100% Water Engine (weer)

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/02/08, 16:58

welkom Remundo, dag crispus, dag Cuicui en hallo anderen :D

Dis crispus Ik heb persoonlijk 4 modellen WITH geprobeerd zonder enig ander resultaat dan het verhogen van het verbruik van de twingo van mijn vrouw tot 9l/100! en weet je waarom? omdat de twingo versie 1s de luchtstroom niet regelt, heb ik in ieder geval het verbruik van deze auto verlaagd door de luchttemperatuursensor te lokken.

Veel mensen denken dat WITH een eenvoudig verlies van belasting van het luchtcircuit is, en dat deze vermindering van de luchttoevoer, dankzij de rekenmachines, noodzakelijkerwijs gepaard gaat met een vermindering van het brandstofverbruik en een vermindering van het brandstofverbruik. .

Bovendien zeggen gebruikers het zelf: ze kunnen de snelheden van weleer niet meer halen, maar zolang de economie er is : Cheesy:

het is eigenlijk "downsizen"

kom op, bewijs ons ongelijk :D u moet een post hebben met uw prestaties over dit onderwerp
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 05/02/08, 17:58

Hallo Taag!

Bedankt voor je link

"In tegenstelling tot een transformator is de Duplicator in serie geschakeld met de belasting. De Duplicator maakt gebruik van de veranderende magnetische flux van de passerende stroom om extra stroom te genereren in een onafhankelijk circuit. Elektronendrift bestaat uit elektromotorische kracht in willekeurige richtingen. De inductieve werking van de Duplicator De krachtlijn navigeert eenvoudigweg een deel van deze drift in een geselecteerde richting, waardoor een elektrische stroom wordt gegenereerd, bij voorkeur omschreven als gedupliceerde stroom. Duplicatie vereist geen energieoverdracht of energie-uitputting, daarom gaat er geen elektrische energie verloren in het hoofdcircuit. "

Ik ken een man die met een stuk zeep en een roterende magneet de kwantumenergie van het magnetische vacuüm verviervoudigt tot een amorfe draaikolk... : Lol:

Nou ja, alles is gebaseerd op hetzelfde principe als de link die je mij gaf. Willekeurig gesneden stromen die de inputenergie verviervoudigen zonder aanvullende vereisten. :P

Sorry... ik wil vanavond lachen, ik heb 6 uur les achter de rug, het laat mijn neuronen klikken...

Eeuwige scepticus, zeker over dit soort artikelen... zoals u zult hebben begrepen :D

Tot ziens!
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 05/02/08, 18:11

Hallo Crispus!

Dus zo drijf je mij uit : Lol: vage retro scientifcus satanas :!:

Weet je, ik sta er ook voor open... en als natuurkundige verwijs ik naar experimenten met wetenschappelijke conclusies... het is niet omdat er licht in het water zit dat we de overuniteit hebben... vooral als je er 400 V in gooit en 20 Ampère met 2 elektroden op een afstand van 3 mm van elkaar... Want dat is het soort onzin dat ik lees elke keer als iemand daarover met mij praat...

Crispus schreef:Helaas beschouwen de ondervraagde "wetenschappers" over de Pantone-reactor het met minachting op een puur thermodynamisch niveau (Carnot binnenin), en missen ze een kostbaar onderwerp van experimenten. Ineens zijn het doe-het-zelvers zoals wij, die meer bezig zijn met de toekomst van de mensheid dan met onvruchtbaar onderzoek naar "de oerknal ervoor", die met een laag budget worstelen met de studie.

Nou, weet je, Carnot is de "vervelende" van dienst als het gaat om thermodynamische efficiëntie. En helaas heeft al 200 jaar geen enkel experiment zijn theorie ontkracht. Veel erger nog, zijn voorspellingen 'met zijn handen' (hij zag de hitte langs de hellingen stromen met de aanwezigheid van een vloer, het absolute nulpunt) werden allemaal gevonden door meer geavanceerde theorieën van de statistische thermodynamica.

Ik zal over je gedachte-experiment nadenken, maar ik zie niet hoe het het behoud van energie of lading teniet kan doen...

Op de Pantone is het niet onmogelijk dat het verbruik daalt, maar naar mijn bescheiden mening ook het vermogen...

Onze wetenschap gebruikt modellen die in de meeste gevallen bevredigend zijn. Maar als het experiment de theorie op gespannen voet zet, is het de plicht van de onderzoeker om zijn kopie te herzien, niet om op zijn "adellijke titels" te gaan zitten, zoals helaas te veel vandaag het geval is ...


Elke goede wetenschapper past dit naar de letter toe. Dit is hoe we geleidelijk van de aarde naar het centrum van het heelal zijn gegaan, gevolgd door de visie van het zonnestelsel, vervolgens gevalideerd door Newton en Galileo, vervolgens met Einstein naar de speciale relativiteitstheorie, en nu de algemene relativiteitstheorie ...

Ik wens Pantone hetzelfde “curriculum”.

@+
0 x
Beeld
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 06/02/08, 11:29

Zeg maar gerust, ik heb persoonlijk 4 modellen WITH geprobeerd met geen ander resultaat dan het verhogen van het verbruik van de twingo van mijn vrouw naar 9l/100! en weet je waarom? omdat de twingo versie 1s de luchtstroom niet beheert, heb ik in ieder geval het verbruik van deze auto verminderd door de luchttemperatuursensor te lokken.

ja, het maakt deel uit van het spel van de autofabrikanten, je moet weten hoe je de sondes moet misleiden, wat de tuning-professionals heel goed weten te doen :D

dus remundo, je gelooft absoluut niet in waterinjectie om de verbranding te verbeteren, maar ook om te hervormen?

Wist je dat machinisten van locomotieven water gebruikten om de locomotief een boost te geven, net als pottenbakkers trouwens?
Denk je dat het waterdamp is die brandt (hoe kan een wetenschapper als jij dat geloven?-) of waterstof?
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 06/02/08, 12:26

Hi Remundo,

Zoals je hebt opgemerkt, is het tweede principe van de thermodynamica ontstaan ​​uit de simpele observatie dat geen enkel bekend systeem "energie produceert" (neem het niet letterlijk, het is saai) door afkoeling. Maar dat is slechts een axioma. En aangezien de natuur nooit wetenschappelijke publicaties leest, is een verrassing altijd mogelijk. Naarmate je ouder wordt, word je minder categorisch. Als je tijd hebt, bezoek dan een onderzoeker die je de weg naar nederigheid zal wijzen:
http://perso.orange.fr/michel.hubin/index.htm#index
Alleen al de inleiding over "de wet van Tartempion" is de omweg waard... : Lol:

Tot slot, om terug te keren naar Meyer en hem met een minder kritische blik te benaderen, geef ik u een citaat toegeschreven aan Thomas Bearden om over na te denken: "Als onze (elektromagnetische) systemen niet bovenunitair zijn, is het omdat we er alles aan hebben gedaan dat ze niet kunnen worden een.
_________

Hallo Kapitein
Dis crispus Ik heb persoonlijk 4 modellen WITH geprobeerd met geen ander resultaat dan het verhogen van het verbruik van de twingo van mijn vrouw naar 9l/100

Ik heb je tegenslagen gevolgd en ik geef toe dat ik niet begreep wat er met je gebeurde: probleem met de sonde, lekkende injector, te veel druk stroomopwaarts van de injector (slechte klepinstelling)?

Laatste vraag: heeft u extra koppel opgemerkt? Zo niet, dan kun je je WITH weggooien, deze brengt alleen maar gebreken met zich mee.

De Twingo 1 beschikt over een piëzo-elektrische depressiesensor, hierdoor kan de computer de flow inschatten op basis van de snelheid en de gasklepstand. Natuurlijk verstoort de draaikolk de meting... Maar de rekenmachine paste zich uiteindelijk aan over de km, vooral omdat het de lambdasonde is die altijd het laatste woord heeft...

Je kunt nog eens lezen wat ik op de WITH6 heb gezet. Ik kon slechts 2 betrouwbare verbruiksmetingen doen nadat ik de WITH had aangepast, en aangezien mijn vrouw haar tankbeurten nooit registreert... :onheil: Daarentegen heb ik voor mijn 2 diesels (AVEC4 en 7) sinds 2 een paar kwintalen CO2006 moeten besparen... : Mrgreen:

Ik heb een WITH getest na de vlinder en eentje erboven (blikje), de eerste gaf de beste resultaten. Het verbruik dat vóór de montage nooit lager was dan 7 l/100 (eerder 8,5 l/100), lag daarna dichter bij de 6 à 6,5, en toch op trajecten van enkele km. Normaal gesproken is het koppel aanwezig vanaf ~1200 tpm, het is niet nodig om de machine elke keer opnieuw te starten als deze vertraagt. De problemen met oververhitting stopten toen de computer klaar was met leren (~100 km). De Twingo is inmiddels, na 20000 km, zonder problemen van huis vertrokken.

Ik voeg dat toe door de kaarsen te doorboren (gedenkwaardig debat : Lol:), starten bij nat weer is gemakkelijker. Geen impact op het verbruik echter. Idem voor harde schijfmagneten.

het is eigenlijk "downsizen"
kom op, bewijs ons ongelijk :D

Op een 205 gti vergeleek een "gekke experimentator" de antwoorden "MET en zonder" met behulp van Powerdyn, het is nog steeds verbazingwekkend:
http://vortex.francophone.free.fr/viewsujet.php?id=100
Beeld
Ja, de computer stuurt minder brandstof dan normaal, maar omdat hij ook geprogrammeerd is om de koppelcurve af te vlakken, "breekt" de WITH deze "softwarevergrendeling" en doet hij meer met minder brandstof. Ik wil erop wijzen dat de flowmeter zich vóór de WITH bevindt, dus "geen fraude" bij de meting. Volgens f4cvv “wordt het sterk!”.

Ten slotte belet niets fabrikanten om beweegbare vinnen of vormgeheugenvinnen te vervaardigen, om de doorgang van gas bij hoge toerentallen vrij te maken. De klant wint 100%, en het argument van ‘inkrimping’ wordt een grap.
_____

Het is tijd om terug te keren naar Meyer & co. Waarom krijgen we nooit reclame voor de vriendjes? Ik geef u een uitleg uit mijn bijeenkomsten:

Om zijn ontdekking te beschermen is het gebruikelijk dat de uitvinder patent aanvraagt. Maar de technologische monitoring van de grote bedrijven is alert en kopieert systematisch alles wat de moeite waard lijkt, zodra het wordt gepubliceerd. Zie het hierboven aangehaalde tegenslag van Michel Hubin, die vertelt hoe zijn ontdekking hem werd verteld door een Amerikaans bedrijf, met totale minachting voor de wetten. Een individu of een laboratorium kan het niet aan: ze zullen vóór het einde van de procedure met schulden sterven : Lol:

Het is dus gebruikelijk dat de uitvinder een cruciaal punt in het proces reserveert, wat de optimalisatie ervan in de weg staat. Dit is wat wij “industriële geheimhouding” noemen, die de houder een voorsprong garandeert in het licht van de concurrentie, soms zelfs wanneer de bescherming vervalt. Het patent is een recept, maar zonder de ‘vaardigheid’ van de kok kun je je gerecht weggooien.

echter:
1) een niet-repliceerbaar patent brengt de uitvinder in diskrediet, die als een charlatan zal worden behandeld.
2) door de uitvinder het zwijgen op te leggen of te verdwijnen, blijft zijn uitvinding onbruikbaar.
Dus ja, zonder over de ‘samenzweringstheorie’ te spreken: als ‘wij’ niet aarzelen burgers te bombarderen voor olie, zullen ‘wij’ er geen moeite mee hebben om een ​​belemmering voor het verzamelen in kringen weg te nemen. De huidige economie is gebaseerd op olieafhankelijkheid, we mogen niets veranderen... :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 06/02/08, 15:18

Ik mediteer, Crispus, ik mediteer...

De duivel komt uit mij... :D

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft patenten.

Veel succes en @+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 06/02/08, 23:28

Hi Crispus

Op dit punt, op de curve van de 205, is hij met en zonder turbo (geen woordspeling bedoeld :D)

Laten we toegeven, maar hoe zit het met turbovoertuigen? en recente benzinevoertuigen met meerdere kleppen, directe injectie, enz.

zoals je zegt, de elektronica regelt dat allemaal...

Ik zou het graag opnieuw proberen op de twingo van mijn vrouw, maar toch, sinds ik de luchttemperatuursensor heb gelokt, haalt de auto 6L/100; Kom op, misschien geef ik je een argument, al mijn modellen waren gemaakt van aluminium en niet van staal

publiceert hierna het sjabloon van de modellen die zouden moeten werken om te zien

AH overigens, op het twingo V1-model is er geen luchtstroommeting, je moet de V2 gehad hebben
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 07/02/08, 10:01

Hallo kapitein,

Ik heb mijn eerste WITH in roestvrij staal gemaakt (oude vaatwasser), een paar modellen in aluminium (plamuurpatroon) - nu je het zegt, heb ik de indruk dat deze het minst efficiënt zijn? - daarna zink voor dakbedekking (gerecycled).

Als u de AVEC6 niet heeft gevonden, komt dat misschien omdat u niet helemaal naar beneden op de POUR4-pagina bent gescrolld? Ik zet zoveel mogelijk informatie live, ook al vind ik mijn eerste indrukken soms verkeerd.
Ja, de Twingo V1 heeft inderdaad een depressiesensor die op het platform achter het luchtfilter is bevestigd. Misschien heeft uw WITH de luchtinlaatpoort geblokkeerd? Ik zag niet waar hij was...
Als je te lui bent om het gasklephuis te demonteren, raad ik je aan het blikje hierboven te gebruiken. Het werkt ook...

Bij recente voertuigen is het heel willekeurig: de vermenigvuldiging van plastic leidingen en ingewikkelde resonatoren schaadt de draaikolk. Ook vermoed ik dat sommige fabrikanten al een swirl-inlaat (VAG TDI) gebruiken aangezien er weinig tot geen verbetering is. En hoe recenter het is, hoe meer eigenaren aarzelen om “de fabrieksgarantie te verliezen”. Van mijn kant heb ik slechts één keer een WITH op een HDI (Expert) kunnen monteren: extra koppel interessant voor herhalingen, maar geen rendement op het verbruik zoals te vaak. Mijn GE's noteren hun tankbeurten niet :|

Voor meer informatie heb ik hier een draad "advies voor beginners" geschreven:
http://vortex.francophone.free.fr/viewsujet.php?id=136

Ik hoop dat het bij jou ook “eindelijk werkt”...
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 08/02/08, 10:47

Capt_Maloche schreef:NIET, NIET Tovarich!

Het komt bij me terug, de vacuümsensor is een kleine zwarte doos die aan het frame van de ruitenwissermotor is bevestigd. De technische beoordeling maakt geen melding van een niet uitgerust model. Die van mijn vrouw stamt uit 1995.
Zonder deze sensor zou de WITH inderdaad geen zuinigheid opleveren. Dit betekent dat de rekenmachine de stroom schat uit:
- eetpatroon,
- gasklepstand
- luchttemperatuur (ook aanwezig op de mijne)
Maar in dit geval wordt de depressie geschat op basis van een telraam, en als de WITH de neiging heeft om het te vergroten...

Misschien zou er, door een weerstand aan de gaskleppotentiometer toe te voegen, een manier zijn om de ECU rekening te laten houden met de drukval :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/02/08, 16:25

Ja, ik heb erover nagedacht, maar wat is de "weerstandscurve van de potentiometer?" Zeg het maar, meet het maar

Ik veronderstel dat het logaritmisch is, wat het probleem een ​​beetje ingewikkelder maakt

Maar je hebt gelijk, in het geval van deze auto hoef je alleen maar dat te doen, en ik was verrast om te zien dat met de carburateurschroeven verwijderd en door lucht binnen te laten onder het gaspedaal, de motor op 3000 tpm draaide terwijl het gaspedaal gesloten was. : dus verspilling van brandstof

Kom op, ik doe dit dit weekend om te zien :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 75-gasten