen zoekt, gedurende 400 jaar (zoals DreamWheel)! !

Als je iets concreets wilt, lees dan het leven van de Curies, een fascinerende, echte sage over de ontdekking van een echte, radioactieve en nucleaire 'over eenheid', de energie in de sterren die sinds het begin van het universum is opgeslagen, om gratis te lezen op wikipedia en google, in plaats van dit verhaal dat onzin vertelt, te verrijken door uluberlus-geschriften op het internet te kopiëren, lieve dromers.

Eindelijk kun je je leven, net als Naudin, doorbrengen met het reproduceren van alle uluberlus-montages, zonder 'over eenheid' te bereiken.
Naudin geeft ook gratis alle precieze details van zijn tests op internet, wat uniek is op dit gebied!

Je kunt Rossi zelfs reproduceren, het meeste wordt op het internet gepubliceerd over cold fusion
.
Veel beter als je Kervran leest, zul je leren dat je lichaam dit allemaal doet zonder het te beseffen, waar of onwaar, veel verontrustender.

Tenslotte: bolbliksem, heel reëel, kan een "over-eenheid" zijn die door ontladingen moet worden gereproduceerd?

Maar dit boek geeft je geen geheim dat toelaat om te bereiken wat het beweert, de over-eenheid, want als het het had bereikt, zou het net als Rossi doen, de verwarming of bewegende machines voor altijd verkopen door hun duimen te draaien, zoals Rossi probeert te doen.

Deze verklaring:
Wat werd gemist, is het feit dat de magnetische energie door het aantrekken van een ijzeren staaf werkte en zichzelf niet consumeerde. Dit werk, minus warmteverliezen in het circuit, is vrije energie of meer dan eenheidsenergie.

is archivalisch en droomachtig, lees Maxwell's vergelijkingen en magnetische energie die zich voortplanten in radiogolven en licht, geweldig werk van Maxwell, zo coherent, inclusief relativiteit, dat het onmogelijk is dat dit droomboek waar is .


Je hebt het over een boek dat je nog niet hebt gelezen. In dat geval onthouden wij ons van commentaar. Marjonavic is doctor in de natuurkunde!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 20/06/12, 12:22

RealWheel schreef:Nu, met betrekking tot de dubbele slinger van Veljko Milkovic, heb ik inderdaad een volledige theoretische studie van het mechanisme uitgevoerd en aangetoond dat hiermee overtollige energie kan worden gecreëerd.

Maar ik ben niet van plan dit waar te maken forum de details van mijn studies.
Het risico bestaat immers dat iemand daar een fout ontdekt. :|
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 20/06/12, 12:33

Gaston schreef:
RealWheel schreef:Nu, met betrekking tot de dubbele slinger van Veljko Milkovic, heb ik inderdaad een volledige theoretische studie van het mechanisme uitgevoerd en aangetoond dat hiermee overtollige energie kan worden gecreëerd.

Maar ik ben niet van plan dit waar te maken forum de details van mijn studies.
Het risico bestaat immers dat iemand daar een fout ontdekt. :|


Verschillende van de theoretische onderzoeken die ik heb uitgevoerd, zijn doorgegeven aan verschillende wetenschappers (Amerikanen en Engelsen) binnen het kader van een beveiligd sociaal netwerk waarbij elke deelnemer zich verplicht tot strikte vertrouwelijkheid.

Ik ben dus niet bang dat mijn studie bekritiseerd wordt door vakgenoten.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/06/12, 12:59

Echte dingen blijven serieus! : Mrgreen:

RealWheel schreef:
Obamot schreef:Bein zegt daarom ... De natuur verafschuwt een vacuüm! : Mrgreen:

Grappig graven van draad om er reclame voor te maken.

Kom op, kom op ... Surunitaire? Is er maar één die werkt en zich heeft bewezen totdat deze beschikbaar is voor verkoop?

Eerlijk gezegd begreep ik snel het doel van ReelWheel. Hij doet zich voor als de "Directeur van publicatie" van een site die zich naar verluidt neutraal promoot "De passie voor energie", terwijl het voor de hand liggende en echte doel is om bekendheid te creëren. Dus vervaagt hij de sporen door links te plaatsen naar andere sites en andere onderzoekers, van wie sommigen succesvolle dingen hebben gedaan: en door zijn eigen onderzoek onder de mantel te gooien ... terwijl hij een titel droeg honorific (de site staat vol met fouten) voor hetzelfde doel: ik vind het niet serieus. En zelfs noodzakelijkerwijs twijfelachtig. Als we de motivatie van ReelWheel niet in twijfel kunnen trekken: dit alles is in ieder geval een mengelmoes ...

Ik heb de indruk dat Sy © omoreen van Pascal Ha Ph @ m niet weet dat ReelWheel reclame voor hem maakt (en waar hij niet moet weten dat dit - volgens alle bewijzen - wordt gedaan om hem niet te maken promotie, maar om een ​​beetje geloofwaardigheid te geven aan zijn eigen creaties die mij een beetje fantasierijk lijken (tenminste totdat hij hun verdiensten en vooral hun uitvoerbaarheid heeft aangetoond. Althans in termen van logica !)

hier:
http://energythic.com/view.php?node=53

... En ik vind het heel slim van zijn kant, hij hekelt een zwendel, ook al is het project dat hij verdedigt - zoals het nu is - nog steeds erg vergezocht! Maar wat mij duidelijk lijkt, is de mix die hij maakt van genres om zijn doel te bereiken ...

Pascal Ha Ph @ m zal ook "erg blij" zijn om te beseffen dat hij zich in dezelfde sectie bevindt als de beschuldigde auteur.


Pascal Ha Pham gaf me zijn toestemming voor de publicatie op mijn site van enkele van zijn uitvindingen.

:schok: we zullen zien wat Remundo er binnenkort over zal zeggen...

RealWheel schreef:Mijn site is, voor het geval je het nog niet hebt opgemerkt, niet alleen gewijd aan superunit-machines, maar aan alle energieproductiesystemen.

Puur sofisme. Het is heel slim, maar bewijst op geen enkele manier de ernst van de rest.

RealWheel schreef:Ik doe ook grote inspanningen om wetenschappelijke documenten online te zetten. Onlangs heb ik enkele door Tesla gepubliceerde documenten online geplaatst.

Idem (en Tesla moet zich in zijn graf omdraaien als hij ziet hoe ReelWheel zijn werk exploiteert, vermengd met dat van bedriegers).

RealWheel schreef:Uw opmerkingen op mijn site zijn daarom kwaadaardig omdat het mijn doel uiteindelijk is om alle nuttige informatie te verstrekken over de voor- en nadelen van verschillende technologieën.

Pure sofisterij weer. Het is niet kwaadaardig om je niet voor de gek te houden : Mrgreen: Geen kwaadaardigheid, maar een aantal zaken die voor de hand liggen. Van mijn kant bestaat zo'n praktijk niet, alleen een zoektocht naar rechtvaardigheid, waarheid en helderheid (als ik dat allemaal kan bereiken: ik ben maar een mier). Ofwel is ReelWheel een charlatan, ofwel is hij een liefhebber die een beetje verblind is door zijn motivatie, maar niet over voldoende kennis beschikt om relatief ineffectieve theorieën te verdedigen. En daarom ziet hij de onmogelijkheden niet. Je hebt een goede technische cultuur nodig om zowel te creëren als te innoveren, terwijl je de vruchten van je uitvindingen zeer kritisch in de gaten houdt, dat geef ik toe!

Ik kan ReelWheel alleen maar aanraden om wat bescheidener te zijn en een stapje terug te doen. Ik durf hem niet eens te zeggen dat hij terug naar de klas moet gaan. Sorry. Al vanwege zijn pompeuze titel, terwijl alles wat uit zijn pen voortkomt VOL grove fouten is... (Wat hij nog steeds niet ziet) Als ik kwaadaardig tegen hem zou zijn, zou ik niets tegen hem zeggen: het zou nog steeds de eenvoudigste zijn één, en hij zou als een volwassene in zijn eentje regelrecht de muur in gaan. Trouwens, als hij post in a forum zoals deze, het is goed dat hij een reactie verwacht...

RealWheel schreef:Nu, met betrekking tot de dubbele slinger van Veljko Milkovic, heb ik inderdaad een volledige theoretische studie van het mechanisme uitgevoerd en aangetoond dat hiermee overtollige energie kan worden gecreëerd.

Sorry, maar het is nergens op gebaseerd, dus hij kan het niet zeggen. Periode.

RealWheel schreef:Maar ik ben niet van plan dit waar te maken forum de details van mijn studies.

Hé, hé... Het is dus niet voor de glorie! Ik zou het geloofd hebben.

RealWheel schreef:Un forumeur vroeg me om mijn persoonlijke mening, ik gaf het, punt.

Oké, oké... dus ReelWheel post hier gewoon om de tijd te doden?!?

Kom op, kom op: laat hem eerlijk zijn tegen zichzelf, er zijn zoveel baanbrekende gebieden die werken (en waarin hij al zijn commerciële en technische genialiteit zou kunnen uitoefenen!) - zoals thermische zonne-energie - zodat hij zijn energie niet verspilt kostbare tijd en zijn leven in rook en spiegels...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 20/06/12, 14:15

RealWheel schreef:Verschillende van de theoretische onderzoeken die ik heb uitgevoerd, zijn doorgegeven aan verschillende wetenschappers (Amerikanen en Engelsen) binnen het kader van een beveiligd sociaal netwerk waarbij elke deelnemer zich verplicht tot strikte vertrouwelijkheid.

Ik ben dus niet bang dat mijn studie bekritiseerd wordt door vakgenoten.
Het heeft dus geen zin om hier te posten, behalve om te bazuinen: "Ik heb het gevonden, ik weet alles, maar ik zal je niets vertellen" :?
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 20/06/12, 15:35

Gaston schreef:
RealWheel schreef:Verschillende van de theoretische onderzoeken die ik heb uitgevoerd, zijn doorgegeven aan verschillende wetenschappers (Amerikanen en Engelsen) binnen het kader van een beveiligd sociaal netwerk waarbij elke deelnemer zich verplicht tot strikte vertrouwelijkheid.

Ik ben dus niet bang dat mijn studie bekritiseerd wordt door vakgenoten.
Het heeft dus geen zin om hier te posten, behalve om te bazuinen: "Ik heb het gevonden, ik weet alles, maar ik zal je niets vertellen" :?


Ik wil hier niet over posten forum omdat Christophe niet overtuigd is van de mogelijkheid om energie in een machine te versterken. Nu neem ik het hem niet kwalijk, aangezien we aan dezelfde school zijn afgestudeerd en de leraren in Straatsburg nog niet klaar zijn om de theorieën toe te geven die ik over superuniteit ontwikkel. Als reactie op mijn voorstel om enkele machines te bouwen, werd ik vriendelijk naar huis gestuurd.

Maar dit alles is wederom logisch. Anderen naast mij, met zeer sterke diploma's in de kernfysica, stuiten op identieke moeilijkheden (zie ecat van professoren Forcardi en Rossi).
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 20/06/12, 16:58

RealWheel


Ik ben goed uitgerust om precisiebewerkingen uit te voeren en prototypes te maken en net als jij dacht ik dat het zou kunnen werken, maar niets werkte!


Studies blijven studies en in de praktijk ontdekken we waarom het niet kan werken omdat we bepaalde parameters vergeten waren.


Ik heb verschillende wielen geprobeerd van het type dat u ons probeert te verkopen, evenals de slinger en net zo goed de 2 motoren die van begin tot eind zijn gekoppeld, wat de indruk wekt van overeenheid met de spannings-/stroomsterkte-afleesapparaten, maar dat is niet gelukt door een lamp aan te doen die zo helder was als deze rechtstreeks op het stopcontact was aangesloten, werd bij laatstgenoemde de uitlezing misleid door de accumulatie van 2 fasen van de motor, maar over een te korte tijd, wat uiteindelijk minder energie produceerde.

Maak prototypes en u zult begrijpen wat wij u proberen te laten begrijpen!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 20/06/12, 17:13

Alain G schreef:RealWheel


Ik ben goed uitgerust om precisiebewerkingen uit te voeren en prototypes te maken en net als jij dacht ik dat het zou kunnen werken, maar niets werkte!


Studies blijven studies en in de praktijk ontdekken we waarom het niet kan werken omdat we bepaalde parameters vergeten waren.


Ik heb verschillende wielen geprobeerd van het type dat u ons probeert te verkopen, evenals de slinger en net zo goed de 2 motoren die van begin tot eind zijn gekoppeld, wat de indruk wekt van overeenheid met de spannings-/stroomsterkte-afleesapparaten, maar dat is niet gelukt door een lamp aan te doen die zo helder was als deze rechtstreeks op het stopcontact was aangesloten, werd bij laatstgenoemde de uitlezing misleid door de accumulatie van 2 fasen van de motor, maar over een te korte tijd, wat uiteindelijk minder energie produceerde.

Maak prototypes en u zult begrijpen wat wij u proberen te laten begrijpen!


Het bestudeerde wiel is niet vertegenwoordigd op mijn site. Dit is niet het apparaat van Maillardet.

In principe ben ik het niet met je eens. Het is mogelijk door weinig energie (wrijving) uit te geven om omstandigheden van permanente onbalans in een machine te creëren.

In het geval van een zwaartekrachtwiel wordt een netto koppel en dus een uitgangsvermogen geproduceerd zonder iets anders te hebben verbruikt dan de energie die nodig is om de wrijving te overwinnen.

Voordat een machine wordt gebouwd, moet eerst worden geverifieerd dat de theorie positieve resultaten oplevert.

Ik deed bijvoorbeeld de berekeningen voor Andy's zwaartekrachtmachine en demonstreerde dat het niet werkte!
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 20/06/12, 17:45

Voordat een machine wordt gebouwd, moet eerst worden geverifieerd dat de theorie positieve resultaten oplevert.



Je bent dus niet overtuigd!


Maak een prototype en je zult het zien!


Ik ben al minstens 10 jaar op zoek naar iets dat werkt zonder iets geldigs te vinden en ik ben niet de eerste!


Ik vraag alleen om te zien!


Succes!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 20/06/12, 17:48

Alain G schreef:
Voordat een machine wordt gebouwd, moet eerst worden geverifieerd dat de theorie positieve resultaten oplevert.



Je bent dus niet overtuigd!


Maak een prototype en je zult het zien!


Ik ben al minstens 10 jaar op zoek naar iets dat werkt zonder iets geldigs te vinden en ik ben niet de eerste!


Ik vraag alleen om te zien!


Succes!


Als je productiemiddelen hebt, kunnen we het eens worden over de constructie van bepaalde prototypen waarvoor ik echte zekerheden heb.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten