Zeewatermotor: John Kanzius, de nieuwe S. Meyer?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/05/08, 09:26

jonule schreef:Terugkomend op de MAser: zouden we hetzelfde kunnen doen met een vernevelaar en escitatiespoelen?

welk type moet het magnetische veld van de spoelen zijn?
Waar zijn die voor ? om een ​​gas door de membranen te elektrolyseren? ...


Ik heb net een ultrasone rookmachine gekocht om wat tests uit te voeren, eerst met elektrische velden (statisch en gepulseerd)

wat betreft de spoelen van de crobard hierboven, ik weet niet hoe ik ze moet interpreteren
Aan de andere kant maken gepolariseerde membranen het mogelijk om H2 en O2 te scheiden

en zoals we hebben gezien, maakt een eenvoudige microgolfgenerator de dissociatie mogelijk, en dan de rest...
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 20/05/08, 14:22

0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 20/05/08, 16:50

Ja natuurlijk, nu dat de Search krantenkoppen haalt die net zo sensationeel zijn als die van SV, moet het verschil worden behouden dat SV artikelen maakt die net zo serieus zijn als die van Nexus.
0 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423




par jean.caissepas » 01/12/09, 00:40

Hallo,

Ik lees dit al een hele tijd forum en dat ik verschillende sites heb gelezen om de productie van waterstof in over-unity te bestuderen (S.MEYER, Bob BOYCE, ...)

Een vriend vertelde me echter over zijn persoonlijke tests die hij had uitgevoerd op een voertuig dat was 'geprepareerd' door zijn monteurbaas:
Hij had een via internet op een Amerikaanse site gekochte maser geïnstalleerd en op een oude 309 benzine in bi-fuel-modus (Benzine/LPG-stijl) gemonteerd.

Hij deed enkele tests waaruit bleek dat:
- Het was nodig om met benzine te beginnen en ongeveer 7 km te rijden voordat overgeschakeld werd op waterstof geproduceerd door de maser
- Hij kon LYON-GAP heen en terug (> 300 km) afleggen met 7 km op benzine bij elke herstart en de rest van de tijd op waterstof.
- We hadden 20/50 olie nodig zodat de olie niet te snel zou verdwijnen (waterstof = droge verbranding die de zuigers niet smeert)
- Het is een keer vastgedraaid vanwege gebrek aan olie,
- De cilinderkop gaf uiteindelijk de geest (klepprobleem, ook aanwezig op de originele niet-LPG motoren en later op LPG).

Conclusies:
- Het experiment moet worden geprobeerd met een motor die vanaf het begin is ontworpen voor LPG (versterkte kleppen), wat moeilijker te vinden is bij een oude auto (de risico's moeten worden geminimaliseerd)
- Hij herinnerde zich de site waar het onderdeel was gekocht niet meer en was in de tussentijd van baas veranderd
- Ik heb maser niet kunnen vinden op ebay of een andere handelssite
- Dit systeem is niet rendabel op korte ritten < 7km

A+
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/12/09, 08:46

Welkom, beste John.

Heeft u ergens een spoor (pers, foto's) van deze exploit?
Het probleem van het aanpassen van de motor aan het gebruik van waterstof is een deel van het probleem, maar het is een klein probleem tegenover de kern van het probleem:

"Is het mogelijk om genoeg waterstof te produceren met de energie die in het voertuig kan worden geproduceerd of kan worden ingescheept?"

zodra deze fundamentele vraag is opgelost (wat geen gemakkelijke taak is omdat bepaalde principes worden geschonden), zorgen we voor de aanpassing van de motoren.

Met andere woorden: je zei te veel of te weinig :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423




par jean.caissepas » 02/12/09, 22:03

elephant schreef:Welkom, beste John.

Heeft u ergens een spoor (pers, foto's) van deze exploit?
Het probleem van het aanpassen van de motor aan het gebruik van waterstof is een deel van het probleem, maar het is een klein probleem tegenover de kern van het probleem:

"Is het mogelijk om genoeg waterstof te produceren met de energie die in het voertuig kan worden geproduceerd of kan worden ingescheept?"


Helaas niet, want rijden op brandstof die niet onder de TIPP valt is illegaal (of was het), en daarom wilde de persoon achteraf geen problemen krijgen.
Het doel was om de haalbaarheid te controleren van een gevonden apparaat van ongeveer € 300, in een tijd dat olie de YoYo al maakte en mensen aanmoedigde om andere oplossingen te vinden.

Technische problemen ontmoedigden de koper om op deze weg verder te gaan met een recenter voertuig (het werkte alleen op een auto met carburateur en zonder injectoren, wat tegenwoordig steeds moeilijker te vinden is).

A priori werd de elektrolyse inderdaad uitgevoerd in over-unity omdat alleen de batterij van het voertuig voldoende was om de maser van energie te voorzien (deze laatste produceerde voldoende gas om de motor van het voertuig te laten draaien met een snelheid van meer dan 90 km/u)

Dit is wat mijn geheugen heeft onthouden van dit interview dat meer dan 2 jaar oud is, maar dat me destijds hoop gaf (viel al snel weg vanwege de moeilijkheid om een ​​maser en een carburateur-voertuig te vinden)
A+
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,

omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/12/09, 22:20

want het feit.....

nou ... zolang je legale brandstof in de tank hebt ... is het niet jouw schuld als je bijna leeg bent.
Het probleem met de carburateurmotor of iets anders is strikt secundair: het belangrijkste is om vast te stellen:

1) de waarheid van de feiten
2) om het schema van de H2-generator te kennen

eerst de waterstof maken, de rest komt vanzelf.

We willen met de kraag omhoog gaan na middernacht bij je vriend :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423




par jean.caissepas » 02/12/09, 23:33

elephant schreef:1) de waarheid van de feiten
2) om het schema van de H2-generator te kennen

eerst de waterstof maken, de rest komt vanzelf.

We willen met de kraag omhoog gaan na middernacht bij je vriend :D

1) De waarheid van de feiten is alleen gebaseerd op het feit dat mijn vriend meestal geen leugenaar is, maar ik heb het systeem niet met mijn ogen gezien.
2) Ik heb het schema niet omdat het een afgewerkt product was en dit product was gekocht door de ex-baas van mijn vriend en ze hadden het samen op het voertuig gemonteerd.

Bij mijn vriend dus helaas niets te vinden, en ik denk dat hij het contact met zijn ex-baas is kwijtgeraakt. Jammer....

PS: Ik zou af en toe proberen of mijn vriend zijn ex-baas opnieuw kan contacteren, maar het is verre van zeker.
A+
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,

omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/12/09, 21:10

Hallo, :D

Nou, ik ben geïnteresseerd in dit soort informatie en probeer de oorsprong van deze "maser" te vinden

De montage die gedaan is, is niet gedaan zonder een minimum aan kennis van het systeem

Dit is een nummer dat interesse verdient om het principe te valideren... of niet

Maar voorlopig bevinden we ons in het stadium van de stedelijke legende

daarom zou een hervatting van het contact welkom zijn, we kunnen coördineren om de overblijfselen van het systeem, foto's, schetsen te herstellen / terug te kopen en aandachtig te luisteren naar de ervaringsverhalen

Juist Elef? :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/12/09, 21:32

Johannes schreef:

PS: Ik zou af en toe proberen of mijn vriend opnieuw contact kan opnemen met zijn ex-baas


Ben hier! :D Ja, dat is het goede antwoord. Soms bevorderen zelfs fragmentarische reacties de schmilblick!

Het is niet dat we je niet willen geloven, maar zoals ik al zei: je hebt te veel of niet genoeg gezegd. We willen het weten! :D Of we openen een baan, of we sluiten een deur!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 98 gasten