100% Water Engine (weer)

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
maxcôté
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 24/03/07, 02:11
Plaats: Quebec

100% Water Engine (weer)




par maxcôté » 26/03/07, 16:49

ging deze link bekijken
[code]http://www.bioeco.org/docu73[/code]
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79008
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10940




par Christophe » 26/03/07, 16:59

Nou, nou, we zijn vaak voor de gek gehouden door deze plannen (en hebben onze tanden erop gebroken), dus probeer het te zien en je zult het ons vertellen : Cheesy:

Ik verhuis in de forum voldoende
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 26/03/07, 17:03

"Je moet gewoon" de elektroden laten trillen... Makkelijker gezegd dan gedaan.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79008
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10940




par Christophe » 26/03/07, 17:39

Diapason? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/03/07, 21:00

deze pagina's staan ​​al lang op internet:

het is windowdressing. punt!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Jupiter
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/04/07, 20:04
Plaats: Geen Calais




par Jupiter » 16/04/07, 20:16

Ik heb zojuist de montage en problemen met de LM741 en de NE555 getest.

De oscillator werkt.

De vermogenstransistor zit op zijn knieën op de hoge frequenties.
Dus ik ga mijn montage doen met persoonlijke opnamen om er zeker van te zijn dat we met frequenties van rond de 20Khz in het kwadraat oxydrinebellen kunnen maken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/04/07, 22:34

Welkom,

geef ons de referentie van het diagram dat we zien, zonder op alle pagina's te hoeven zoeken

wat bedoel je met "knielen"?

dat gezegd hebbende, maak je niet te veel illusies: in de forum "verbeterde elektrolyse", we hebben ons praktisch neergelegd bij de conclusie dat er niet genoeg vermogen aan boord van een auto is (4 tot 500 watt max) om genoeg waterstof te produceren om de verbranding van een traditionele brandstof te stimuleren, om het verbruik simpelweg met 10% te verminderen, dan, de krachten ontwikkeld door deze oscillator .... : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 18/09/07, 20:16

0 x
SM
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 30/01/08, 15:04

Hallo, ik heb deze documenten ook op internet gevonden. Er waren inderdaad dezelfde schema's maar ook een hele uitleg in het Engels. Het is niet zo ingewikkeld als het pure Tesla-patent, maar het "lijkt" uiteindelijk erg compleet voor jou om te beoordelen. Ik heb ze in pdf op mijn pc staan. Zou het interessant zijn als ik een vertaling zou publiceren? Kan iemand mij zijn mening geven?
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard
Avatar de l'utilisateur
pinkfloyd30
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 30/08/05, 12:04




par pinkfloyd30 » 30/01/08, 15:21

Sorry, ik had meer details moeten geven in mijn laatste antwoord. Dus hier hebben we de plannen voor het maken en installeren van het proces op een klassieke benzinemotor. Dus ja, door dieper te kijken kwam ik uiteindelijk uit op het document dat naar spiritofmaat (???) was gestuurd en dat is dus natuurlijk in het Engels. Dat gezegd hebbende, met slechts ZEER verwaarloosbare kennis in mechanica / elektronica en natuurkunde, inspireert het me heel weinig, maar ik heb een uitstekend niveau Engels, dus zou iemand geïnteresseerd zijn in het vertalen van de assembly? Of heeft iemand het al helemaal gedaan en loop ik vast? Omdat in feite op de eerste link alleen de inleiding staat die is vertaald.
0 x
"Hoe kunnen we de kracht die de mens gebruikt om de tak waarop hij zit te zagen niet bewonderen ???" Jean-Marie Bigard

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 63-gasten