energie sensor Tesla

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 28/03/06, 09:11

pluesy schreef:Wees voorzichtig voordat u de fopspeen loskoppelt van maak de buis goed leeg (een contactpunt onder de tepel het andere uiteinde naar de aarde) anders is het gegarandeerd een mini 20 000 voltbelasting ...
en het breekbare van het hart kan daar verlaten hun huid...
wees voorzichtig dus het is niet voor niets dat er waarschuwingsberichten op de kont van alle tv zijn
Een tv-buis kan opgeladen blijven met zijn tht (20 000 naar 30 000 volt), zelfs als de tv gedurende enkele maanden is losgekoppeld van de aansluiting ...


Hallo,
Ik zou zelfs meer zeggen, een tip tip EERST op de massa, en dan de andere onder de fopspeen! : Mrgreen:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

tesla energiesensor




par denis » 28/03/06, 10:13

eh ... een precisie, wat is de fopspeen, ik ken die voor mijn baby en die van mijn enduro-fiets, dat is alles! : Cheesy: aan het einde van de buis bevindt zich 6 / 8 soldeerpen op een elektronische kaart die zelf veel draad heeft om contact te maken; jsu verloren maar wachtrijen is niet wat ontbreekt !!! toen ik de kaart overdroeg, zette het onder druk, (oeps !!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 28/03/06, 14:00

de zuignap is een stuk cahoutchout met een diameter van ongeveer 5 cm verbonden met een grote draad (vaak rood van kleur) van hetzelfde type (in elk geval iets minder groot) dan die waarmee auto-ontstekingen worden uitgerust ( de draden verbonden met de kaarsen) het andere uiteinde is verbonden met de transfo (het is een ferrietblok gedeeltelijk bedekt met plastik dat de spoelen bevat het is het grootste stuk van een tv-plaat (ongeveer 10cm hoog)) van deze tranfo zijn er twee draden die de grootste (20 000 volt) verlaat die naar de zuignap (of tepel) gaat en de elektronen terugwint die op de andere op de buis werden geprojecteerd (kleinere diameter (7000volt)) om een ​​van de roosters van de buis te polariseren en is daarom verbonden met de plaat verbonden met zijn bodem ...
ga langzaam om deze plaat te verwijderen, anders draai je de benen en neemt de buis de lucht in! mij is het me al meer dan vijf minuten overkomen om dit verdomde platina te verwijderen. Het wordt vaak verlijmd met hete lijm of een soort siliconen die al voorzichtig moet worden verwijderd ...
Van de zoetheid en het geduld dat de duivel je niet pestkoppen ...
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 08/05/11, 08:12

Hallo,
Kleine herinnering aan Tesla,
Al uw apparaten in huis zijn Tesla's uitvinding of "ontwikkeling".
Tesla werd opgelicht door industriëlen (gemuilkorfd)
Dus neem je uitvindingen niet lichtvaardig, bovendien liepen de leugens in die dagen niet op straat.
Klein artikel over zijn gratis energieauto:
http://www.amessi.org/La-voiture-a-energie-libre-de
Tijdens de zomer van 1931 voerde Dr. Nikola Tesla road-tests uit van een high-end Pierce Arrow sedan aangedreven door een elektrische AC-motor, draaiend op 1.800 rpm, aangedreven door een radio-ontvanger. overal energie uit ether onttrokken.

Gedurende een week in de winter van 1931 was de stad Buffalo, in de staat New York, VS, getuige van een buitengewone gebeurtenis. De economische recessie, die het bedrijfsleven en de industrie had vertraagd, deed de bruisende activiteit van de stad echter niet afnemen. Op een dag stopte tussen de duizenden voertuigen die door de straten reden een luxeauto langs het trottoir voor de verkeerslichten op een kruispunt. Een voetganger zag deze gloednieuwe Pierce Arrow-sedan waarvan de koplampcups, in een typische stijl van het merk, mooi overgingen in de voorspatborden. De waarnemer was verbaasd dat er op deze koele ochtend geen damp uit de uitlaat leek te komen; hij liep naar de conducteur toe en maakte er door het open raam een ​​opmerking over. De laatste begroette het compliment en gaf als uitleg dat de auto "geen motor had".
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
fredericponcet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 29/06/11, 10:17




par fredericponcet » 30/06/11, 21:16

Bibiphoque schreef:Het lijkt mij dat deze frequentie van de orde van 17 Hz moet zijn (genoemd als ik me niet vergis, Shuman-resonantie), die extreem laag is, en een resonator afgestemd op 17 Hz, zelfs in 1 / 4-golf zou zijn enorm. (naar uw rekenmachines : Mrgreen: )
@+


Een antenne van 4409 km lang is vereist. Ben ik goed?

In feite ligt het fundament bij 7,8 Hz, wat een antenne van 9609 km impliceert ... (zie Wikipedia-artikel over de resonantie van Schumann )

Maar die van Tesla's auto was 183 cm, toch? Maar moeten we dit verhaal geloven ...?

Hier is nog een stukje informatie hierover:
de reflexiences-website
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 30/06/11, 22:15

lejustemilieu schreef: .......
Klein artikel over zijn gratis energieauto:
http://www.amessi.org/La-voiture-a-energie-libre-de
Tijdens de zomer van 1931 voerde Dr. Nikola Tesla road-tests uit van een high-end Pierce Arrow sedan aangedreven door een elektrische AC-motor, draaiend op 1.800 rpm, aangedreven door een radio-ontvanger. overal energie uit ether onttrokken.

Gedurende een week in de winter van 1931 was de stad Buffalo, in de staat New York, VS, getuige van een buitengewone gebeurtenis. De economische recessie, die het bedrijfsleven en de industrie had vertraagd, deed de bruisende activiteit van de stad echter niet afnemen. Op een dag stopte tussen de duizenden voertuigen die door de straten reden een luxeauto langs het trottoir voor de verkeerslichten op een kruispunt. Een voetganger zag deze gloednieuwe Pierce Arrow-sedan waarvan de koplampcups, in een typische stijl van het merk, mooi overgingen in de voorspatborden. De waarnemer was verbaasd dat er op deze koele ochtend geen damp uit de uitlaat leek te komen; hij liep naar de conducteur toe en maakte er door het open raam een ​​opmerking over. De laatste begroette het compliment en gaf als uitleg dat de auto "geen motor had".


En er zijn sommigen die in deze domheden geloven? : Lol:
0 x
fredericponcet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 29/06/11, 10:17




par fredericponcet » 01/07/11, 07:51

moinsdewatt schreef: En er zijn sommigen die in deze domheden geloven? : Lol:


Het verhaal is des te minder geloofwaardig omdat de auto 145 km / h zou hebben bereikt ...

Zoals het adagium van de vertellers luidt: "Hoe groter het is, hoe meer het voorbijgaat"
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 01/07/11, 09:36

fredericponcet schreef:
moinsdewatt schreef: En er zijn sommigen die in deze domheden geloven? : Lol:


Het verhaal is des te minder geloofwaardig omdat de auto 145 km / h zou hebben bereikt ...

Zoals het adagium van de vertellers luidt: "Hoe groter het is, hoe meer het voorbijgaat"

Hallo,
Wie heeft het over geloven?
Ik heb het over alleen maar op deze info letten.
Pourquoi?
Pcq, Zonder Tesla kon je vandaag niet online communiceren.
Pcq, we weten dat veel grote patenten al tientallen jaren in de laden van multinationals zijn gepropt.
Pcq, Nicolas Tesla is een buitengewone uitvinder.
Dus ik vraag u om een ​​beetje geduld in uw antwoorden, heren.
Dat gezegd hebbende, de Oax zijn geboren om de afwijkingen van veel mensen van onze tijd te bevredigen, en we moeten ze niet onderschatten.
Jullie twee, de goedkope screeners, wat hebben jullie aan ecologie gebracht?
Je vous écoute : Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
fredericponcet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 29/06/11, 10:17




par fredericponcet » 01/07/11, 11:27

lejustemilieu schreef:Hallo,
Wie heeft het over geloven?
Ik heb het over alleen maar op deze info letten.
(...)
Jullie twee, de goedkope screeners, wat hebben jullie aan ecologie gebracht?
Je vous écoute : Cheesy:


Ik ga akkoord met Tesla en ben geïnteresseerd in deze info. Wat ik heb meegebracht: een herinnering aan een elementaire elementaire voorzorgsmaatregel, namelijk altijd vragen te stellen over de waarschijnlijkheid van een resultaat.

Als het te mooi, te groot of te klein is, moet je jezelf afvragen: is er een fout? Waar is zij? Hier kan het een vertaalfout zijn ...

Ik ben van plan dit nummer te verkennen, maar altijd met dit wantrouwen in gedachten ...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 01/07/11, 13:22

Zeker dat Tesla misschien wel het grootste genie aller tijden is, zijn de meeste van zijn uitvindingen (toen de financiële middelen volgden) gerealiseerd. Het lezen van zijn biografie en zijn patentlijst is bijzonder leerzaam.
Voor de auto zonder motor bedoelde Tesla waarschijnlijk zonder een warmtemotor uit die tijd. Anderen zoals Clem doen het ook. de vraag is dus niet of het mogelijk of onmogelijk is, maar als het mogelijk zou zijn welke kans deze mogelijkheid zou hebben om industrieel te worden verspreid wanneer we het belang kennen van de economische machten die een groot deel van hun activiteiten daar zouden verliezen .
Tesla had grote moeite met het accepteren van wisselstroom als industrieel superieur aan gelijkstroom; dan de auto zonder "motor"!
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten