3th De wet van Newton

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
ptrem
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 05/11/07, 22:55
Plaats: var




par ptrem » 27/03/08, 23:16

tot nu toe heeft niemand een theorie over de vacuümheffer naar voren gebracht, wil iemand aan de slag? [/ quote]
.........
Bedankt voor de aandacht die u aan het onderwerp van het verplaatsen van de tillift heeft geschonken.
De derde wet van Newton wordt altijd geverifieerd.
Maar om het op te heffen zijn verplaatsing in een vacuüm is nog niet uitgelegd.
Ik heb deze stelling lang geleden gelezen: het elektrische veld staat loodrecht op het magnetische veld, er zou een derde veld moeten zijn - loodrecht daarop in een driedimensionaal universum; maar dit is pure fictie!
Met vriendelijke groeten ptrem
0 x
we weten hoe we plasma moeten produceren; het probleem is om het vak te maken om het te bevatten.
de deskundige ingenieurs om deze box te maken hebben 100% kansen om te worden ingehuurd bij Cadarache.
Volgens een vooraanstaande CEA-leider is de energie van de toekomst waterstof geproduceerd met elektriciteit, maar het probleem moet nog steeds worden opgevangen.
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 29/03/08, 11:45

Als Naudin een sterkte kan vergeten in deze beoordeling met betrekking tot de fysica van bac + 1, heb ik geen vertrouwen in zijn beschrijving van de lifter.

Als je erin gelooft, kun je het beste eerst de vergelijkingen van Maxwell leren en kijken of ze het kunnen verklaren. Maxwell verklaart nog steeds de kleur van de lucht aan de oriëntatie van het kompas.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten