Gégène of de Graal als gehoopt?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 06/01/13, 22:20

- "Ik zeg alleen maar wat ..."

Nee, erger nog: hij zei dat je was gebaad in mijn insigne van invloed en die van -2Watts.

:D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 06/01/13, 22:28

Cuicui schreef:Ik stel voor dat elke interventie met aanvallen op mensen (beledigingen, spot, sarcasme) nu slechts één antwoord verdient: Trol. En we gaan rechtdoor. Wie is het daarmee eens?
Ik zou ook willen toevoegen: verwijten (bijvoorbeeld spelling), intentiezaken, zelfrechtvaardiging.
Reserveer dit onderwerp voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de Naudin-ervaring. Wie van gekibbel houdt, kan het initiatief nemen om een ​​"gekibbel" -onderwerp te creëren met als thema: "Ik ben goed, anderen zijn slecht".
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2

par BobFuck » 06/01/13, 23:00

> Reserveer dit onderwerp voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de ervaring van Naudin.

Wat sluit elke tegenspraak uit (zeg maar dat JLN iets doet), neem ik aan? Dat klopt, het zou praktisch zijn ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 06/01/13, 23:03

BobFuck schreef:> Reserveer dit onderwerp voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de ervaring van Naudin.
Wat sluit elke tegenspraak uit (zeg maar dat JLN iets doet), neem ik aan? Dat klopt, het zou praktisch zijn ...
Ik stel voor om objectief op fouten te wijzen door onnodige uitdrukkingen te vermijden en tot het uiterste beledigend, zoals "alles", en sarcastische toespelingen die vaak een beproeving zijn.
Dernière édition par Cuicui de 06 / 01 / 13, 23: 10, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 06/01/13, 23:08

Bein denkt een beetje Bob ...

Als Tom Cruise $ cientology wil adverteren in een oecumenische kerk, laat de Taliban dan niet binnenkomen. : Cheesy:
Dernière édition par Obamot de 06 / 01 / 13, 23: 12, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 06/01/13, 23:11

Obamot schreef:Nou, denk er een beetje over na Bob ... Als je reclame wilt maken voor $ cientology in een oecumenische kerk, laat de Taliban dan maar beter niet binnen. : Cheesy:
Snoeklepel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 06/01/13, 23:14

We moeten niet alleen geen kritiek leveren, maar metafoor zou verboden zijn! : Mrgreen: : Cheesy:

Ok, ik heb het gecorrigeerd: Bob is geen proselitist $ cientologist (wel, ik denk het niet)

: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 06/01/13, 23:18

Cuicui zei:

Ik stel voor om objectief op fouten te wijzen door onnodige uitdrukkingen te vermijden en tot het uiterste beledigend, zoals "alles".


Helemaal mee eens.

Je beperken tot fouten, het nieuws volgen, zo nodig afdwalen of een grapje maken is goed, het is hoffelijk.

Het doel van een forum is om te informeren of om zichzelf te informeren, om te verifiëren, om meningen te vragen, om bevestigingen te controleren

Het slopen van de luidsprekers is saai, het verwatert het onderwerp, tenzij sommigen door de vijand worden betaald om het te doen (zie onderwerpen "manipulatiestrategieën", enz ...)

Ik begin deze stellingen te geloven :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 06/01/13, 23:26

Nou, maakt dat je nu tot een geweldige advertentie, nee, "surunitaires"?

Het publiek van forum moet zijn ontploft: rol:

Dus ik zou het uiteindelijk eens zijn als het op iedereen van toepassing is, hoewel ik zou vinden dat verdere beperkingen als gevolg van enig misbruik van een enkel vrij elektron van alles zijn. : Mrgreen: (zelfs als hij in u enige ondersteuning vond zonder onderbreking)

Gewoon iets dat me dwars zit, wat zal bepalen wat troll is of niet troll?

Naudin, Gégyx Cuicui, jij, Quartz of iemand anders van hier?
0 x
Avatar de l'utilisateur
moulino51
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/02/12, 01:50
Plaats: Op het land in de buurt van Reims
x 3

par moulino51 » 06/01/13, 23:46

Obamot schreef:Nou, maakt dat je nu tot een geweldige advertentie, nee, "surunitaires"?

Het adverteert niemand, noch aan de "surunitaires" noch aan de "unitaires": kwaad:
Obamot schreef:Het publiek van forum moet ontploft zijn. pffff : Roll:

Ja zeker, maar het zal zonder mij zijn, omdat ik niet langer je geraas wil lezen, en ik ben zeker niet de enige stille lezer die het zat is.
Deze post is volledig steriel en je gedrag doet me denken dat er schoppen in de kont zijn die verloren zijn, je hebt geen waardigheid verborgen achter je schermen zoals jakhalzen.

Ik groet u niet


GS
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten