Gratis creatie elektriciteit

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
King Arthur 525
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 05/03/12, 19:14
Plaats: BOURMONT 52




par King Arthur 525 » 15/06/12, 22:07

Hallo !! Ik zal jullie allemaal bitch maken: ik snap het!

"wat begrepen?"

Waarom werkte niets.

"en dan?"

Dus nu weet ik hoe ik het moet doen.

"het is ONMOGELIJK dat je het niet begrijpt !!! Maak ons ​​aan het lachen en laat ons je ding zien!"

Ja, maar over een paar maanden wordt het saai om mijn handen te bouwen en te vervangen.

"Te gemakkelijk het rotte excuus dat je een grote mythe bent !!"

Misschien of niet!

"leg dan uit"

Nee, ik maakte mezelf teveel kwaad omdat ik dit idee had. Ik geef je een afspraak rond het voorjaar van 2013.


Hier ben ik, je kunt stoom afblazen en me beledigen (je hebt tijd!)
0 x
De vrijheid van vrouwen begint waar die van mannen eindigt.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 16/06/12, 01:04

Nog steeds niet op slot, deze eeuwige beweging vermomd als gratis elektriciteit !!
Hetzelfde als DreamWheel-dromen, op magneten in plaats van zwaartekracht !!

Evenzo negeert hij de Lagrange-mechanica-vergelijkingen die ook voor magneten gelden.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 16/06/12, 09:11

Ik moet er altijd om lachen.

Een lichaam dat bestaat uit atomen dat al sinds het begin der tijden, een paar miljard jaar geleden, ronddraait en dat zegt dat eeuwigdurende beweging niet bestaat.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

als we je de vloer geven en elk van je atomen ziet de dingen anders, dan geven we ze de vloer

het is een (dedeleco) tegen 7 x 10 tot de macht van 27 (atomen waaruit dedeleco bestaat) (orde van grootte natuurlijk, ik heb ze niet allemaal geteld)

dus je bent in de minderheid

eeuwigdurende beweging van niveau één, wint
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 16/06/12, 11:28

Het ontwerp van een magnetische motor is bij het ontwerp niet erg moeilijk.

velen komen er bijna ...
de zorg is dat het noodzakelijk is om per keer een onbalans te creëren, waarbij sprake is van pqsser door een of meer elektromagneten.
de exciatie moet precies op het benodigde moment zijn.
wat een continue berekening inhoudt van het moment van excitatie.

Het is niet ingewikkelder dan de variabele ontsteking van een auto met klopdetectie en voortdurende correctie.

maar ... we hebben waarschijnlijk meer middelen nodig ...
:|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 16/06/12, 11:57

alaniesse schreef:Het ontwerp van een magnetische motor is bij het ontwerp niet erg moeilijk.
velen komen daar bijna aan ... de zorg is dat het nodig is om tegelijkertijd een onbalans te creëren, wat inhoudt dat we moeten wegen door een of meer elektromagneten. de exciatie moet precies op het noodzakelijke moment zijn.
wat een continue berekening inhoudt van het moment van de excitatie. Het is niet ingewikkelder dan de variabele ontsteking van een auto met klopdetectie en voortdurende correctie. maar ... we hebben waarschijnlijk meer middelen nodig ... :|

Het valt nog te bezien of het gedeelte van de draai onder de werking van de magneten voldoende energie produceert om de elektromagneet op het cruciale moment te activeren.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 16/06/12, 12:47

King Arthur 525 schreef:Hallo !! Ik zal jullie allemaal bitch maken: ik snap het!

"wat begrepen?"

Waarom werkte niets.
...


En met de buurman, werkt het in de kelder? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 16/06/12, 12:52

Het is de zuiger van plezier : Mrgreen:
Helemaal niet eeuwig. Stopt vaak na 5 minuten.
Vanwege ontlading met hoge intensiteit : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
King Arthur 525
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 05/03/12, 19:14
Plaats: BOURMONT 52




par King Arthur 525 » 03/02/13, 20:09

Hallo,

Een klein berichtje om u te informeren dat ik niet dood ben en niet ben vergeten "door te gaan" met wat ik had ondernomen. Ter informatie: ik had een paar maanden "een zware tegenslag" met een hernia en ik leed omdat ik nooit had gedacht dat ik zelfs onder morfine zou kunnen lijden (stel je een lichtere vlam voor die je permanent verbrandt, de Soufrance is nabij). Hoe dan ook, ik ben geopereerd en nu leef ik opnieuw ...

Kortom, ik zou te laat komen op "mijn deadline" (onafhankelijk van mijn testament) en u hield er rekening mee.

Bedankt voor degenen die nog steeds hebben overwogen mij te bekritiseren om een ​​nieuwe post te openen om deze niet te vervuilen (ik vervuil de jouwe niet), dus een minimum aan respect is beter voor iedereen die ik denk; )

Dat is alles wat ik wilde zeggen, gelukkig nieuwjaar voor iedereen. :P
0 x
De vrijheid van vrouwen begint waar die van mannen eindigt.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/02/13, 23:33

AH,

het doet me denken aan mijn eerste bewerkingen :D
er is ... een behoorlijk lange tijd nu

Ik stel voor dat je dit leest om een ​​handje te helpen https://www.econologie.com/forums/post249730.html#249730

Weldra Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
King Arthur 525
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 05/03/12, 19:14
Plaats: BOURMONT 52




par King Arthur 525 » 11/02/13, 14:33

Ja, het is erg interessant, ook al heb ik niet alles gelezen, want dit bericht is erg lang!

Merci. : Wink:
0 x
De vrijheid van vrouwen begint waar die van mannen eindigt.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten