100% Water Engine (weer)

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/02/08, 06:06

Dag
Capt_Maloche schreef:leuk je pagina over lambda's

vertel me, zou je niet het "basisprogramma" hebben voor het beheren van de injectie met de wiskundige parameters zodat we weten op welk % elke sensor inwerkt?

Anders lijkt het programma waar je het over hebt erg interessant.

:D


voor oudere enkelpuntsinjectiesystemen is de belangrijkste parameter die de injectie regelt de inlaatdepressiesensor, de MAP, dus de regeling is vanaf het begin routine, terwijl het systeem niet werkt op de Lambda-sonde.

De eenvoudige oplossing is om de B+ 4 volt die de motoronderdrukkingssensor voedt af te sluiten en er een potentiometer op te zetten, gewoon de spanning naar beneden bijstellen, in werkelijkheid een simulatie alsof het voertuig op een hoogte van 4000 meter reed,
je kunt de potentiometer gewoon zo ver draaien dat de motor verzwakt dus volledig instelbaar

Om de juiste tijd te krijgen, koppelt u eenvoudig de Lambda-sonde los en haalt u een vijl uit het dashboard, sluit u een multimeter aan op de 2-volt schaal en stelt u tijdens het rijden af ​​om een ​​waarde van 0,1 volt te krijgen
bij 0,4 volt hebben we een verhouding van 14,7
het systeem is zelfregulerend als u de positie van het gaspedaal varieert, compenseert het, het vereist niet veel afstelling.
Met ervaring kun je het op het gehoor aanpassen, zonder een multimeter te hebben, je hoeft het alleen maar uit te putten met de potentiometer totdat je een klein vermogensverlies voelt en een beetje teruggaat, gewoon om het vermogen te herstellen, het is de meest economische goede verhouding .

Als je met waterdoping werkt, moet je licht verarmen, het volume waterdamp heeft de plaats ingenomen van een bepaald volume lucht in de cilinder, daarom moet je verarmen, in werkelijkheid passen we ons aan met de zuurstof dat de stroomafwaartse motor ..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 15/02/08, 09:39

dank u Andre

Ik ben echt verleid door de ervaring, ik zal de steek proberen om te zien
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 14/12/08, 10:17

jonule schreef:met betrekking tot synergetica:
http://omael.net/hydroplasmol/_synergetique_.htm

je zegt "ik wed dat je met me gaat praten over synergetica" maar ik had je de link al gestuurd in het vorige bericht, kijk goed.


in plaats van iets te zeggen over synergetica zou het zijn,
misschien is het makkelijker om de vraag direct te stellen
Franck Vallée, die zich hierop heeft aangemeld forum met de bijnaam fvallee?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 72-gasten