Minato bron meer serieus

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09

Minato bron meer serieus




par Manager » 10/11/05, 13:32

Sorry, ik had het mis voor het bericht dat ik had moeten antwoorden op het vorige bericht ...


Hier is een officiële bron met 5-inhoudspagina's
http://www.japaninc.net/article.php?art ... 302&page=1

artikel door John Dodd
Feedback sturen naar editors@japaninc.net

Wat betreft een instorting van de aandelenmarkt als gevolg van dit systeem, ik geloof het nauwelijks. Japan importeert vrijwel al zijn energiebehoeften ... dit systeem zou in plaats daarvan de rekening verlagen ... en daardoor bedrijven in staat stellen meer winst te maken.

"Japan is erg kwetsbaar omdat al zijn grondstoffen en al zijn energiebronnen van buitenaf komen"
http://membres.lycos.fr/jbraun/HG/Terminale/Japon.html

"Klein fragment uit het Engelse artikel"
Hoewel we op school hebben geleerd dat magneten altijd bipolair waren en dat magnetisch geïnduceerde beweging altijd in een gesloten evenwichtstoestand zou eindigen, legt Minato uit dat hij de positionering van de magneten en de timing van pulsen naar de stators nauwkeurig heeft afgestemd op het punt waar de afstoting tussen de rotor en de stator (de vaste buitenste magnetische ring) is tijdelijk. Dit zorgt voor meer beweging - in plaats van een blokkering. (Zie de zijbalkop pagina 41 voor een volledige uitleg).

Echte producten
Nobue Minato leidt ons naar de twee apparaten die een potentiële belegger ervan kunnen overtuigen dat dit allemaal echt is.

Eerst toont ze ons het prototype van de koelventilator dat wordt vervaardigd voor de 14,000-outlets van een supermarktketen (3-fans per outlet). De eenheid ziet er bijna identiek uit aan een door Mitsubishi geproduceerde ventilatoreenheid ernaast, de eenheid die momenteel veel wordt gebruikt. In een test is de luchtstroom van beide eenheden ongeveer hetzelfde.

De andere eenheid is het prototype van de auto-airconditioning dat onze aandacht trok toen we binnenkwamen. Het is een prototype voor Nippon Denso, de grootste fabrikant van auto-airconditioners in Japan. De eenheid is opmerkelijk compact en heeft dezelfde contouren en afmetingen als een conventionele eenheid. De productievaardigheden van Minato verbeteren duidelijk.

Hoe het werkt (schuifbalklink rechts)
http://www.japaninc.net/article.php?articleID=1303


Ik ga door met mijn onderzoek
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09

Vertaling




par Manager » 10/11/05, 16:19

Vertaling

http://www.lesensdenosvies.org/lesite/a ... -2004.html

Ik zal hier opnieuw vrienden mee worden
"Niemand legt ons uit dat, zoals deze, alle machines alleen elektrische energie gebruiken om twee elektromagnetische starters aan weerszijden te plaatsen die alleen de functie hebben om de rotor uit de magnetische vergrendeling te verwijderen totdat 'naar de volgende magnetische boog.
De hoek en de afstand van de magneten zijn zodanig dat zodra de rotor in beweging is, de afstoting tussen de stators en de polen van de rotor deze in een uniforme beweging tegen de klok in houdt; het is indrukwekkend! "

en dit
"Minato verzekert ons dat hij de natuurwetten niet heeft overtreden, de onverwachte extra kracht wordt gegenereerd door de magnetische kracht van de permanente magneten van de rotor." Ik ben slechts een van de vier natuurkrachten aan het exploiteren ", zei hij.
We hebben op school geleerd dat magneten altijd bipolair zijn en dat een beweging van magnetische inductie altijd in een evenwichtstoestand terechtkomt. Maar Minato legt ons uit dat door de positie van de magneten en de synchronisatie van de pulsen naar de rotor zorgvuldig aan te passen, we het punt kunnen bereiken waar de afstoting tussen rotor en stator (de vaste externe magnetische ring) van voorbijgaande aard is. Deze onbalans genereert continuïteit van beweging, in plaats van blokkeren. "

De meeste Minato-testsets bevatten een drielaagse niet-magnetische rotor vol met sterke Sumitomo Neomax-magneten (neodymium / ijzer / boor) die elke 175-graden worden geplaatst en 5-graden van de rotoromtrek bedekken. of 5 ° doorgang bij elke halve draai]. De magneten hebben een kracht van 5000 gauss en werken samen door afstoting met twee elektromagnetische statoren die diametraal tegenover elkaar staan.

De stator-elektromagneten stoten de permanente rotormagneten af ​​en omdat deze schuin worden geplaatst, is de afstoting tangentieel en veroorzaakt rotatie. De elektromagneten ontvangen pulsen met tussenpozen en voor specifieke duur (ongeveer 10 milliseconden bij het opstarten, afnemend tot 2 ms wanneer de rotor zijn kruissnelheid bereikt), om ervoor te zorgen dat ze alleen actief zijn wanneer ze voor een lekkende rotormagneet.

Veel uitvinders hebben eerder geprobeerd magnetische motoren te bouwen, maar Minato is de enige die oplossingen voor bepaalde problemen heeft gevonden.

De eerste is de beroep a. afstoting, geen aantrekking, wat de benodigde input-energie vermindert. Vervolgens de positioneringshoek magneten op de rotor, precies berekend om een ​​ricochet-effect te produceren tussen de respectieve velden van de rotor en de stator, zodat de ene op de andere "stuitert" en de aandrijfkracht produceert. eindelijk de kracht van magneten; en het zag er uit, in de 1980-jaren, neodymiummagneten om het mogelijk te maken.
0 x
Manager
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 05/09/05, 14:09

minato suite




par Manager » 10/11/05, 17:50

hier zijn preciezere documenten, met name het 'Amerikaanse patent'
en daarom enkele plannen

http://www.rexresearch.com/minato/minato.htm

Betreffende een van de video's (die van de fan voor pc)
als je goed kijkt staat het op de foto op de voorpagina van het tijdschrift "Japan.Inc"
0 x
Akasha
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 09/04/09, 09:18
x 1




par Akasha » 09/12/11, 20:55

welkom
Vers nieuws over de Minato-motor? Was het een paar jaar geleden meer geproduceerd dan 40 000, of is het nu?
Exporteren moet toch begonnen zijn? Weet je zeker dat je wordt neergeschoten zoals de anderen?
Ik kan geen nieuwe informatie vinden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/12/11, 21:07

2 of 3 jaar geleden vroeg ik de vriendin van mijn zoon, Japans puur sap, om (in mijn aanwezigheid) een zoekopdracht te doen, in het Japans, op een computer met Japanse vensters.

Resultaat: nada, niets, noten

niets, alleen 2005-2006-artikelen, geen vervolg

geen spoor van 40.000-fans. we wisten niet eens wie ze verkocht.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/12/11, 23:16

0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/12/11, 14:18

Je video is meer een Johnson-motor.

De minato-engine is een motor die een beetje energie gebruikt om het "moeilijke punt" te overwinnen.

voor Perendev gaf hij het op.

Maar wat belangrijk is in Minato is dat hij 40.000-motoren zou hebben verkocht en dat er geen spoor van is. het bedrijf produceert niet langer en niemand verkoopt tweedehands en we weten niet wie ze heeft verkocht.

Voor de rest verwijs ik jullie allemaal naar het onderwerp 'magnetische motoren van alle soorten'
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/12/11, 14:30

Wetenschappelijk, bijna onmogelijk, veel meer dan voor koude fusie, omdat veel minder complex, op atomair niveau !!!
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 10/12/11, 20:01

elephant schreef:Je video is meer een Johnson-motor.

De minato-engine is een motor die een beetje energie gebruikt om het "moeilijke punt" te overwinnen.

voor Perendev gaf hij het op.

Maar wat belangrijk is in Minato is dat hij 40.000-motoren zou hebben verkocht en dat er geen spoor van is. het bedrijf produceert niet langer en niemand verkoopt tweedehands en we weten niet wie ze heeft verkocht.

Voor de rest verwijs ik jullie allemaal naar het onderwerp 'magnetische motoren van alle soorten'


Ach ja, ik weet niet waarom, .... het doet me denken aan Rossi's machine. : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten