Meyer Plannen Lawton recente ontwikkelingen?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/06/12, 13:02

Ik merk op deze laatste berichten van enorme inconsistenties en overtuigingen, op het internet gezet door mensen en tijdschriften zoals janic aanhankelijk, zonder rigoureuze wetenschappelijke verifieerbare basis, die, in hun overstromingen, de studies en serieuze wetenschappelijke artikelen overstemmen, waarbij de realiteit wordt waargenomen dat elk kan controleren of het niet wordt geblokkeerd door een bijna religieuze en dogmatische gemoedstoestand !!!!

Janic begreep het verschil tussen geloofsovertuigingen, dromen en serieus wetenschappelijk demonstratiewerk niet en stelde dit gelijk, wat geduld en hard werken vereist.

janic deed dat niet nog steeds niet begrepen de wetenschappelijke methode, met de striktheid en de zorg nodig, niet mengen van haar gevoelens, instincten, dogmatische religies, met de objectieve studie in de diepte van de realiteit :
Het vermogen om te verifiëren en te bewijzen is fundamenteel, anders zijn het willekeurige overtuigingen !!

wat verschrikkelijke salades maakt, alles mengt, waar, denkbeeldige en absurde overtuigingen, en dogmatisch.

S Meyer heeft een aantal mooie inconsistenties verzameld !!
Wat belet het te geloven !!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 10/06/12, 13:27

janic begreep de wetenschappelijke methode nog steeds niet, met de nauwgezetheid en de nodige zorg, zonder zijn gevoelens, instincten, dogmatische religies te mengen met de diepgaande objectieve studie van de werkelijkheid :
Wat betreft een diepgaande objectieve studie van de werkelijkheid (wat trouwens), er zijn bepaalde gebieden (die ik ken) waar je nog een weg te gaan hebt!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/06/12, 14:35

Janic schreef:
janic begreep de wetenschappelijke methode nog steeds niet, met de nauwgezetheid en de nodige zorg, zonder zijn gevoelens, instincten, dogmatische religies te mengen met de diepgaande objectieve studie van de werkelijkheid :
Wat betreft een diepgaande objectieve studie van de werkelijkheid (wat trouwens), er zijn bepaalde gebieden (die ik ken) waar je nog een weg te gaan hebt!


En nog steeds geen precieze verwijzingen in plaats van dogmatische religieuze overtuigingen in deze bepaalde totaal onsamenhangende gebieden, aanbeden door een janieker van meer minachting, veel meer dan bekend !!!
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 10/06/12, 16:54

Janic en Gildas, jullie ideeën zijn goed.

Wat de Meyer mist, is bijna niets.
Gewoon een verhaal over resonantie.

Ik stelde het idee van xenonflits voor.

voor wie het leuk vindt om te begrijpen: de generator van biologische energie:
http://dbloud.free.fr/lavinay.htm
[url] http://dbloud.free.fr/lavinay.htm
[/ Url]
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/06/12, 21:19

alaniesse zei:

Wat de Meyer mist, is bijna niets.
Gewoon een verhaal over resonantie.


Oulah! je bent erg aanmatigend.

Het is waarschijnlijk nuttig om de 2 buizen in fase te laten resoneren om compressieverschijnselen te verkrijgen, waarbij de resonantie het gebrek aan amplitude compenseert dat deledeco onlangs heeft opgeroepen.

Het is heel goed mogelijk dat de stromen efficiënter zullen zijn als we onszelf optimaliseren op het RLC-circuit dat bestaat uit de elektrolysecel (R + C) en zijn inductor in serie.

Maar van daaruit om te zeggen dat dat genoeg is, het is ver van de beker tot de lippen ... : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 10/06/12, 23:18

dedeleco schreef:Ik merk op deze laatste berichten van enorme inconsistenties en overtuigingen, op het internet gezet door mensen en tijdschriften zoals janic aanhankelijk, zonder rigoureuze wetenschappelijke verifieerbare basis, die, in hun overstromingen, de studies en serieuze wetenschappelijke artikelen overstemmen, waarbij de realiteit wordt waargenomen dat elk kan controleren of het niet wordt geblokkeerd door een bijna religieuze en dogmatische gemoedstoestand !!!!


Dus hoe deze inconsistentie in de vorming van monoatomaire zuurstof te verklaren:
dedeleco schreef:De elektrische boog, die na de keramische stop wordt geplaatst, wordt monoatomair als de temperatuur hoog genoeg is, 2000 tot 3000 ° C, maar omdat hij zich in de vlam bevindt, voegt hij eenvoudig zijn energie toe aan die van verbranding.
De mono-atomaire HO beschrijft een deel van de verbranding bij zeer hoge temperatuur, maar aangezien deze zeer korte tijden duurt, is het pure misleiding om te geloven dat we een mono-atomair mengsel hebben vóór de boog in de vlam.

https://www.econologie.com/forums/fabricatio ... 08-80.html
De thermosfeer strekt zich in hoogte uit van de bovengrens van de mesosfeer of mesopauze tot 100 km hoogte, tot de exobase, die op gemiddeld 500 km hoogte de toegang tot de 'exosfeer. Sommige van de twee atomen zuurstofmoleculen O 2 worden opgesplitst in mono-atomaire moleculen O, tussen 100 en 150 km


http://comprendre.meteofrance.com/jsp/s ... et_id=1792


Ondanks de zeer lage luchtdruk op 100 - 150 km hoogte, is dit niet voldoende om de vorming van monoatomaire zuurstof te verklaren, er is geen 2000 tot 3000 ° op deze hoogte!
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 10/06/12, 23:39

Geen olifant, niet aanmatigend.

precies wat ik ruik, van wat ik zag.
Ik zag een Meyer lopen, op volle kracht ... en het werkte zoals hij zei.

Toen ik het aan de bouwer vroeg, vertelde hij me dat er een beetje finesse is, nog iets meer.

Dus het lijkt me dat we er dichtbij zijn, er vlak naast.

Er is een verhaal over opeenvolging, over impulsen.
Maar je moet de volgorde vinden om resonantie te veroorzaken.

Het is bekend dat waterstof een golflengte heeft van 20 cm.
Daar draait het om.

Ik weet zeker dat het simpel is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/06/12, 23:51

Bewijs, beste vriend, bewijs! En namen!

Je demonstrant zou nu rijk of dood moeten zijn!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/06/12, 01:53

Nou ja, alaniesse is aanmatigend, door een lekkere salade te maken, door te praten over wat hij helemaal niet weet:

alaniesse schreef:Geen olifant, niet aanmatigend.

precies wat ik ruik, van wat ik zag.

Dat weten we waterstof heeft een golflengte van 20 cm.
Daar draait het om.

Ik weet zeker dat het simpel is.


terwijl deze lijn van 21 cm, vooral waargenomen in de waterstofastronomie, alleen bestaat met monoatomaire waterstof in een goed ruimtevacuüm, ver van andere atomen geïsoleerd, een enkel elektron dat rond de protonkern draait:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Raie_%C3%A ... %C3%A8tres

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_line

In H2O-water, of in biatomisch H2, is dit onmogelijk, er is geen 21 cm-lijn, de atomen staan ​​te dicht bij elkaar:

Voor het geval de waterstof in zijn moleculaire vorm is, aangeduid als H2, waar twee waterstofatomen zijn verbonden door elektronische wolken (ze lenen elkaar hun elektron), zijn de twee subniveaus permanent gevuld. In dit geval is er geen atomaire overgang mogelijk omdat de wetten van de kwantummechanica verbieden dat 2 elektronen zich op hetzelfde subniveau bevinden. Dit is het uitsluitingsprincipe van Pauli.


Meyer en degenen die spreken, maken ongelooflijke salades met experimentele wetenschappelijke kennis die elk vertrouwen in de geldigheid van Meyers apparaat vernietigt.

Ze maken een salade waarin allerlei zeer verschillende resonanties worden gemengd;
mechanisch al talrijk rond Khz en hoorbaar met onze oreilels
elektromagnetische LC-frequenties tussen KHz tot honderden megaHetz, volgens de C en L
de hyperfijne monoatomaire H-lijn op 21.10611405413 cm in het gedissocieerde H-kwaliteitsvacuüm

Deze lijn werd voor het eerst in de lucht waargenomen en pas daarna in een vacuüm op aarde waargenomen !!

Tijdens de jaren dertig werd opgemerkt dat er een 'gesis' op de radio was dat varieerde op een dagelijkse cyclus en van buitenaardse oorsprong leek te zijn. Na aanvankelijke suggesties dat dit aan de zon te wijten was, werd waargenomen dat de radiogolven vanuit het centrum van de Melkweg leken te komen. Deze ontdekkingen werden in 1930 gepubliceerd en werden gezien door professor JH Oort die wist dat er aanzienlijke vooruitgang zou kunnen worden geboekt in de astronomie als er emissielijnen in het radiogedeelte van het spectrum zouden zijn. Hij verwees dit naar dr. Hendrik van de Hulst die in 1940 voorspelde dat neutraal waterstof straling zou kunnen produceren met een frequentie van 1944 MHz vanwege twee dicht bij elkaar geplaatste energieniveaus in de grondtoestand van het waterstofatoom.

De 21 cm-lijn (1420.4 MHz) werd voor het eerst ontdekt in 1951 door Ewen en Purcell aan de Harvard University [2] en gepubliceerd nadat hun gegevens waren bevestigd door de Nederlandse astronomen Muller en Oort [3] en door Christiansen en Hindman in Australië. Na 1952 werden de eerste kaarten van de neutrale waterstof in de Melkweg gemaakt en deze onthulden voor het eerst de spiraalstructuur van de Melkweg.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/06/12, 02:34

Nou ja, alaniesse is aanmatigend, door een lekkere salade te maken, door te praten over wat hij helemaal niet weet:

alaniesse schreef:Geen olifant, niet aanmatigend.

precies wat ik ruik, van wat ik zag.

Dat weten we waterstof heeft een golflengte van 20 cm.
Daar draait het om.

Ik weet zeker dat het simpel is.


terwijl deze 21 cm-lijn, vooral waargenomen in de waterstofastronomie, alleen bestaat met monoatomaire waterstof in een goed vacuüm van de interstellaire ruimte, ver van andere atomen geïsoleerd, een enkel elektron dat rond de protonkern draait:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Raie_%C3%A ... %C3%A8tres

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_line

In H2O-water, of in diatomisch H2, is dit onmogelijk, er is geen lijn van 21 cm, de atomen staan ​​te dicht bij elkaar :

Voor het geval de waterstof in zijn moleculaire vorm is, aangeduid als H2, waar twee waterstofatomen zijn verbonden door elektronische wolken (ze lenen elkaar hun elektron), zijn de twee subniveaus permanent gevuld. In dit geval is er geen atomaire overgang mogelijk omdat de wetten van de kwantummechanica verbieden dat 2 elektronen zich op hetzelfde subniveau bevinden. Dit is het uitsluitingsprincipe van Pauli.


Meyer en degenen die spreken, maken ongelooflijke salades met experimentele wetenschappelijke kennis die elk vertrouwen in de geldigheid van Meyers apparaat vernietigt.

Zij doen een salade die allerlei soorten resonantie heel erg mixt
differentes
:
--- mechanisch al talrijk rond Khz en hoorbaar met onze oren zonder effect op het water
---- elektromagnetische LC-frequenties tussen KHz tot honderden megaHetz, volgens de C en L
----- de hyperfijne monoatomaire H-lijn op 21.10611405413 cm in het hoogruimtevacuüm van gedissocieerde H.
----- Andere resonanties of infrarood trillingen van de moleculen mogelijk

Deze lijn werd voor het eerst waargenomen in de lucht en werd op aarde waargenomen in een zeer goed vacuüm, pas 11 jaar later, en daarom zeer moeilijk waar te nemen zonder krachtige laboratoriummiddelen !!

Dus zonder enige connectie met Meyer !!

Deze overgang is ten strengste verboden met een extreem kleine kans van 2.9 × 10−15 s - 1.

Dit betekent dat de tijd voor een enkel geïsoleerd atoom van neutraal waterstof moet ondergaan deze overgang duurt ongeveer 10 miljoen (107) jaar en is dus onwaarschijnlijk in een laboratorium op aarde

Tijdens de jaren dertig werd opgemerkt dat er een 'gesis' op de radio was dat varieerde op een dagelijkse cyclus en van buitenaardse oorsprong leek te zijn. Na aanvankelijke suggesties dat dit aan de zon te wijten was, werd waargenomen dat de radiogolven vanuit het centrum van de Melkweg leken te komen. Deze ontdekkingen werden in 1930 gepubliceerd en werden gezien door professor JH Oort die wist dat er aanzienlijke vooruitgang zou kunnen worden geboekt in de astronomie als er emissielijnen in het radiogedeelte van het spectrum zouden zijn. Hij verwees dit naar dr. Hendrik van de Hulst die in 1940 voorspelde dat neutraal waterstof straling zou kunnen produceren met een frequentie van 1944 MHz vanwege twee dicht bij elkaar geplaatste energieniveaus in de grondtoestand van het waterstofatoom.

De 21 cm-lijn (1420.4 MHz) werd voor het eerst ontdekt in 1951 door Ewen en Purcell aan de Harvard University [2] en gepubliceerd nadat hun gegevens waren bevestigd door de Nederlandse astronomen Muller en Oort [3] en door Christiansen en Hindman in Australië. Na 1952 werden de eerste kaarten van de neutrale waterstof in de Melkweg gemaakt en deze onthulden voor het eerst de spiraalstructuur van de Melkweg.


Dus Ik nodig alaniesse uit om zorgvuldig te informeren in plaats van willekeurig te praten !!!
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten