Meyer Plannen Lawton recente ontwikkelingen?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 11/06/12, 08:17

dedeleco de universele masterstandaard! Wie is de aanmatigende?
Wat de referenties betreft, als iemand ze wil, kunnen ze er voor je om vragen als het niet Wiki is en je eigen maatstaf, de rest is religie, negationisme en andere vriendelijkheid, want dit zijn niet de wetenschappelijke referenties die je interesseren, maar alleen degenen die TE Dan heb ik gelijk.....!!!!
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 11/06/12, 08:33

Dus door zuiver water met xenon te laten flitsen, met een flits elke 4.2 seconden, verkrijgen we een volume water dat verzadigd is met biologische energie, ook wel kosmische energie genoemd, de band van 25 kilohertz tot 45 kilohertz.

als we op dat moment impulsief een Meyer-systeem aan het werk zetten, moeten we een overtuigend resultaat hebben.

De lavanay, het xenonsysteem, ik zal hem over een paar weken hebben.

Ik praat niet te veel, Dedeleco, ik experimenteer echt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/06/12, 10:30

Ugh! Als je dit soort verlichte literatuur gelooft:

http://dbloud.free.fr/lavinay.htm

Het is jouw geld en jouw zaak.

En vergeet niet: als je zeker weet dat je ‘iets’ hebt, staan ​​mensen als Kapitein Maloche, Christophe, Citro, NLC en ikzelf klaar om te komen kijken, maar pas op, wij hebben het niet. blazen voor lantaarns aanzien.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 11/06/12, 11:11

Ik verzeker je dat lavinay werkt, levens heeft gered en dat nog steeds doet.

Het is een Frans patent.
en het is gemakkelijk te bouwen.

Ik denk dat er 3 hulpmiddelen zijn die je om je heen kunt hebben voor je gezondheid.
allemaal zelf te vervaardigen.

paars, Lavinay, Lakhovsky

3 buitengewone Franse onderzoekers.

Ik weet dat je klaar bent om te zien. Ik hoop dat we elkaar deze keer kunnen zien.
1 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/06/12, 14:54

alaniesse schreef:Dus door zuiver water met xenon te laten flitsen, met een flits elke 4.2 seconden, verkrijgen we een volume water dat verzadigd is met biologische energie, ook wel kosmische energie genoemd, de band van 25 kilohertz tot 45 kilohertz.

als we op dat moment impulsief een Meyer-systeem aan het werk zetten, moeten we een overtuigend resultaat hebben.

De lavanay, het xenonsysteem, ik zal hem over een paar weken hebben.

Ik praat niet te veel, Dedeleco, ik experimenteer echt.


Deze kHertz observeerden en maten hoe met welk mechanisch, geluids- of elektromagnetisch fenomeen, of iets anders, bewezen door wat precies en reproduceerbaar is voor ons allemaal?

Nauwkeurige referenties die herhaling mogelijk maken en geen vage vaagheid zoals S Meyer, zeer onwetenschappelijk en nooit gereproduceerd.

Het is duidelijk dat Alaniesse onzin praat, op de 21 cm-lijn, in een angstaanjagende salade, die niet bestand is tegen observatie en wetenschappelijke analyse, wat betreft de 21 cm H-streep , zeer bekend en al meer dan 60 jaar bestudeerd, door duizenden rigoureuze observaties, die niet in water voorkomt !!

Janic heeft nog steeds niets begrepen van de wetenschappelijke methode, die zijn doeltreffendheid dankt aan de strengheid ervan, door niet zomaar iets te vertellen, door zijn verlangens, gevoelens en religieuze overtuigingen niet te vermengen met de werkelijkheid die met grote zorg en consistentie wordt bestudeerd, en vooral door niet het ontkennen ervan, zodra we consistent, duidelijk en duidelijk bewijs leveren uit een eeuw van duizenden wetenschappelijke studies uit het verleden..


.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 11/06/12, 15:05

de trilling komt overeen met die van het waterstofmolecuul.

dedeleco heeft slecht gelikt
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 11/06/12, 15:10

Janic heeft nog steeds niets begrepen van de wetenschappelijke methode, die zijn doeltreffendheid dankt aan de strengheid ervan, door niet zomaar iets te vertellen, door zijn verlangens, gevoelens en religieuze overtuigingen niet te vermengen met de werkelijkheid die met grote zorg en consistentie wordt bestudeerd, en vooral door niet het ontkennen ervan, zodra we consistent, duidelijk en duidelijk bewijs leveren uit een eeuw van duizenden wetenschappelijke studies uit het verleden.
dedeleco heeft nog steeds niets begrepen van het feit dat de wetenschappelijke methode bestaat uit het verklaren van wat al bestaat, en het gebrek aan verklaringsmiddelen is geen teken van het niet-bestaan ​​van het ding.
Dan is het ding dat “wetenschappelijk wordt erkend” niet onveranderlijk en wordt het vaak in twijfel getrokken door andere wetenschappers, enz...
Ten slotte zijn er in deze veelheid aan ‘bewijzen’ ook bewijzen die in de door iedereen gewenste richting gaan: leg AIDS/HIV uit, vaccins, etc... dus je houdt wel van de anderen, je behoudt de bewijzen die bij je passen (en het is je goed recht ) maar hou op TE om te nemen voor de navel van de wereld (het is een verhaal, de plaats is al door mij ingenomen!) : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/06/12, 16:06

Janic behoudt heel duidelijk alleen zijn religie, zijn overtuigingen, zijn instinct en zijn gevoelens en weigert alles wat anders is, zoals diepgaande wetenschappelijke studies, gecontroleerd, geobserveerd, duidelijk veel besproken, om onweerlegbaar bewijs te verkrijgen, vaak in duizenden van werk dat decennialang voortdurend wordt herhaald en gereproduceerd, om zekerheden te verwerven die de kracht en kracht vormen van de wetenschappelijke methode, die alleen voortbouwt op onberispelijke en voortdurend reproduceerbare fundamenten, zoals in het functioneren van zijn computer, van een kernreactor of zijn mobiele telefoon, enz., gebaseerd op de wetenschappelijke methode, die duidelijk niet verklaart "alleen wat al bestaat", typische Janic-zin, waaruit zijn minachting blijkt voor zorgvuldig, nauwkeurig, diepgaand en objectief wetenschappelijk werk.

Janic weigert deze zorg en nauwgezetheid, door de waarde van werken uit het verleden te ontkennen, door ze niet aandachtig te lezen en door vaak onzin te vertellen. zonder ook maar het geringste duidelijke wetenschappelijke en verifieerbare bewijs te leveren, met zijn haat en minachtende weigering van wetenschappelijke citaten.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/06/12, 16:28

alaniesse schreef:de trilling komt overeen met die van het waterstofmolecuul.

dedeleco heeft slecht gelikt


zin die een verschrikkelijk misverstand laat zien over de trillingen van H2-moleculen, die kwantum zijn bij hoge frequenties, waargenomen bij infraroodspectroscopie!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Molecular_vibration

De minimale basisbeginselen die u moet leren en assimileren om onzin te voorkomen:

http://home.strw.leidenuniv.nl/~michiel ... ture12.pdf

Beeld

Alanisse slecht gelikte beer onwetend, wie negeert de kennis van honderdduizenden wetenschappelijke werkers

Het zal zelfs niet in staat zijn om cm-1 naar GigaHertz om te zetten!!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 11/06/12, 17:43

Janic weigert deze zorg en strengheid, door de waarde van werken uit het verleden te ontkennen, door ze niet aandachtig te lezen, en door vaak onzin te vertellen, zonder ook maar het geringste duidelijke wetenschappelijke en verifieerbare bewijs te leveren, met zijn haat en zijn minachtende weigering van wetenschappelijke citaten.

O, grote god, ik werp mezelf religieus neer voor uw immense wetenschap die wetenschappelijke citaten veracht die dat niet doen T Ze werken niet zoals degene die je publiceert over AIDS/HIV en vaccins. Beter dan"alleen je religie, je overtuigingen, je instinct en je gevoelens behouden en alles weigeren wat anders is, zoals diepgaande wetenschappelijke studies, gecontroleerd, geobserveerd, uiteraard veel besproken, om onweerlegbaar bewijs te verkrijgen" naar de deda.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten