Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 07/07/15, 18:53

moinsdewatt schreef:Mooie interpunctiecursus. :schok:
weet dat ik nu fouten maak, ik ben hier niet voor haar, waarom probeer je me meer te rotten, ga je gang en sluit de jouwe, ga je naar b ..... haar zal je ideeën veranderen en je zult minder doen alsjeblieft anderen !!!!!!!!!!!
Dernière édition par fredenergie71 de 07 / 07 / 15, 19: 10, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 07/07/15, 19:03

Lessdewatt houdt niet van meer dingen? : Mrgreen:
0 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 07/07/15, 19:25

Als de geringste prikkel zulke beledigingen op zijn beurt uitlokt, is dat omdat je geen dialoog wilt voeren, omdat je anders moet accepteren dat je wordt geconfronteerd met de blikken, die niet altijd toegeeflijk zijn, van anderen en toch kalm moet blijven (einde haakjes).

Je hebt het over een actie/reactie: de enige actie vindt plaats wanneer je je systeem initialiseert door het in de positie van je diagram te plaatsen en de reactie is een "bepaalde" daling van de massa en een "bepaalde" stijging van het water naar een evenwichtspunt bereiken, dat je zelf gaat controleren als je een prototype maakt...
Wat de zwaartekracht betreft, omdat deze een kracht is, kan deze geen enkele energie aan het systeem leveren; het gedraagt ​​zich als een veer, die alleen maar teruggeeft wat hij aanvankelijk ontving.

Ik zou van deze gelegenheid gebruik willen maken om een ​​paar opmerkingen te maken over de titel: je hebt het niet over energie, maar over beweging, en niets is banaler dan het observeren van ‘autonome bewegingen’: wijzelf, op deze planeet, laten we voortdurend in beweging zijn enkele honderden km/u als gevolg van de rotatie van de aarde, om nog maar te zwijgen van de bewegingssnelheid rond de zon...
Perpetuum mobile is een veel voorkomende realiteit, het is zelfs de algemeenheid, maar een perpetuum mobile creëert geen energie: het bewaart het eenvoudigweg of zendt het uit als iets anders tussenbeide komt; Dit zijn de enige twee mogelijkheden.
‘Gratis’ energie, die uit het niets zou voortkomen, alleen maar uit een truc die verondersteld wordt natuurwetten te overtreden, is slechts de uitdrukking van een fantasie van onze tijd, ‘aangedreven’ door energie en in paniek geraakt door het idee van gebrek, en die gedijt dankzij de onbegrip van de elementaire natuurkunde en de showcase die internet biedt.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 07/07/15, 21:48

jouw interpretatie ahmed zegt dat ik al het andere moet steunen om te ruilen, en nou zeg ik nee en nooit ja tegen SA (slechte opleiding van sommigen, ik zou nee zeggen en vooral durf ik als ik bedenk dat het een misbruik wordt, , alleen het sorteren doen en zo de andere kant op zetten, is indiekaat wanneer het aandringend wordt en zo ontroerd echt bewogen, omdat het onderwerp en heel veel anders, dus voor mij heeft elk zijn kruis, draag ik de mijne en de andere van hen, maar als er een is, zou je je alsjeblieft kunnen bedanken, of ik wil je niet afschieten maar !!!!!!, goede nacht en tot morgen en dank je ahmed
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 07/07/15, 22:17

Fred moet worden opgemerkt dat Minusdewatt volledig epidermaal is bij onderwerpen met bovenunit/perpetuum mobile.

En het kan ook plagen ...

Zo is het anders Fred, begrijp dat geen enkel 'technisch' argument zoals dit ding druk uitoefent op iets cools, dan gaat het omhoog, dan omlaag, en dan begint het opnieuw, het is waardeloos op wetenschappelijk niveau.

Er kan geen energie worden onttrokken aan een reeks massa's die cyclische en gesloten trajecten in een zwaartekrachtveld beschrijven. Dit wordt perfect gedemonstreerd door de wiskunde, met een beetje differentiaalrekening, zodra de uitdrukking voor het zwaartekrachtveld gegeven is.

Zoals ik je vertelde, moet je een manier vinden om externe energie met je massa te communiceren, je kunt erop blazen, ze aantrekken met een magneet, een depressie erboven creëren, of wat dan ook.
0 x
Beeld
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 07/07/15, 23:03

goedeavond remundo, je zei dat we geen energie uit een reeks massa's kunnen halen (ONWAAR !!!) die cyclische trajecten beschrijft en opgesloten zit (FALSE !!) ...... jouw mooie aankondiging van jou? , goede dac !!, zei me of de ruimte begint en eindigt dan dichtbij of niet ruimte, inter acteert in verschillende tijd of niet !!!, wat wist je ??? je zei nog steeds, als het is komt perfect tot uiting in de wiskunde, zoals je zegt !!! je zei ook met je zekerheid .... Zoals ik je vertelde !!!), je moet een manier vinden om buiten energie te communiceren met je massa's, je kunt erop blazen (dus je bent te grappig !!!) , trek ze aan met een magneet, creëer een depressie boven hen, of wat weet ik nu ... dus ik zeg tegen mezelf dat gewichtloosheid niet meer en niet minder als een magneet kan worden beschouwd, en voor de wiskunde wacht ik ongeduldig op hen bedankt voor de moeite, ik denk dat je ook Lessdewatt sorry was !!!, universeel spreekwoord, zekerheid zekerheid als ze me vasthoudt, koopt ze het niet !!!!!! !!!!!!
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 07/07/15, 23:56

onderwerp gesloten totdat ik terugkom met mijn prototype, gebarentaal spreekwoord en mitterrand en mij ect ...., dus hallo jongens ik kom terug met of niet !!!!!: hihi: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 08/07/15, 00:01

Oh geen probleem, Fred, niets ironisch aan je.

pad cyclisch en gesloten : elke lus die meerdere keren is afgelegd

alles is aanwezig: https://fr.wikipedia.org/wiki/Force_conservative
Een onmiddellijk gevolg van deze eigenschap is dat in het geval van een gesloten traject (als het deeltje terugkeert naar zijn oorspronkelijke positie) de arbeid van een conservatieve kracht nul is.


ja ja, maak een proto, je zult het goed zien. : Idee:
0 x
Beeld
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 08/07/15, 00:07

Remundo schreef:oh geen probleem, Fred,

alles is aanwezig: https://fr.wikipedia.org/wiki/Force_conservative

ja ja, maak een proto, je zult het goed zien. : Idee:
ja kusjes voor jullie allemaal en tot over een week, we weten het toch nooit, om jullie allemaal te vertellen, ik vind je leuk en we zullen zien : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 08/07/15, 12:23

Zekerheid, zekerheid wanneer ze me vasthoudt, ze laat me niet gaan !!!!!!!!!!!!

Vindingrijkheid is beslist meer wijdverspreid dan luciditeit! :P
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten