Perendev

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 07/11/04, 11:04

HS, wat vind je van de video's op deze pagina:

https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=561


Persoonlijk geloof ik meer in statische generatoren dan in roterende ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 08/11/04, 08:42

: onzeker: hallo,

Ik zag dat, maar ik blijf nog steeds een beetje sceptisch, ik wacht op wat meer informatie over dit onderwerp om te beslissen.

Ik zie dat je nog steeds niet gelooft in de mogelijkheid om surunitaire te roteren, en toch denk ik dat door het combineren van mechanica en statica de dingen een beetje sneller zouden kunnen gaan voor onze arme kleine planeet, als er niet de de macht van een bepaalde regering en pressiegroep die maar aan één ding denkt, is zichzelf te verrijken.

zeer goed vanuit alle gezichtspunten uw site.

technisch ecologische groeten.
0 x
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45




par SAVOIE73 » 05/10/05, 14:00

Uh ... Kleine precisie:

Zoals uitgelegd in een ander onderwerp, een "conventionele" 20 Kv huishoudelijke generator
kost ongeveer 7000 euro ... Dus, er zijn zeker nogal wat aspecten van Perendev die
kan bezwaarlijk zijn, maar het door Loxo aangevoerde prijsargument is niet ontvankelijk.

Nu zouden we terecht een iets overtuigendere demonstratie verwachten
en suggestief voor hen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/10/05, 14:06

MisterLoXo schreef:Daarom ontwikkelen vrije energieën zich maar heel langzaam! Door duidelijk gebrek aan filantropie en een oneindige honger naar geld !!

Precies ... iedereen die superunity verkoopt, is oplichter ... omdat ik in plaats daarvan deze energie aan mijn buren zal verkopen, enzovoort ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 05/10/05, 14:16

welkom
Ik zag dat de "Perendev" in München was, er is geen Elzasser die wil lopen, zoals duidelijk zal zijn. Het werkt :D of zijn ze uitschot? : boos: er zou geen twijfel meer bestaan.
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/10/05, 15:20

Het is niet door verkopers te zien die dromen verkopen dat je een idee krijgt van de zwendel ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 05/10/05, 15:32

resalut
Het is zeker; maar als de motor ECHT loopt, zou men hen niet moeten vragen om het te laten zien.
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45




par SAVOIE73 » 05/10/05, 16:47

Eh ho ... Cool ... alsjeblieft ...

Ik ben commercieel en dat betekent niet dat ik het gevoel heb de wind te verkopen ... Dus
bedankt voor het gaan molo ...: boos:

Hoe dan ook, als verkoper (sommigen vinden het niet erg) ... Ik maak liever contant geld
met iets dat echt helpt de natuur te behouden en onze samenleving eerder in evenwicht te brengen
dan iets te verkopen dat de kloof tussen de haves en de rest polijst en vergroot.

Je kunt commercieel en menselijk zijn, het is niet onverenigbaar ...

Dat gezegd hebbende, ben ik ervan overtuigd dat als de kuikens elke dag 30 berichten ontvangen
vragen om een ​​concrete demo en gecontroleerd door een deurwaarder (of gelijkwaardig) die zou kunnen verhuizen
dingen op de een of andere manier. Nou, ze dachten er gewoon niet aan ...

Nou, naar onze toetsenborden en laten we deze kleine strips onder woorden brengen ... (tenzij ze serieus zijn)

Bedenk dat het wetenschappelijke establishment daar lange tijd van overtuigd was
onze aarde was plat, dat het de zon was die om ons heen draaide ... Wat anders te denken
was noodzakelijkerwijs het werk van de duivel ... En er zijn sommigen die stierven, ketters genoemd ...
Er wordt zelfs gezegd dat sigaretten goed zijn voor je gezondheid en dat ze herbivoren voeden
diermeel was normaal!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 05/10/05, 17:20

zac schreef:Het is zeker; maar als de motor ECHT loopt

Ik zou een grote maken, opgeslagen in de kelder ...
Ik zou het gebruiken als energiebron, voor de huishoudelijke werking van mijn hele huis. (Zelfs, verlicht de straat ...)
En ik zou het grootste deel van mijn productie aan EDF verkopen, met het argument dat ik mijn 18 m2 zonnepanelen een boost had gegeven ... :P
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 05/10/05, 18:42

niet dom :P
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten