Zeewatermotor: John Kanzius, de nieuwe S. Meyer?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Zeewatermotor: John Kanzius, de nieuwe S. Meyer?




par Christophe » 02/07/07, 18:26

Uiteraard met de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen in te nemen:

http://www.youtube.com/watch?v=JiKa4nOkHLw
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/07/07, 18:56

nogmaals, er staat NIETS in dit rapport! :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 03/07/07, 15:07

de vraag die gesteld moet worden is "hoeveel energie kost het om dit gas te produceren (dat duidelijk veel natrium bevat, gezien de kleur van de vlam...)?"
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 03/07/07, 15:55

Pollux schreef:de vraag die gesteld moet worden is "hoeveel energie kost het om dit gas te produceren (dat duidelijk veel natrium bevat, gezien de kleur van de vlam...)?"


Meer dat eruit komt : Mrgreen:

Hij vond elektrolyse bravo opnieuw uit :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 03/07/07, 20:55

Hallo,

Christophe schreef:Hij vond elektrolyse bravo opnieuw uit :D


Toch zitten er geen elektroden in zijn montage. Zie onder andere op 2'30'', het exemplaar is geïsoleerd...

Blijkbaar exciteert hij moleculen met een bundel microgolven.

Zijn techniek lijkt mij dichter bij radiolyse, waarbij een zwak radioactieve bron wordt gebruikt om waterstof met een goed rendement te produceren.

Nog dichterbij:

Ik heb geen link over dit onderwerp kunnen vinden, maar ik herinner me dat iemand een route als Parijs-Genève zou hebben gemaakt met een volle tank water - en toch een paar liter benzine?

De ontbinding van dit water zou zijn uitgevoerd door een maser, een instrument dat toen nog zeldzaam was (jaren 70-80).
Gerechtsdeurwaardersverklaring ter ondersteuning, maar "zoals gewoonlijk" totale geheimhouding en verdampte uitvinder...

Fans van gratis energie moeten kunnen vinden?

Zeker is dat er op het water nog veel te ontdekken valt. Bijvoorbeeld waarom de smelt- en kookpunten niet overeenkomen met de modellen die van toepassing zijn op andere moleculen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/07/07, 21:41

Ja, we hebben zijn schema bewerkt in het verbeterde elektrolyse-onderwerp:
Beeld

Ik ben conservatief, hè? :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 03/07/07, 23:34

Hallo en gefeliciteerd Kapitein,

Ik moet bekennen dat ik niet de moed had om al dit "elektrolyse" -onderwerp te lezen. Het verdient een samenvatting...

Misschien binnenkort in Wiki?
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 20/05/08, 00:16

Eh, eerlijk gezegd, "nieuwe Stanley Meyer", is dat een compliment of een belediging? Meyer werd nog steeds veroordeeld voor fraude.

Crispus, deze eigenschappen van water komen voort uit de specifieke structuur van ijskristallen en uit de polarisatie van watermoleculen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/05/08, 09:05

AH! Goed dat je dit onderwerp hebt gevonden.

in ieder geval niets nieuws sinds 2007, behalve een artikel in de wetenschap en het leven van deze maand met veel klanknabootsing (OHH AHHH Geweldig... nee, het is geen kontfilmpje : Cheesy: )

Hoe dan ook, het feit dat de energiebalans niet gepubliceerd is, geeft op zichzelf al antwoord op de vraag naar prestaties, wat al die dassen die trots zijn op de titel van wetenschapper, kwaad maakt!! :onheil:

je kunt de ervaring repliceren in je magnetron
een video?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 20/05/08, 09:11

???
dus wat ???

PAntone is ook beschuldigd van fraude, zoals wat "het kan niet werken en bewezen worden": en toch merken we alleen het tegenovergestelde op deze site!-)


Terugkomend op de MAser: zouden we hetzelfde kunnen doen met een vernevelaar en escitatiespoelen?

welk type moet het magnetische veld van de spoelen zijn?
Waar zijn die voor ? om een ​​gas door de membranen te elektrolyseren?

...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten