Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 18:15

Gaston schreef:U presenteert uw systeem in een verticale positie, die onstabiel is.

Maar in alle andere posities verkrijgen we het tegenovergestelde resultaat:
- horizontaal is er geen beweging, geen koppel om het geheel te roteren.
- Als het systeem aan één zijde gekanteld is, heeft het water de neiging naar de hogere kant te stijgen, waardoor het systeem weer horizontaal komt te staan.


Heee Hooo Ik kwam wie La jongens tegen!!!!! Ik ben de natuurkundige principes opnieuw aan het uitleggen die helemaal niet door mij zijn uitgevonden LOL!!!!!!, een massa, dus het water naast de MASSA aan de bovenkant die boven de as is te vinden = + gewicht aan de bovenkant dan in BASSSSS daarom obligatoirosse ONEVENWICHT Na degene die me nog steeds de vraag stelt, ga ik naar Chinees zodat hij het beter kan begrijpen, bedankt voor het meedenken en verwijzen naar de wet van de natuurkunde met een minimum aan studie :schok: :schok: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 06/07/15, 18:33

Fred, er is nog een fout in uw project, die geen betrekking heeft op de natuurwetenschap en die ik hier vaak aan de kaak heb gesteld: het probleem van de mensheid is niet het tekort aan energie in de toekomst, maar de huidige te grote overvloed, die wordt gebruikt voor de vernietiging van de levensomstandigheden op aarde.
Natuurlijk zijn superunitaire dagdromen niet direct te vrezen, maar ze koesteren de uiterst verderfelijke illusie dat overvloedige energie, ongeacht de bron, in staat zou zijn om alle problemen op te lossen.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/07/15, 18:38

fredenergie71 schreef:bedankt voor het meedenken en verwijzen naar de wet van de natuurkunde met een minimum aan studie :schok: :schok: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:


We zijn hier met veel technici, wetenschappers en ingenieurs... dus de minimale studie die we volgens mij hebben...

Wat jou betreft, durf ik te hopen dat je beter was in de natuurkundeles dan in spelling...het wordt pijnlijk om je te lezen!!

Wat betreft het concept dat je presenteert: bouw een prototype, maak een video en wat metingen en kom terug om ons alles te laten zien! :)
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 18:50

Ahmed schreef:Fred, er is nog een fout in uw project, die geen betrekking heeft op de natuurwetenschap en die ik hier vaak aan de kaak heb gesteld: het probleem van de mensheid is niet het tekort aan energie in de toekomst, maar de huidige te grote overvloed, die wordt gebruikt voor de vernietiging van de levensomstandigheden op aarde.
Natuurlijk zijn superunitaire dagdromen niet direct te vrezen, maar ze koesteren de uiterst verderfelijke illusie dat overvloedige energie, ongeacht de bron, in staat zou zijn om alle problemen op te lossen.
Ahmed Ik ben het niet helemaal met je eens, want we zouden nog steeds in onze grotten zitten, we moeten niet alleen kijken naar wat we slecht produceren, maar hoe we kunnen verbeteren, we zullen altijd op onze hoede zijn en leren, dus zolang er een leven op de uitkijk staat, zal er goed en slecht zijn, het is aan ons om het slechtste te kiezen en te weigeren (met onze fouten natuurlijk) : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 19:05

Christophe schreef:
fredenergie71 schreef:bedankt voor het meedenken en verwijzen naar de wet van de natuurkunde met een minimum aan studie :schok: :schok: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:


We zijn hier met veel technici, wetenschappers en ingenieurs... dus de minimale studie die we volgens mij hebben...

Wat jou betreft, durf ik te hopen dat je beter was in de natuurkundeles dan in spelling...het wordt pijnlijk om je te lezen!!

Wat betreft het concept dat je presenteert: bouw een prototype, maak een video en wat metingen en kom terug om ons alles te laten zien! :)
HAAA hOUA jij bent het die en pijnlijk ik zie hoe de stomme redenering van de pretendent die van je weet spelfouten maakte, het is beter dat je me uitlegt waarom het niet werkt c..., pretentieus, want fouten maken betekent dat ik WAT!!!!, een stomme idioot, excuseer me voor jou onder het voorwendsel van de eikel, ik ben niet je hond of iemand die dicht bij je staat voor het belachelijke, ik ben een buitenlander en als je wilt s net zo goed in mijn taal als ik in de jouwe OKKKK KK van de chnoque ik weet alles !!!!!!!!!!! dus citeer met schuld van mij, de ander die fouten maakt weet niets en zal nooit iets weten omdat de ander alles al weet en meer over degenen die fouten maken
Dernière édition par fredenergie71 de 06 / 07 / 15, 19: 48, 2 keer bewerkt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 06/07/15, 19:18

Als spelfouten niet in strijd zijn met natuurwetten, schaden ze inderdaad een goed begrip, maar het gebruik van beledigingen duidt op een duidelijk verlangen om niet te communiceren; gezien dit feit, zou ik het daar dan ook bij willen laten.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 19:38

Ahmed schreef:Als spelfouten niet in strijd zijn met natuurwetten, schaden ze inderdaad een goed begrip, maar het gebruik van beledigingen duidt op een duidelijk verlangen om niet te communiceren, rekening houdend met dit feit; Ik zou het daar dan ook bij laten.
nee ahmed, ik accepteer niet dat er op me wordt gelopen door me te verwijzen naar spelfouten, ik heb me hier alleen en alleen geregistreerd om ideeën met je te delen, niet om bekritiseerd te worden op nutteloze details, dus iedereen blijft correct en ik zou dat ook zijn, ik heb je niet meer nodig dan mijn spelfouten, dus als het je beledigt, ga dan ook je gang, het stoort me niet gezien je huidige opmerking, bedankt
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 20:19

om nogmaals te antwoorden op elke tegenstander van de c....Ik heb 50 bezems 5 jaar in Frankrijk 3 kinderen en heb in totaal 6 bedrijven opgezet op verschillende gebieden, allemaal op mijn naam, een heel mooi laat 19e-eeuws herenhuis van 750 m2 met zwembad in Frankrijk waar ik momenteel woon en een huis in mijn land en een andere snuisterij; niets om te neuken geen les te ontvangen met uw antwoord niet beargumenteerd en ontroerd, goedenavond, ik ben meer een kind ik, op degenen met een goed gehoor en dat is het tenminste voordelig voor jou..........
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/07/15, 20:53

Een zeer gevoelige trol...

:|
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 06/07/15, 22:06

Christophe schreef:Een zeer gevoelige trol...

:|
Mijnheer Christus, ik sta niet toe dat u mij een trol noemt okkk!!!!! u bent respectloos, maar zo makkelijk? door me wat meer te zoeken idioot?? niet begrijpen???, dus je begrijpt je hardnekkige domheid niet?? , jij bedenkt de eeuwige autonome energie van onzindiscussie !!!! : Lol: : Lol: : Lol:je hebt geen respect voor het nieuwe !!!, maar een tegenvaller !!! , dus baye baye voor jou, en voor het slapengaan zal het je gemoedstoestand op mijn persoon laten rusten en zal het je goed doen OKkkk!!!!!!!!!!!
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 97-gasten