ZPE Claus W Tuttur om te bouwen!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27

ZPE Claus W Tuttur om te bouwen!




par jam » 18/02/11, 04:52

Bonjour à tous,

Ik heb zojuist een site gevonden die beweert een theoretische oplossing te hebben voor het produceren van energie uit een vacuüm. (ZPE)
Er zijn enkele prototypes gebouwd en metingen gedaan die het concept lijken te bewijzen. Een nieuwe machine in aanbouw lijkt tot 1800 watt aan vermogen te kunnen opwekken zonder enige binnenkomende energie.

http://philica.com/display_article.php?article_id=219

en in het Frans google hier
http://translate.google.ca/translate?hl ... e_id%3D219


Alle gegevens zijn beschikbaar om het ding te bouwen.

Zijn er vrijwilligers die het willen proberen?
Dernière édition par jam de 18 / 02 / 11, 14: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sherkanner
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 386
Inschrijving: 18/02/10, 15:47
Plaats: Oostenrijk
x 1




par sherkanner » 18/02/11, 07:44

Op het eerste gezicht (ik heb het niet in detail gelezen) gebruiken ze veerwerk om energie op te wekken.
Waarschijnlijk gebruikmakend van de resonantieverschijnselen, zowel van de veren als van het elektrische circuit.

Het is eerder een proof-of-concept-poging op het gebied van het oogsten van micro-energie dankzij micro-vibraties (een gebied waarnaar gretig wordt gezocht in MEMS)

Ik zal later meer in detail lezen.
0 x
Wanneer we werken, moeten we altijd geven 100%: 12% op maandag; 25% dinsdag; 32% woensdag; 23% op donderdag; en 8% op vrijdag
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 18/02/11, 16:23

Dit type klassiek gekoppeld magnetisch mechanisch systeem kan, volgens de huidige kennis, bevestigd door vele technische toepassingen (zoals ultrasone pizo's), geen overtollige energie geven, behalve met ad-hoctheorieën met fundamentele wetenschappelijke fouten zonder enig experimenteel bewijs!

Sommige mensen hebben fixaties die psychologen waardig zijn op de kwantumenergie van het vacuüm door de hele natuurkunde te reconstrueren om hun verlangens te bevredigen!!!.
te lezen:
http://wbabin.net/weuro/turtur2e.pdf
pagina 9
Dus bijvoorbeeld de beroemde Schrödinger-vergelijking, als typische formule van de kwantumtheorie kan niet worden afgeleid met behulp van de stochastische elektrodynamica, omdat zo'n eenvoudige formule geen onderwerp is van de stochastische elektrodynamica. Op dezelfde manier kunnen formules van de stochastische elektrodynamica niet worden afgeleid binnen de kwantumtheorie.
Op dezelfde manier kunnen formules van de stochastische elektrodynamica niet worden afgeleid binnen de kwantumtheorie. In die zin zijn stochastische elektrodynamica en kwantumtheorie twee onafhankelijke concepten, die dezelfde natuurverschijnselen beschrijven, maar die een totaal verschillende filosofische achtergrond hebben.
Het is bekend dat de stochastische elektrodynamica niet zo wijdverspreid is als de kwantumtheorie.

Maar de kwantummechanica heeft experimentele eigenschappen die compleet anders zijn dan de klassieke stochastische elektromagnetische of willekeurige mechanica, of concreet met willekeurige tekeningen om de kwantummechanica te simuleren, terwijl de subtiliteiten ervan worden vergeten die een kwantumcomputer mogelijk zullen maken.
Deze klassieke stochastische mechanica is eenvoudig en prettig te programmeren op een klassieke computer, maar heeft niets te maken met de kwantummechanica, die voor een klassieke computer ontoegankelijk is zodra er meer dan 10 deeltjes worden gemanipuleerd.
Het vergeet de kwantumcoherentie die wordt waargenomen in een zeer groot aantal experimenten, zoals met supergeleiders, en die essentieel is voor de nulpuntsbewegingsenergie van het vacuüm, onbruikbaar omdat er sprake is van een toestand van minimale energie die niet kan worden verminderd.
Al zijn conclusies zijn dus volkomen onjuist.
Het is nutteloos om dit type klassiek en macroscopisch apparaat te creëren dat wordt gebruikt in al onze gebruikelijke technologische apparaten, zoals mobiele telefoons of echografie, met koppeling van mechanica aan elektromagnetische straling.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 18/02/11, 16:36

Zut!

Ze hebben de Galena-radio opnieuw uitgevonden! :schok: : Mrgreen:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 18/02/11, 22:57

Zelfs niet, want de galenapaal werkte eenmaal aangepast!!! :?

Niets werkt, het is slechts een theoretisch model dat nog gerealiseerd moet worden, terwijl het totaal in tegenspraak is met de fysica die bekend is en gebruikt wordt in al onze technologie, die werkt!!

http://philica.com/display_article.php?article_id=219
Anders dan praktische experimenten die in de literatuur worden gerapporteerd, is dit de eerste volledige theorie en een basiskennis van nulpuntsenergiemotoren. Dit doet de hoop rijzen op een reproduceerbare praktische machine.

:schok: : Mrgreen:
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 19/02/11, 19:08

Hallo,

Tot nu toe heb ik het programma alleen naar mijn pc overgebracht.
Nadat ik een aantal bugs en fouten in het programma heb opgelost, kom ik tot de conclusie dat de magneet draait.

Bij een gegeven startsnelheid zal hij óf versnellen óf vertragen tot een stabiele snelheid die afhangt van de waarden van de andere componenten (L,C).

Als de vergelijkingen het systeem goed beschrijven, dan is er reden om verrast te zijn, omdat de magneet voor onbepaalde tijd met een stabiele snelheid roteert en daarom uitsluitend energie moet produceren vanwege zijn beweging.

De auteur telt ook de energieën van de spoel en de condensator op om de totale energie te berekenen (ik weet niet of dit geldig is). Met de gegeven afmetingen en extra energie kan de assemblage tot 13,000 Joule produceren. voor onbepaalde tijd.

Nog een interessant feit: als de waarde van de condensator verandert, veranderen ook de snelheid en de energie. Wij beschikken daarom over een variabele pure energiegenerator!

Ik moet nog een bug oplossen met betrekking tot het energiewinningsgedeelte.

Ik moet ook zien of de vergelijkingen van het systeem adequaat zijn of slechts pure fantasie zijn!
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 21/02/11, 15:14

Waar zijn de liefhebbers van draaiende magneten?

Ik heb alle resultaten van de auteur kunnen reproduceren. Er zijn enkele operationele bijzonderheden, maar dit heeft geen invloed op de algemene werking van de machine.
Met het gegeven magneetveld en de L,C waarden kan, als het werkt zoals gesimuleerd, de stroom in de spoel enkele tientallen ampères bereiken en de spanning over de condensator enkele 100,000 V. Je moet dus voorzichtig zijn bij de montage. In stabiele toestand kan de magneet tot 30,000 tpm draaien. Voorzorgsmaatregelen bij gebruik zijn vereist. Als ik de benodigde apparatuur had, zou ik een montage proberen. Voorlopig denk ik erover om de parameters te wijzigen om redelijkere stroom- en spanningswaarden te verkrijgen voordat ik een prototype maak.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/02/11, 16:41

als het werkt zoals gesimuleerd

Dit zal niet werken zoals in dit programma wordt gesimuleerd, omdat het behoud van energie niet vanaf het begin wordt gerespecteerd in het denkbeeldige model op nulpuntsenergie, terwijl alle technologische prestaties van de mechanica gekoppeld aan elektromagnetisme het behoud van energie observeren.

Ik zou geen cent op dit systeem willen wedden, gezien deze fundamentele tegenstrijdigheid, en daarom heeft het geen zin om er tijd aan te verspillen.

Het zou goed zijn om de duidelijke en eenvoudige vergelijkingen van dit programma te schrijven om deze tegenstrijdigheid zeer zichtbaar te maken zonder vermoeiend te worden.


Nulpuntenergie is de energie van de grondtoestand en daarom de minimaal mogelijke energie, zoals waargenomen in alle microscopische systemen, waarbij atomen bijvoorbeeld constant bewegen in hun nulpuntsenergie van beweging, zoals we dit kunnen zien aan de hand van röntgenstralen op elk kristal .
Het tot de verbeelding sprekende Casimir-effect is fysiek identiek aan de Van der Waals-interactie tussen atomen van kwantumoorsprong en wordt zonder het te weten in een stoommachine gebruikt in vloeibare dampenergie door verwarming!!
Casimir generaliseerde de kwantumberekening van deze Van der Waals-interactie tussen twee atomen pas rond 1928 naar de meer complexe van een groot aantal atomen, maar de fysica is identiek.
We misleiden dus mensen volledig met deze verhalen over nulpuntsenergie die ingrijpt in alle gebruikelijke verschijnselen, zelfs als we het niet zeggen!!!!
Lees aandachtig:
http://fr.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9canique_quantique
http://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_mechanics
http://fr.wikipedia.org/wiki/Th%C3%A9or ... des_champs
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 21/02/11, 17:14

De duidelijke vergelijkingen staan ​​onder andere hier vanaf pagina 80:

http://www.ostfalia.de/export/sites/def ... nglish.pdf

Ik zoek altijd naar de fout; Ik heb het tot nu toe niet gevonden.
0 x
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27




par jam » 23/02/11, 14:17

Ik heb nu een analyse met parameters die gemakkelijker uit te voeren zijn. Ik heb alle componenten bij elkaar en ik ga vandaag een montage doen. Ik houd je op de hoogte.
De componenten zijn:

Een spoel van 862 windingen #30 draad met een diameter van 25 mm en 33 mm hoog voor een waarde van 9.2 miliHenry.

Een Neo-magneet in een kubusvorm met een zijde van 5 mm; het veld moet worden gecontroleerd.

Een 3*.47 microF 1000V condensator.

Een weerstand van 50 Ohm.

Het lastige deel van de montage is om de magneet met minimale wrijving te laten draaien. Ik dacht erover om de magneet tussen twee punaises te plaatsen en de staafjes als assen te gebruiken. Het evenwicht zal ongetwijfeld moeilijk te bereiken zijn.
De overige componenten zijn allemaal in serie geschakeld.

Als dit werkt, zou deze na een eerste draaibeweging op de magneet moeten beginnen te accelereren tot een snelheid van ongeveer 30,000 tpm. Anders heeft het me hooguit een paar uurtjes doe-het-zelf- en programmeerplezier gekost.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 98 gasten