Andere originele "magnetische motor"

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 28/02/08, 20:06

Bonsoir à tous, :D

Ik heb de heer Harry Goldschmidt aan de telefoon gesproken, hij is extreem zwak.
Ik drong niet aan, uit angst hem nog meer te vermoeien.

Ik laat het daar voorlopig staan, de documenten die ik heb kunnen verzamelen, bevinden zich ICI.

Het ontbreekt een beetje aan details voor een prestatie, we gaan dat bestuderen.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/02/08, 00:43

Ik heb de link en onderstaande afbeelding bekeken
Beeld

Ze gebruiken tot op zekere hoogte het systeem dat ik in mijn montage heb gebruikt om de directe krachten tussen magneten op te heffen.
Dat is leuk :D

Ik zou graag een van deze montages zien werken, als we een geldige replica vinden...
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 29/02/08, 07:18

Bonjour à tous, :D

Mijn kameraad Apoc zal volgende week zijn machine besturen,
Wij zullen er iets meer over weten.

Terugkomend op het basisonderwerp, de Macder, werden de rechten gekocht door de heer die Tagor hierboven aanhaalde.

Twee motoren werken net zo goed als een batterij, de patenten worden momenteel beoordeeld en zijn daarom nog niet geldig.

Alle productiegeheimen moeten worden gecatalogiseerd en beheerst, het is gewoon een kwestie van mij voordat het uitkomt.

Aan de andere kant wordt de verspreiding van aanvullende en meer technische informatie over dit concept illegaal.

Van mijn kant stop ik daar bij het onderzoek naar deze motor.
En ik begrijp nu waarom de luidsprekers forum het hebben van informatie hield hen tegen.
Ik heb een beetje snel geschreven en ik hoop dat ze me zullen vergeven.

Goedendag iedereen.
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.

YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 29/02/08, 08:40

Hallo Quartz en Capt_Maloche,

Toen ik de opstelling zag van uit fase zijnde en roterende magneten boven een netwerk van vaste magneten, moest ik aan uw prestaties denken.

Met één verschil: een batterij lijkt de magnetisatie van de vaste magneten om te keren en dit zou het aantrekkelijke evenwichtspunt ‘opheffen’.

Maar dat kost energie... we keren niet gratis een stroom I en het magnetische veld om... omdat de rotatie van de magneten door inductie een spanning U over de batterij creëert, en daarom, zodra UI niet nul is, deze verbruikt.

In feite lijkt het op een gelijkstroommotor! De mechanische gelijkrichter schakelt periodiek de looprichting van de intensiteit en wordt hier vervangen door een elektrische schakelaar. Daarna zijn het magnetische momenten die met elkaar in wisselwerking treden.

En dan te bedenken dat de energie die door de batterij wordt geïnjecteerd lager is dan de energie die aan de rotor wordt geleverd (door een monsterlijke factor bovendien :schok: ), Dan, Ik betwijfel het echt. Omdat de rotor niet kan draaien als de batterij geen stroomsterkte verzendt, is de Het vermogen van deze accu is de energie die aan de motor wordt geleverd.

Wederom worden we ondergedompeld in de gelukzalige goedgelovigheid van elektromechanische superuniteit...terwijl de machine een interessant concept is en aan geloofwaardigheid zou winnen als dergelijke dromen niet zouden worden verspreid.

@+
0 x
Beeld
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/02/08, 10:17

nou, het is alleen jij die vervalt in de goedgelovigheid van superuniteit en vooral van de omkering van de magnetisatie van de magneten door de batterij : Roll:
zoveel verdronken vissen, allemaal om ze een andere naam te geven... ahem


Ik verwijs maar voor één ding naar Müller: het is op zijn minst de minst ‘slechtste’ van de generatoren, in termen van het cogging-effect, waardoor elke generator-dynamo letterlijk ‘blokkeert’ tijdens de productie van elektriciteit.

daarnaast heb ik 2 replicatielinks aangegeven om het zelf te doen, die anderen hebben gedaan met metingen en foto's, en waarvan quartz een replicatielink heeft aangegeven, die ik met grote interesse gebruik.

er was al een industrieel model verkocht aan Amerikanen, dat had ik in mijn basis...
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 29/02/08, 11:22

Hallo,

Neemt de MACDER water op.....

Het aanvragen van een patent zal met alle beschikbare patenten lastig zijn en een behoorlijke hindernisbaan.
Dan komt het niet meer overeen met het IDEE van zijn ‘uitvinder’ die het voor iedereen beschikbaar wilde maken.
Ten slotte: als er een patent komt, zal dat samen met een aantal uitvindingen in de schatkist van grote bedrijven belanden, die er geen belang bij hebben dat het in onze bescheiden huizen verspreid wordt...

Requiescat in tempo MACDER!

Obelix
0 x
In medio stat virtus !!
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 29/02/08, 11:59

Voor deze machines ben jij de expert Jonule!

Ik zag een schakelaardingetje dat de richting van de stroom omkeert. Dit keert uiteraard ergens het magnetische veld om... vooral als er elektromagneten zijn. Anders zie ik niet wat het punt is...

En ik lees ook "geeft meer energie dan de batterij levert".

Maar ik kan nieuw zijn : Cheesy:

Uit nieuwsgierigheid vind ik deze magneetmachines leuk, maar ik wil mijn tijd niet aan deze machines verspillen als ze beweren dat ze overunity zijn

@+

jonule schreef:nou, het is alleen jij die vervalt in de goedgelovigheid van superuniteit en vooral van de omkering van de magnetisatie van de magneten door de batterij : Roll:
zoveel verdronken vissen, allemaal om ze een andere naam te geven... ahem
0 x
Beeld
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/02/08, 13:22

Remundo schreef:Voor deze machines ben jij de expert Jonule!

Ik zag een schakelaardingetje dat de richting van de stroom omkeert. Dit keert uiteraard ergens het magnetische veld om... vooral als er elektromagneten zijn. Anders zie ik niet wat het punt is...

En ik lees ook "geeft meer energie dan de batterij levert".

Maar ik kan nieuw zijn : Cheesy:


Ik zou het mezelf niet toestaan.

waar heb je deze informatie gelezen? je kunt de zin in het Engels citeren, op welke pagina?

wat betreft overunity: je moet stoppen met het gebruiken van woorden die je niet begrijpt :D

deze schijf zou eenvoudigweg moeten worden gebruikt als een "minst slechtste" generator in termen van cogging.


maar bovendien, wat stelt u voor als elektriciteitsgenerator in combinatie met uw NRJ-conversie?

of biedt u alleen zon>stoom>elektriciteit>waterstof>elektriciteit>stoom>zon aan?
eindelijk bedoel ik het doel zonder al te veel dure conversiemachines?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 29/02/08, 13:47

Ik heb gezien wat ik zeg in de documenten en links van Quatz, zo lijkt het mij.

Als elektriciteitsgenerator niets anders dan de zeer klassieker met tussen 75 en 95% mechano-elektrische efficiëntie voor nette machines:
- gelijkstroommachine
- synchrone machine
- asynchrone machine

Het fijne aan een gesprek met jou is dat je meteen veel sympathie voelt. : Cheesy:

Er.
0 x
Beeld
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/02/08, 14:30

ah, er is iets mis als je het over een schakelaar had, ik dacht dat je het over de Muller-generator had, die heeft niets met een klassieke generator te maken, dat is op het eerste gezicht duidelijk, terwijl je het over de Macder had?
terwijl Maloche sprak over de muller (neogen).

Ten slotte biedt u niets op magnetisch vlak aan, een briljante uitvinder als u, afgezien van de klassieke automatische dynamo?

Nou, ik weet dat je dit slecht zult opvatten, maar... verrassend, nietwaar?!

Wat heeft het voor zin om te perfectioneren wat al bestaat (Pelton-turbine, windturbine) als we niet perfectioneren wat uiteindelijk nuttig is: de productie van elektriciteit?

want uiteindelijk kan de wind niet worden geperfectioneerd, hij geeft of hij geeft niet, "volgens de wind" wat :D

met alle medeleven ;-)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten