Bouwer Kapanadze door Jean Louis Naudin

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...

Ben je overtuigd door de huidige status van de demo's

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 18/11/12, 09:14

dedeleco schreef:
het lijkt erop een slechte ervaring van het bekende type Peltier-effect op metalen, thermo-elektrische emissie en chemische reacties op de elektroden, in het vacuüm van de pentode, die de behoud van de ontgassende chemische energie van de elektroden en de getter in de pentode, met het Carnot-principe, tussen de oven en andere delen van de oven op verschillende T en de omgevingstemperatuur !!!

En zo'n prestigieuze universiteit hoeft geen tijd te verspillen aan wat al bekend is, voor slechts $ 25000 !!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Thermionic_emission



opnieuw toonde Dede zijn onvermogen om te nemen
het hele probleem!

Beste Steven,


bedankt voor het contact.


De noodzaak voor een gerenommeerde universiteit om het $10-experiment uit te voeren is misschien onzeker, behalve dat elke herhaling van een schending van de Kelvin-interpretatie dient om de barrière van de status quo, die de energiefysica verlamt, weg te nemen.


Het experiment is nu door een paar mensen uitgevoerd, maar niet door een bekende universiteit. De noodzaak om de wetenschappelijke methode toe te passen spreekt voor zich dat er een explosie van belangstelling ontstaat, maar elke universiteit die dit experiment doet, zal merken dat de reactie zal zijn bijna giftig.


Dat gezegd hebbende, is het eerste wat we moeten doen het kwalificeren van de term $ 10, de onderdelen zijn inderdaad goedkoop, maar de tijd die wordt besteed en de apparatuur die nodig is om als kogelvrij te worden beschouwd, zijn niet triviaal. Om echter de behoefte aan temperatuursensoren te ondervangen die nauwkeurig genoeg zijn om sceptici tevreden te stellen, heb ik een methode toegepast waarbij het apparaat (de radiobuis) wordt omhuld in een blok aluminium (of nog beter koper of zilver), omgeven door een isolatielaag en vervolgens naar binnen Een ander blok metaal, eenvoudige thermische modellering laat vervolgens zien dat het onmogelijk is om een ​​delta T over het apparaat te hebben die groter is dan 0.01 K voor een gemakkelijk te meten 10 K delta T op de buitencontainer (gemeten door thermokoppels in kwadranten). De gebruikte thermokoppels zijn uiteraard groep gekalibreerd.


Nadat delta T over het hele apparaat is verwijderd, is het vervolgens nodig om de andere mogelijke bronnen te elimineren, zoals is gesuggereerd.

Ik zal ze hier behandelen.


Sommigen hebben radioactiviteit van de buis beweerd, gegeven een gemeten stroom van bijvoorbeeld 4uA en een massa materiaal op de kathode die redelijkerwijs is berekend op minder dan 0.1 gram. We hebben duidelijk ongeveer 0.001 mol van het relevante materiaal, het voorkomen van radioactieve isotopen is erg klein ( minder dan 0.0001%), dus dat geeft een totale mogelijke radioactieve bron van 0.00000001 Mol, en gegeven een halfwaardetijd van de radioactiviteit voor de mogelijke isotopen van vele jaren (anders zou het radioactieve materiaal van de 30 jaar oude kleppen zijn vervallen tot bijna nul) kunnen we gebruiken een verstandige max van 10,000 bèta-emissie per seconde of zeg maar een femtoamp. Omdat de stroom uA's is, zijn fA's volkomen onbeduidend. Hoe dan ook, als het radioactief zou zijn, zouden we de buis niet hoeven te verwarmen om die stroom te zien.


RF: als het te testen apparaat een diode is met een laag barrièrepotentieel, kan RF worden gelijkgericht als het wordt geïnduceerd door de draden die de DUT verbinden met de externe belasting. Het is duidelijk dat het gebruik van afscherming zou afnemen, dus de eenvoudigste manier van eliminatie is om de DUT onafgeschermd en vervolgens rigoureus afgeschermd te laten werken. Verder kunnen we condensatoren toevoegen aan korte RF, zodat we een vermindering van de gemeten stroom zien als deze eenvoudigweg gelijkgericht RF is. Uiteraard kunnen andere instrumenten worden toegepast om de aanwezige RF te detecteren. We moeten het experiment natuurlijk uitvoeren met een (tijdelijke) kortsluitverbinding over de DUT om te bewijzen dat het effect niet Seebeck of een thermokoppel is. Dit is dwaas omdat we identieke draden gebruiken, maar critici zeggen veel dingen. Natuurlijk moeten we ervoor zorgen dat de aansluitingen bij de belasting thermisch dezelfde temperatuur hebben, zodat we niet kunnen worden beschuldigd van inducerende en instrumentfouten, en natuurlijk gelijk aan het hete uiteinde, dus geen claim van een delta T over de DUT.


Ik denk dat ik nog veel meer kan zeggen, maar uiteindelijk zou een team van een gerespecteerde universiteit met zijn eigen protocollen moeten komen.


Het enige dat ik kan zeggen is dat het werkt en dat Kelvin ongelijk heeft. Elke universiteit die het lef heeft om dit te doen, zal deel uitmaken van een spannend deel van de geschiedenis, en zal naar mijn mening de vijfde zijn die dit doet, maar de eerste die dit doet met onbetwistbare onafhankelijkheid.


Met vriendelijke groet


Phil
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 19/11/12, 08:03

elephant schreef:Dat is niet wat ik ga doen met mijn geld in de winter! : Mrgreen:



Filips Hardcastle
Ik heb een aantal ontmoetingen met licenties op komst en zal hen daadwerkelijke quenco verstrekken zodat ze de aankoop van licenties kunnen voltooien. Ik verwacht ook dat ik de stroombron voor een telefoon kan fabriceren, hoewel het in werkelijkheid een generieke 5.1V is USB-poort stroombron, zodat deze vrijwel elke tablet of telefoon van stroom kan voorzien. Ik ga het op de achterkant van een Nexus 7 of Nexus 4 monteren (momenteel niet op voorraad).

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 19/11/12, 14:17

Tagor schreef:
elephant schreef:Dat is niet wat ik ga doen met mijn geld in de winter! : Mrgreen:



Filips Hardcastle
Ik heb een aantal ontmoetingen met licenties op komst en zal hen daadwerkelijke quenco verstrekken zodat ze de aankoop van licenties kunnen voltooien. Ik verwacht ook dat ik de stroombron voor een telefoon kan fabriceren, hoewel het in werkelijkheid een generieke 5.1V is USB-poort stroombron, zodat deze vrijwel elke tablet of telefoon van stroom kan voorzien. Ik ga het op de achterkant van een Nexus 7 of Nexus 4 monteren (Momenteel niet op voorraad).


... Het lijkt, zoals gewoonlijk, een nooit eindigend verhaal. : Lol:

Symptomatisch, op één plek zegt JLN in de vorm van een conclusie:
- "Dus... wordt vervolgd»
http://jnaudin.free.fr/rvproject/html/u ... 5.htm#Note

Nee: de conclusie is dat er geen conclusie is, die is er ook nooit. In plaats daarvan vinden we een slimme mix van graphics en bla-bla-blah, gebaseerd op montages die besmet zijn met grove fouten, zoals die hier door veel leden van de forum en die geen solide tegenargument vinden, behalve het feit dat het eeuwig zou duren: “Volg de rest van de soapserie in de volgende aflevering"...

Het is gemakkelijk te begrijpen wat het doel is: het creëren van een "permanente buzz om sukkels te volgen".

Het is het bittere gevoel dat in de keel blijft hangen.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 19/11/12, 19:10

Obamot schreef: [....Het is gemakkelijk te begrijpen wat het gewenste doel is: het creëren van een "permanente buzz om sukkels te volgen".

Het is het bittere gevoel dat in de keel blijft hangen.


Helemaal. het zijn mensen die de aandacht op hen vestigen.

Er valt niets uit te halen. Ze zijn niet de eerste, en niet de laatste.
Mensen die op zoek zijn naar perpetuum mobile-machines en daar kracht uit halen, zijn niet nieuw. Er zijn er al honderden jaren duizenden.

Persoonlijk heb ik geen bittere gevoelens. Ik moest er altijd om lachen.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 25/11/12, 08:43

hier is een kleine montage die de kritische geest moet aanscherpen
van een wetenschapper met een minimum aan nieuwsgierigheid

http://www.youtube.com/watch?v=Zt5zulKQ ... el&list=UL


deze montage trok veel replicatoren !!
deze mensen vragen niet om overuniteit of nobelprijzen
en toch ...



Beeld

Het grappige aan dit verhaal is dat
de lamp blijft branden met een eenvoudige capaciteit ...

bewijzen die met tint en schreeuw ons vuur van dede eisten
in zijn volkomen stomme weddenschappen!!

hoe zit het met zijn favoriete bronnen: Wikipedia?
behalve dat ze duidelijk niet over de doordrenkte wetenschap beschikken

ja onze dede is inderdaad dood door zijn eigen onzin

De natuur verafschuwt een vacuüm...
de plaats van deze vreselijke trol is begeerd
gretig... door een andere trol

wat zijn zijn echte drijfveren?
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 25/11/12, 12:06

en het gezeur gaat door...

Fuck die hoax-zoemers. :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 25/11/12, 12:24

trolliSSImo schreef:en het gezeur gaat door...

Fuck die hoax-zoemers. :onheil:


Persoonlijk heb ik geen bittere gevoelens. Ik moest er altijd om lachen.


Een beetje consistentie tussen uw 2 berichten...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/11/12, 13:16

Tagor schreef:
deze bijeenkomst trok velen replicatoren !!
[...]
De natuur verafschuwt een vacuüm...

...au nee, zij niet
: Mrgreen: : Cheesy: Het is slim:

Beeld
http://fr.wikipedia.org/wiki/R%C3%A9pli ... targate%29

Als ik bedenk dat onder de "grote armen" die hier verdedigen, wat niet eens meer op wind lijkt: niet één, behalve de dikhuid, zonen heeft gevolgd zoals de werken van Alain Coustou (helaas, onlangs verdwenen) ...> (en nog een paar van dit soort projecten ...> of deze ...>), het maakt me gek om te zien hoe sommigen naar hun navel staren in plaats van geïnteresseerd te zijn in werken die een potentieel hebben dat niet alleen heel reëel is, maar ook meer dan voelbaar.... In plaats daarvan voeden we de buzz :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 25/11/12, 13:53

Zeker, voor deze grootschalige projecten (zelfs sterker dan de Canadese geothermische energie) bevindt u zich in een goede positie en bevoorrechte positie, met de Zwitserse banken aan de kant...
Ga werken ! Hop, hop, hop!
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 25/11/12, 16:39

moinsdewatt schreef:en het gezeur gaat door...

Fuck die hoax-zoemers. :onheil:


Ik geloof dat als het om trollen gaat, je er een laag van hebt!!

Kijkend naar uw berichtgeschiedenis...

Ik concludeer dat de mening van -2W minder dan niets waard is
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten