Zeewatermotor: John Kanzius, de nieuwe S. Meyer?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423




par jean.caissepas » 08/12/09, 22:55

elephant schreef:Het is niet dat we je niet willen geloven, maar zoals ik al zei: je hebt te veel of niet genoeg gezegd. We willen het weten! :D Of we openen een baan, of we sluiten een deur!


Ik heb de boodschap goed begrepen en ik voel me in het geheel niet beledigd omdat het adagium "de waarheid is twijfelachtig" deel uitmaakt van mijn manier van kijken naar het leven.

Zekerheden zijn de vlaggen van teveel geweld (fysiek, intellectueel, ...) voor mij om hals over kop achter een van hen te staan ​​(zelfs wetenschap kan verkeerd zijn, dat is waarom het evolueert) .

Ik wil ook graag een mening vormen, zoals ik deed met een AVEC (weinig winst, maar + vissen), lokale biodiesel, en nu een VAE (al + 350km in 2 maanden).

De auto blijft helaas in veel gevallen bijna onontbeerlijk (geïsoleerde huisvesting, boodschappen doen, je baby te eten geven, ...).
Daarom deelde ik mijn ervaring, want ik las veel informatie over S. Meyer, B. Boyse, JLN, ..., en ik realiseerde me de moeilijkheid van in overunit zijn en zelfs meer (cop> 5) om een ​​warmtemotor te laten draaien met een rendement van 25%.
Dit systeem maakte me enthousiast toen mijn vriend me het verhaal vertelde, nadat ik hem vertelde over de S. Meyer's Buggy. Ik heb uw interesse in het onderwerp opgemerkt en ik zal proberen binnenkort meer informatie te krijgen (een plan, een diagram, zie +) maar destijds herinnerde hij zich dat het object op eBay was gekocht US of een site van deze stijl, zonder het merk te herinneren.
A+
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/12/09, 09:43

In eerste instantie gaan we ... gek waar deze maser vandaan komt, tenminste zolang we niet de zekerheid hebben dat het werkt! En deze bal daar, hij is in het kamp van je vriendje!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten