Gratis creatie elektriciteit

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
hub70
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 15/03/12, 19:04




par hub70 » 27/04/12, 06:51

plasmanu schreef:Dat merkte ik door zulke magneten in zo'n vast ding te draaien. er is sap : Idee:
Maar zonder externe bron werkt het niet.
Ik schreeuwde. Ik vloekte. Niks werkt. Het weigert te draaien
Als iemand een idee heeft
Beeld

Het principe van de dynamo omgekeerd, in een dynamo is sprake van bekrachtiging dus denk daar eens over na!
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 27/04/12, 06:55

Ik denk dat de opwinding voortkomt uit een externe bron
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359




par Forhorse » 27/04/12, 09:38

plasmanu schreef:Dat merkte ik door zulke magneten in zo'n vast ding te draaien. er is sap : Idee:
Maar zonder externe bron werkt het niet.
Ik schreeuwde. Ik vloekte. Niks werkt. Het weigert te draaien
Als iemand een idee heeft
Beeld


Ik begreep je probleem daar niet. Kun je explicieter zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 27/04/12, 11:02

Een driefasige dynamo met permanente magneet, van achteren gezien
Aangedreven door 3 messen met een diameter van 1,60 m
Produceer niets door te bidden.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
King Arthur 525
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 05/03/12, 19:14
Plaats: BOURMONT 52




par King Arthur 525 » 28/04/12, 19:43

@ Forhorse: Het moet ook gezegd worden dat wanneer je de zestiende pagina van hetzelfde onderwerp bereikt, het lezen van evenwichtige klootzakken saai wordt... Wat ik hier bekritiseer is het gebrek aan openheid van sommige mensen. Je besloot dat het onmogelijk was, dus zo is het en wee iedereen die anders durft te denken!! Laat mij proberen! Het zal je echter niet wakker houden!

@ Cuicui: Dank je. "hoe laat je het wiel van de ene magneet naar de andere springen zonder te stoppen?" --> Ik begreep het niet, als het niet stopt, is het gewonnen.. :?

@Hub70: "Iemand zou eerder op het idee zijn gekomen als we er iets uit konden halen, toch?" --> Zo gezegd lijkt het voor de hand liggend, maar misschien moet ik een grote dromer zijn. : Cheesy:
0 x
De vrijheid van vrouwen begint waar die van mannen eindigt.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 28/04/12, 21:36

Als het je lukt: je bent miljardair!!!

Ik zou het ook wel willen en ik ben niet de enige : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
hub70
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 15/03/12, 19:04




par hub70 » 28/04/12, 22:18

hallo de koning
Het is verre van mij om een ​​recensie te schrijven, maar erken dat jouw ding in jouw verbeelding zo eenvoudig is dat het ondenkbaar lijkt dat iemand er al generaties lang niet vóór jou aan had gedacht als het niet zou werken, en bovendien moedig ik je aan je om door te gaan met je experimenten, want er gaat niets boven oefenen om soms te begrijpen dat wat simpel lijkt vaak verrassingen met zich meebrengt, er zijn leuke experimenten om te doen, maar je moet buiten de gebaande paden denken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 29/04/12, 08:54

King Arthur 525 schreef:Je besloot dat het onmogelijk was, dus zo is het en wee iedereen die anders durft te denken!! Laat mij proberen! Het zal je echter niet wakker houden!
@ Cuicui: Dank je. "hoe laat je het wiel van de ene magneet naar de andere springen zonder te stoppen?" --> Ik begreep het niet, als het niet stopt, is het gewonnen..

Het probleem is dat het tot nu toe altijd is gestopt. Maar ik vind het geweldig dat je het zelf kunt proberen!
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 29/04/12, 12:00

King Arthur 525 schreef:@ Forhorse: Het moet ook gezegd worden dat wanneer je de zestiende pagina van hetzelfde onderwerp bereikt, het lezen van evenwichtige klootzakken saai wordt... Wat ik hier bekritiseer is het gebrek aan openheid van sommige mensen. Je besloot dat het onmogelijk was, dus zo is het en wee iedereen die anders durft te denken!! Laat mij proberen! Het zal je echter niet wakker houden!

@.....


en de buurvrouw, zij raakte geïnteresseerd in magneten? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
King Arthur 525
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 05/03/12, 19:14
Plaats: BOURMONT 52




par King Arthur 525 » 15/05/12, 20:13

Welnu, vandaag had ik vrije tijd en kon ik "experimenteren".

Ik heb niets gecreëerd, maar ik heb veel dingen begrepen! Het is heel interessant om mee om te gaan!

Er zijn nog twee of drie ideeën die ik wil proberen, maar ik heb niet zoveel illusies meer. Ik zou er in ieder geval geen spijt van krijgen, en vooral denk ik niet dat ik mijn tijd heb verspild, want iets begrijpen is geen tijdverspilling!!!!

A +!
0 x
De vrijheid van vrouwen begint waar die van mannen eindigt.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten