Gégène of de Graal als gehoopt?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

par moinsdewatt » 06/01/13, 12:22

gegyx schreef: Hé, de kip is nog steeds in omloop, maar heeft al de tijd gehad om 3 fouten te maken... (rustig! Ik kan je berichtwijzigingen niet meer volgen!)
***

Ik zal reageren bidouille23 wat mijn aandacht trok:

Ik ontdekte dit onderwerp en begon er pas op 29 december mee…
Ik deed het omdat mensen die ik goed ken overtuigd leken.

Nu ontdek ik experimenten, kijk naar innovaties, denk na over manieren om dingen te doen en leer tegelijkertijd ook veel.

Op dit moment zou Naudin superuniteit hebben, maar volgens mij is hij de enige.


Neen. Naudin praat onzin.


gegyx schreef:
Pascuser graaft om de artefacten te verwijderen, of op zijn minst te kwantificeren.


en veel succes voor hem, Naudin weet niet hoe hij moet meten.



gegyx schreef:
Terwijl dit nieuws zich verspreidt, zijn er veel replicators over de hele wereld die oplossingen proberen.
Misschien komt er iets uit of niet.


Er zal helemaal niets van komen.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

par moinsdewatt » 06/01/13, 12:25

gegyx schreef: ....
Oké, Imhotep, wat vind jij van de eigenaardigheden van de Piramide?
Toch laat je je schrijver niet babbelen in de woestijnwind!
.....


Jouw verhalen over piramides interesseren ons niet.
En jij gaat ons straks ook bombarderen met Ummieten, reptielen en allerlei gekke onderwerpen over UFO’s zoals in de conspirowetenschap?

Blijf daar op conspirovniscience.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 06/01/13, 12:32

Lunchslet, ik zie dat je nog steeds in goede conditie bent :) .

Van mijn kant heb ik een vraag gesteld en het antwoord is duidelijk: hier is het inderdaad een zoektocht naar "boveneenheid".

Toen zat ik gisteren in mijn auto na te denken over al deze onzin over dit onderwerp en ik denk dat ik begreep waarom het allemaal naar de hel ging:

Zouden jullie niet allemaal een beetje geneigd zijn geweest tot de titel van het onderwerp en vooral tot het woord "GRAIL"????


gezocht worden en willen geloven stoort niemand.

Een onderwerp presenteren heeft niemand last van

Het niet geloven in het doel van het project is legitiem, maar stoort (normaal gesproken) niemand

Geloven in de mogelijkheid van het project stoort ook niemand (a priori)

dus waarom zoveel persoonlijke aanvallen?????

Zowel aan de ene als aan de andere kant zou ik zeggen: wat als we gewoon de witte vlag uithalen????

Stop met pauzeren.

Als je voor de zekerheid wilt spelen, is het ook mogelijk om twee kampen op te zetten :) (dat gezegd hebbende, daar zijn ook ringen voor, maar zelfs in een ring is er respect voor de regels en voor de tegenstander, zelfs als ze er zijn om hem knock-out te slaan en aan het einde zijn hand te schudden om hem te feliciteren met zijn gevecht, als je weet wat Ik bedoel).

Dus aan mijn rechterkant staat de “quicroiepas” en aan mijn linkerkant de “quicroiepas”
(beide eten swinggom maar welke eet tonigum :) lol), dus ik zou ook een groep willen toevoegen, de “die gewoon willen geloven zonder iemand kwaad te maken”

Dus we kunnen onszelf voorstellen, ik zal beginnen:

Ik zeg hack "wie wil gewoon geloven zonder iemand kwaad te maken". Ik ben geïnteresseerd in het onderwerp en nieuwsgierig naar de uitgevoerde tests.

Aan de andere kant, presenteer de dingen eenvoudig zonder enig religieus geloof (de GRAIL is er één van), noch enige woede, noch enig gevoel, zoals al gezegd.

Gewoon feiten, metingen.

De “quicroiepas” zullen alle metingen, verbindingen of protocollen kunnen uitvoeren.
Dat gezegd hebbende, moeten ze het op dezelfde manier doen als anderen, dat wil zeggen zonder religieus geloof, noch woede, noch sentiment.
Gewoon feiten en een duidelijke analyse van wat hij als onwaar of onjuist beschouwt en waarom.

Dit heeft uiteindelijk tot doel de lezer een duidelijk beeld te geven van de ontwikkelde ideeën en tegenideeën.

Eerlijk gezegd, wat ik op dit moment niet begrijp, is wat het nut is van slecht spreken en iemand verbaal aanvallen op een idee???

en zoals de ander zei (Voltaire ;)): “Ik deel jouw ideeën niet, maar ik zal vechten tot de dood zodat jij ze kunt uiten”

En hou van elkaar als het kan. “Coluche”


: Mrgreen:

En toch een gelukkig nieuwjaar
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

par moinsdewatt » 06/01/13, 12:32

Beeld

Naudin doet daar daarna de kerstversiering.

Dit alles is erg goed voor de verkoop van EDF.
Ik zou aandeelhouder van EDF moeten worden.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

par moinsdewatt » 06/01/13, 12:42

bidouille23 schreef:Zowel aan de ene als aan de andere kant zou ik zeggen: wat als we gewoon de witte vlag uithalen????

........


Reken maar......

Tegen onwaarheid, valse wetenschap, wetenschappelijke fouten, alles bij elkaar genomen.

Beeld
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 06/01/13, 12:56

OUaaa Ik heb zojuist het bericht over futura science mdrrrrrrr gelezen, het is cm1-niveau en geen commentaar.....

Sterker nog, zelfs mijn zesjarige dochter zou hetzelfde antwoord kunnen geven: "alles is gezegd. We gaan ons leven niet besteden aan het demonstreren dat charlatans eeuwigdurende bewegingen maken die niet werken. Laat ze ons bewijzen dat ze echt werken.” , zullen we vreedzamer zijn.”


Als we uitgaan van het postulaat dat degenen die in kennis geloven van anderen verwachten dat ze hen een waarheid laten zien waarin ze niet geloven...

het is een beetje "ouroboros" daar...

eigenlijk is het: "Ik blijf bij mijn standpunt, maar je kunt altijd proberen mij het tegenovergestelde te laten zien, ook al is het verspilde moeite"

Welnu, ik ben van mening dat we leren van fouten en niet van succes, dat we leren van uitwisseling en niet van oorlog.

Dus het wachten wordt opgegeven, en uiteindelijk is het allemaal onzin....

Er gaat niets boven een goede CONSTRUCTIEVE kritiek en een uitwisseling om het begrip en de verduidelijking van een probleem mogelijk te maken...


Kortom, waarom zijn er altijd mensen die ons beletten na te denken, goede mensen die denken die ons het goede woord willen brengen en denken te weten wat goed is voor de mens die voor hun neus staat, zonder daar eerst naar te kijken of hun mooie woorden toe te passen? principes op zichzelf....
Waarom aannemen dat de mens onverantwoordelijk is en bijvoorbeeld de aarde alleen maar sneller zou vernietigen???

Dit is allemaal ook onzin, als je je even voorstelt dat je, in plaats van mensen tegen te houden, ze het waarom en het hoe leert, de reden de sterkste zal zijn (ik weet heel goed dat dit niet het doel is en nog minder de wens van de hedendaagse consumptiemaatschappij, maar zijn toespraak verlengen is ook zeker niet de oplossing...)

Noem mij nu een utopische dromer van wat je maar wilt, maar ik blijf er diep van overtuigd dat de mens, als hij goed opgeleid is, niet in alle fouten van de huidige tijd mag vervallen... Dit gezegd zijnde zijn de valstrikken groot en talrijk en goed. gedaan in de loop van de tijd....

Nu heb ik een vraag: wat is het leven, wat is mens zijn, wat is alles om ons heen????

je hebt een antwoord :) , kun je het mij bewijzen en laten zien dat je gelijk hebt???

;) ;) We plaatsen de zaken in perspectief en zeggen tegen onszelf: “Ik weet dat ik niets weet” (Socrates) misschien zou dat de oplossing zijn????
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 06/01/13, 13:02

Minder watt???? jij brengt iets in het debat???
afgezien van het gooien van olie op het vuur, doe je niets constructiefs.

en doe je piratenvlag weg, die in mijn ogen veel meer vertegenwoordigt dan je kleine deconstructieve interventies....

Dus minder watt, ik stel je één ding voor, het is om technisch uit te leggen wat voor jou niet kan werken, of wat de fouten zijn (Bob heeft het gedaan en het is zijn verdienste).

Anders, als we niet capabel of niet moedig genoeg zijn (in de zin van de tijd nemen en niet moed of angst), maar we hebben alleen ideeën ontvangen, houden we ons stil...
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7

par highfly-addict » 06/01/13, 13:35

bidouille23 schreef:Waarom solliciteren?t dat de man onverantwoordelijk is en dat niet zal doent dan bijvoorbeeld de aarde sneller vernietigen???


Dit is geen postulaat, het is een observatie, nuance!

Minder watt???? jij brengt iets in het debat???
afgezien van het gooien van olie op het vuur, doe je niets constructiefs.


Dit topic heeft niets met een discussie te maken! Dit is weer een uitbarsting van de ‘surunitariërs’. Deze mensen weigeren de geldigheid van de wetten van de thermodynamica te erkennen en geven er de voorkeur aan openlijk een deel van de realiteit waarin zij dagelijks leven te ontkennen.

Het lijkt erop dat Bidouille "rijp" is om zich bij hen aan te sluiten: het is jammer.

....
...leg technisch uit wat(...)niet kan werken... .

Als je simpelweg de tweede wet van de thermodynamica overtreedt, hoef je niet verder te zoeken.
Zal het nog eens 55 pagina's kosten om bij... wat ook weer te komen? Het in diskrediet brengen hiervan forum ?
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

par gegyx » 06/01/13, 15:00

In het ideaal van deze gecompartimenteerde wereld, van moedige bewakers van het systeem,

Zijn de gevangenis en de guillotine voor bandieten?

**

Ik herhaal en pas uw laatste zin aan, op een meer voor de hand liggende manier:

eenvoudigweg schending van de decorumregels forumdood gaan, je hoeft niet verder te zoeken.
Zal het nog eens 55 pagina's kosten om bij... wat ook weer te komen? Het in diskrediet brengen hiervan forum ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7

par highfly-addict » 06/01/13, 15:24

: Lol: Ik zie hier geen schending van de decorumregels...
Als we nu niet langer onze mening hierover kunnen geven forum, dan zal het niet beter zijn dan de vage "samenzwering" ... Waar de censuur expliciet is en waarvan wordt aangenomen dat het lijkt ...

Maar econologie is niet het forum hierboven genoemd, en ik zie dat velen van ons streven naar een beetje meer ernst, ze hebben het recht en zelfs de plicht om hun mening te geven! Zelfs en vooral als je er ontspannen van wordt, Gégyx!
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET

"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten