Bouwer Kapanadze door Jean Louis Naudin

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...

Ben je overtuigd door de huidige status van de demo's

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 28/10/12, 08:43

Pijnlijk uw opmerkingen die niets positiefs toevoegen. Ik merk gewoon dat mensen over de hele wereld deze ervaring "" "lijken te reproduceren. Ik zal proberen deze ervaring te reproduceren met een bekwame technicus; Fabrice André stuurde me een zeer complete pdf. Het staat open voor hem en om te delen.
Ik wens je een goede bashing en blijf je opwarmen met kernenergie, het is alleen hernieuwbare energie.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 28/10/12, 09:02

raymon schreef:Pijnlijk uw opmerkingen die niets positiefs toevoegen. Ik merk gewoon dat mensen over de hele wereld deze ervaring "" "lijken te reproduceren. Ik zal proberen deze ervaring te reproduceren met een bekwame technicus; Fabrice André stuurde me een zeer complete pdf. Het staat open voor hem en om te delen.
Ik wens je een goede bashing en blijf je opwarmen met kernenergie, het is alleen hernieuwbare energie.


LOL, dit is absoluut de juiste persoon om contact op te nemen!!! LOL

maar als je het juiste contact hebt met FA, zal hij dat misschien wel willen
geef je alle informatie over "zijn" kapanadz-montage !!

PS: de pdf slingert overal op internet rond, maar heeft toch de voorkeur
om contact op te nemen met de persoon die de redactie daadwerkelijk heeft gedaan
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 28/10/12, 09:17

Van mijn kant heb ik veel berichten achtergelaten op zijn video's

Ik heb geen antwoord!!

Ik vroeg hoe ik deel kon uitmaken van zijn project

Ik heb geen antwoord!!

Ik nodigde hem uit om zijn wereld te bespreken

Ik heb geen antwoord!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/10/12, 18:22

Raymon, als je deze pdf met een link op de econologie-server zet, zou dat heel interessant zijn.

(en op YouTube)

Voor de rest zijn de metingen niet overtuigend, maar heeft iemand al de som van de uitgestraalde energieën (HF en thermisch?)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 28/10/12, 19:23

raymon schreef:Pijnlijk uw opmerkingen die niets positiefs toevoegen. Ik merk gewoon dat mensen over de hele wereld deze ervaring "" "lijken te reproduceren. Ik zal proberen deze ervaring te reproduceren met een bekwame technicus; Fabrice André stuurde me een zeer complete pdf. Het staat open voor hem en om te delen.
Ik wens je een goede bashing en blijf je opwarmen met kernenergie, het is alleen hernieuwbare energie.


Ah, Fabrice André, nog een verdraaid brein.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 28/10/12, 19:31

elephant schreef:In feite, gezien de enorme aangekondigde COP, zou een meting als deze aan de secundaire kant van de teslaspoel al genoeg moeten zijn om de ondeugende sceptici ervan te overtuigen dat we de test opnieuw moeten doen.

Je moet goede oude Deprez d'Arsonval-galvanometers gebruiken (met rectificatie natuurlijk) zoals in de tijd van onze grootmoeders:

Beeld

dus: P = I x nV.

De spanningsmeting aan de klemmen van een van de lampen maakt het gebruik van scheidingsbruggen overbodig. De meetfout zal hoog zijn (gemakkelijk 20%), maar als de COP's in de orde zijn van wat ze zeggen, is er marge

En in feite zou een goed gekalibreerde oscilloscoop over een van de lampen het mogelijk maken om een ​​RMS-spanning te berekenen. Dezelfde oscilloscoop, aan de klemmen met een weerstand van 1 tot 10 ohm in serie (bijvoorbeeld 1 meter fijne draad) zou het mogelijk maken om de stroom te berekenen.

Beeld


Dit is niet genoeg, je moet ook vermenigvuldigen met de Cosinus Phi met Phi-faseverschuiving tussen U en I.

Ik heb het je al eerder verteld
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/10/12, 20:12

En het is nog veel erger, omdat dat zo is een armada aan frequenties in dit soort Tesla-spoelen, elk met zijn cosPhi, zijn I zijn U om toe te voegen (Fourier-analyse), om het vermogen te berekenen, dus al deze methoden zijn verkeerd, vanwege onwetendheid over de werkelijke complexiteit.

Alleen de calorimeter voert de juiste berekening uit, anders is het erg complex en met enorme fouten om op je voeten te slapen!!

Het lijkt erop dat de fundamentele elektronische natuurkunde moeilijk in de hoofden van mensen te doorgronden is!!

Leer de serie van Fourier (in 1823) die Obamot helemaal niet hoorde met 50 lagen in zijn geluiddichte, geluiddichte oren, op welk wetenschappelijk argument dan ook behalve woordenschatwoordspelingen!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/10/12, 09:20

Begin met te leren dat dB's op logaritmische schaal zijn ...>
moinsdewatt schreef:
raymon schreef:Pijnlijk je opmerkingen die niets positiefs opleveren. Ik merk gewoon dat mensen over de hele wereld""" lijkt """herhaal deze ervaring. Ik zal proberen deze ervaring te reproduceren met een bekwame technicus; Fabrice André stuurde mij een zeer volledige pdf. Hij is open en deelt.
Ik wens je een goede bashing en blijf je opwarmen met kernenergie, het is alleen hernieuwbare energie.


Ah, Fabrice André, nog een verdraaid brein.

Net als Dedeleco moet het een nep zijn zonder wit. : Mrgreen:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/10/12, 12:07

Obamot heeft zojuist logaritmen ontdekt, in zijn sofisme en zijn manipulaties!!

En nog een sofisme van Obamot, die zijn eigen onwetendheid uit het verleden aan anderen toeschrijft!!

Hij zal uiteindelijk de Fourierreeks ontdekken, nadat hij eindelijk de logaritmen heeft ontdekt, met de lagen op -30dB, -(30+30+30+30)=-120dB = 1000 miljard keer minder!!
en nadat ik mij ervan had beschuldigd niet te weten hoe ik een Fourier-serie-ontbinding moet uitvoeren van de spanning die uit een Tesla-spoel komt, dat wil zeggen een bobine van een auto die vonkt met frequenties variërend van 0,1 KHertz tot honderden MegaHertz, waardoor nabijgelegen televisies worden geblokkeerd door een dergelijke ontsteking (hetzelfde als deze gadget van dit forum ) (zonder de anti-interferentiecapaciteit!!).

Obamot begint zich bewust te worden van de grote schaal van fysieke verschijnselen, tenminste voor geluiden, gaande tot 120 dB, nadat hij de 50 lagen heeft verwijderd die zijn oren blokkeerden, voor deze oorverdovende bewijzen.

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/10/12, 14:07

Deze kerel is gek, hij voegt een toevoeging toe als hij een geluid wil dempen!

Vergeet - uiteraard - de loraritmische regel en beschuldig de anderen ervan dat ze klaar zijn!
Moeten we het opsluiten!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 193-gasten