Andere originele "magnetische motor"

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/02/08, 15:19

speciale tesla-spoel:

Beeld

Dus strip mijn rug, is dat een klassieke haspel? of iets +?

"
Nikola Tesla legt uit dat een standaardwikkeling van 1000 windingen met een potentiaal van 100 volt erdoor een verschil van 0.1 volt tussen de windingen zal hebben. Een vergelijkbare BIFILAR wikkeling heeft een potentiaal van 50 volt tussen beurten.
Omdat de opgeslagen energie een functie is van de plaats van de spanningen die de energie in het BIFILAR zal zijn ...

50 gemonteerd / 1 vierkant = 2500/01 = 250.000 keer groter dan standaardwikkeling
"

patent:
http://www.magnetricity.com/NeoG/Bifilar.php

om webpagina's in realtime te vertalen:
http://babelfish.altavista.com/

"naar mijn mening" om dit mechanisch te reproduceren zal tijd kosten ...

wat betreft de tegenstanders van ‘surunity’ specificeert de auteur:
"
EINDELIJKE BEWEGING: de onvermijdelijke vraag *
Hoe dit idee ons allemaal achtervolgt... onze oorspronkelijke belachelijkheid van bekrompenheid(?). Laat me op dit punt absoluut duidelijk zijn: dit is op geen enkele manier een apparaat voor voortdurende beweging. Dankjewel. *
Perpetuum mobile impliceert eeuwigheid. Niets synthetisch is eeuwig. Geen van beide wil dat deze functie voor altijd actief blijft. Dit is de weg van alle technologie. *
Uiteindelijk zal het onderdeel fysiek of elektrisch defect raken of verslijten, wat resulteert in voldoende uitvaltijd om het onderdeel te vervangen of te repareren. Daarna kan het apparaat opnieuw worden opgestart en worden gebruikt tot de volgende storing. *
ECHTER brengt de recente beschikbaarheid van betaalbare ijzer-boor-neodymium zeldzame-aarde permanente magneten ons dichter dan ooit bij de realisatie van een dergelijk apparaat. *
Mijn belangrijkste doel is om de energieopbrengst en looptijd te maximaliseren en de stilstandtijd te minimaliseren door waar mogelijk energieverliezen te minimaliseren, zoals hitte, slijtage, wrijving, slepen, trillingen, enz. en door de materiaalkeuze voor een langere levensduur. Het nut van een dergelijk apparaat in landelijke of verlaten gebieden van de wereld zou voor iedereen duidelijk moeten zijn.
"
0 x
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 29/02/08, 15:19

......... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16172
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 29/02/08, 15:38

Ja, ik had het over Macder,

Weet je, als je een dynamo hebt met een efficiëntie van 95%, valt er niet veel te verbeteren :P

Ik geef toe dat dit niet mijn onderzoeksgebied is, je kunt niet overal geweldig zijn : Cheesy:

Op de Robiplan perfectioneren we de Pelton niet, Pascal heeft iets nieuws, heel anders "uitgebracht".

We kwamen er eenvoudigweg over praten door te verwijzen naar “de stand van de techniek”.

En het is meteen prettiger als we vriendelijk te woord staan :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16172
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 29/02/08, 15:43

oliburn schreef:......... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


Waarom lach je Olburn :?

Kras op mijn rug om slecht te spelen : Lol:

Dit Tesla-ding slaat niet veel op als er geen INTENSITEIT door de draad loopt.

Een stationaire spanning slaat niets op, tenzij je condensatoren hebt, dat wil zeggen 2 geleiders met totale invloed gescheiden door een isolator.

Ten slotte heb ik er diagonaal naar gekeken... het is een oordeel over "topsnelheid".

Dus tot ziens! :D

@+
0 x
Beeld
oliburn
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 181
Inschrijving: 30/01/07, 07:59
Plaats: 33 Mérignac




par oliburn » 01/03/08, 18:31

: Cheesy:
0 x
Wees je eigen toorts, je eigen toevluchtsoord, je eigen meester ... "
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 03/03/08, 10:51

zeg niet dat Tesla "dingen" heeft gedaan die niemand hem kan evenaren... weet je bovendien wanneer de film over zijn leven met David Bowie als acteur zal verschijnen?
heb je ooit de witte strepen gezien die een van hun machines in "koffie en sigaretten" lieten draaien?
8)

Het is duidelijk dat de intensiteit door deze spoelen loopt, en dat er condensatoren zijn.

dus ik wil je respecteren, maar als je deze uitvindingen niet respecteert, krijg je hetzelfde van degenen die naar je luisteren!
of naar je willen luisteren, afhankelijk.


Remundo schreef:Weet je, als je een dynamo hebt met een efficiëntie van 95%, valt er niet veel te verbeteren :P


Ik heb je al verteld over het probleem met de dynamo...

Nou, omdat je jezelf hierin wilt bewijzen forum en dat hier vaak “alleen het resultaat telt”: sluit een dynamo aan op een windturbine en maak de opbrengsten bekend, met accuregelaar etc!


“beton, geen patenten”! :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

macer




par tigrou_838 » 03/03/08, 11:12

nieuwe video van lieve heer Goldschmidt
http://www.youtube.com/watch?v=M10l6l6AJ74



zonnegroeten
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: Macder




par Tagor » 03/03/08, 13:50

tigrou_838 schreef:nieuwe video van lieve heer Goldschmidt
http://www.youtube.com/watch?v=M10l6l6AJ74


Heeft deze geachte heer Goldschmidt contact met degene die zijn uitvinding heeft gekocht?
kan hij een marketingdatum voor zijn uitvindingen geven?
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 03/03/08, 14:09

Wat betekent een automatische anternator op een robiplan?

95% rendement? : Lol:

Ik zeg: we hebben geschikte generatoren nodig... maar vooral beschikbaar!

>Quartz, vergeet niet ons op de hoogte te houden van de Muller-replicatie, die er perfect uitziet... Ik hoop dat alles gaandeweg wordt getest!
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 03/03/08, 14:13

Bonjour à tous, :D

Deze zaak is relatief ingewikkeld, ja rechten zijn teruggekocht,
niet door de persoon die de video's plaatst.
De ontwikkelingen met betrekking tot dit product zijn aan de gang.
Maar of er iets uit komt is een ander verhaal.
Weet dat Harry's model prima werkte,
Maar buiten het algemene concept is het systeem verrot door de nuances, details en goochelarij.
omdat ik ze niet ken, is het de hele ontwikkeling die moet worden hervat.

Het element dat mij aanspreekt in het dossier dat ik heb samengesteld is de hypothese volgens welke een magnetisch veld gecomprimeerd kan worden!!
Er worden veel analogieën gemaakt met het gedrag van vloeistoffen of gassen.
Voor mij is het nieuw, is het gefundeerd of niet, ik wil met het onderwerp aan de slag.

A +++

PS: het testen begint binnenkort jonule, ik ben ook aan het kwijlen.
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 144 gasten