100% Water Engine (weer)

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 01/02/08, 18:04

leuk je links, ze staan ​​allemaal in "niet gevonden 404".

Goed, goed ...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 01/02/08, 18:19

Omdat ik een goed publiek ben, vond ik dit op Google

http://pagesperso-orange.fr/quanthommes ... nergen.htm

Op uw Monsieur Vallée en de synergetische

Interessante passages:

"Wanneer een elektrisch veld door zijn fluctuaties in vacuüm de grenswaarde van 38,67.1015v / m bereikt, wordt de energie omgezet in materie. "

Wat is dit cijfer? Laten we aannemen 38,67 V / m. Laten we het proberen ... Er zal spontaan materie ontstaan ​​... vanuit de leegte. Geweldig !

Het vacuüm bestaat uit allerlei elektromagnetische golven die een raster vormen, waardoor de energie door synergie door alle andere energieën circuleert

Echt een geweldig moment van wetenschappelijke nauwkeurigheid : Lol:

Voor Vallée is er geen lege ruimte, het is gevuld met diffuse energie of materie. De diffuse energie wordt door het hele universum verdeeld in de vorm van elektromagnetische golven met een zeer hoge frequentie van 1016 tot 1027 gigahertz. Deze omgeving is een kolossaal reservoir van energie

Waar wachten we op om ze te detecteren, en beter nog, om ze om te zetten in energie?

Vallée gepromoot door Naudin, een echte garantie voor ernst! Heeft hij met zijn "bingobrandstof" zijn tankstation nog niet geopend?

Sorry dat ik een beetje pittig ben, maar ik hou niet echt van deze publicaties ...

Wat is er trouwens met meneer Meyer gebeurd?
0 x
Beeld
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 01/02/08, 18:49

Ik weet niet dat jij het bent over samenzwering, niet ik ...

wat betreft de uitleg van deze wetenschappelijke gegevens, ik geef mezelf niet de toestemming, ik ben daar niet een van.
misschien ben je te materialistisch om bepaalde dingen te begrijpen?
een voorbeeld: "transformeren" in materie betekent niet "creatie" van materie; zodat er niets verloren gaat niets wordt gecreëerd alles wordt getransformeerd, past dat beter bij jou als schoolcitaat? -)

Naast het afwijzen van deze link, die ik niet heb gekozen, is het niet mijn fout, we moeten ook kijken naar praktische ervaring en de resultaten.

maar ik ga mezelf niet uitputten om te proberen je te overtuigen jezelf gerust te stellen.

in ieder geval werken mijn links heel goed, niet 404.

kende je meyer's werk aan koude fusie?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 01/02/08, 19:15

Ja.

Ik begrijp dat je me niet wilt overtuigen omdat ik een beetje pijnlijk ben : Cheesy:

Ik noemde de "samenzwering" omdat we het de hele tijd op Quanthomme zien en jouw referenties zijn die daar (Naudin, Hydroplasmol ...). Het maakt allemaal deel uit van de vrije energiebeweging.

Koude fusie, ik lees er dingen over en dat overtuigt mij niet. Leg je uit waarom het lang zou duren. Ik had het ooit met Tagor besproken.

Vertel me wat er met Meyer is gebeurd ... uit nieuwsgierigheid. Weet je, ik ben niet sektarisch. Maar ik laat me ook niet in de war brengen :D
0 x
Beeld
taramop
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 47
Inschrijving: 19/12/07, 21:46
Plaats: lot




par taramop » 01/02/08, 19:45

als mijn herinneringen goed zijn stierf hij onder vreemde omstandigheden !!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/02/08, 00:44

Dag
Ste-Agathe-des-Monts Ik wist uit de reacties van mensen dat dit geweldige project om een ​​ketel of boiler te bouwen kan worden gebruikt om genoeg energie te produceren om een ​​huis, een zwembad en zelfs je asfalt te verwarmen als je dat niet doet. niet zoals scheppen, de winter zou in relatief korte tijd haalbaar kunnen worden "


Ik ken de plaats dicht bij de Mont Tremblant, een toeristische plaats, skiën in de winter, een prachtig landschap in de herfst.

Is dit de eerste keer dat ik van dit onderzoek heb gehoord?
een kleine tour deze zomer (een trip test waterdoping, om te zien wat eruit komt)
Zonder me te bekeren ben ik heel nuchter : Mrgreen:


Andre
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 02/02/08, 14:07

erg goed.

om niet in het onderwerp te duiken, stel ik voor dat degenen die willen weten wat er met Meyer is gebeurd, op Google typen:
"stanley meyer dood"

en vormen hun eigen mening, in plaats van het hier te doen.

Ik rapporteer slechts 1, voor angsthazen:
"
Omdat Stanley Meyer de uitvinder is van de watermotor. Lach niet ... deze uitvinding heeft hem zijn leven gekost. Stanley Meyer is geen wetenschapper, maar een geweldige uitvinder.

Hij stelde zich voor waterstof uit water te extraheren, door omgekeerde toepassing van elektrolyse, met een verbruik van minder dan 1/2 ampère. Alexandre Tchernovsky (plotseling overleden in 1992) werkte al aan wat hij "de energie van het vacuüm" noemde. Hij had een apparaat ontwikkeld dat 5 keer meer energie produceerde dan hij verbruikt, gevolgd door deze experimenten door Hal Puthoff, die het "absolute nul-energie" noemt.

De uitvinding van Stanley gaat veel verder: in een plexiglas tank, uitgerust met metalen staven, giet hij leidingwater, levert stroom (minder dan een halve ampère, voor een frequentie van 20 hertz per ten tweede) En het werkt: het maakt enkele honderden procent meer energie dan het verbruikt en produceert waterstof die staal kan smelten.

De temperatuur van het water in de plexiglas container verandert niet.

Zijn uitvinding is daarom een ​​"waterafscheider", die opsplitst in zuurstof en waterstof.

Om overtuigd te worden, ga naar de video van zijn ervaring op de website: leweb2zero.tv door "water engine" te typen en lees ook de recensie air et cosmos, n ° 1756, van 30 juni 2000.

Het heeft jaren geduurd om de goedkeuring te krijgen van wetenschappers, die met een negatief oog zien dat een onderzoeker, een kleine ingenieur, zonder de minste wetenschappelijke graad, de show komt stelen.

Er is altijd een grote kloof geweest tussen uitvinders en wetenschappers.

Een team van Engelse wetenschappers heeft geconstateerd dat Stanley Meyer met succes zuiver water heeft afgebroken tot brandbaar gas met behulp van hoogspannings-laagstroompulsen gemeten in milli-ampère. Ze merkten dat er voldoende gas werd geproduceerd om een ​​vlam te geven die staal onmiddellijk deed smelten.

Het ooggetuigenmagazine schat dat Stanley Meyer een elektrisch systeem heeft ontwikkeld dat gewoon water (zonder chloor!) Kan onttrekken aan waterstof- en zuurstofmoleculen met weinig energie, veel minder energie dan wat de gebruikelijke elektrolyse vereist.

In september 91 patenteerde Stanley Meyer daarom zijn uitvinding (in de VS, Japan en Europa) en had onmiddellijk verschillende voorstellen :.

Hij werd beleefd gevraagd om zijn ontdekking voor $ 1 miljard in een la achter te laten.

Hij kreeg ook doodsbedreigingen

Stel je natuurlijk de revolutie voor die zijn uitvinding zal veroorzaken!

Omdat deze uitvinding een bedreiging vormt voor iedereen die op aardolie-energie leeft, omdat het bijna gratis energie binnen ieders bereik zou brengen: denk dan dat alle bedrijven die energie verkopen failliet gaan!

Volgens Paul Czysz, (voormalig NASA-onderzoeker, en die met hen in contact staat over de voortgang van het onderzoek), heeft NASA een contract getekend met Stan Meyer

Maar in 2006 stierf Stanley aan vergiftiging. En zijn uitvinding met hem.

Voordat hij verdween, had hij een nieuw prototype van zijn uitvinding op een buggy geïnstalleerd, de tank van deze bevat alleen water.

Hoe dan ook, een inbreuk is open en internetgebruikers kunnen zelfs hun patenten krijgen door de naam van de uitvinder in een zoekmachine te typen.

Er zijn 11 geregistreerde patenten: hun lijst staat online en iedereen kan ze krijgen door te schrijven naar: "commissioner of Patents & Trademark, Washington dc 20231 USA"

Dus, wie is de volgende?
"

nog een ding :

gelukkig heeft pantone haar patenten laten liggen wat hier mogelijk toe heeft geleid forum zodat velen beseffen dat het geen pijpsteen is, de resultaten vinden door te oefenen ... maar ik weet zeker dat je het ook niet gelooft, remundo?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 02/02/08, 19:33

AAAAHHHHHHH!! : Cheesy:

Ik was er zeker van ...

geselecteerde stukjes tekst die je terugbrengt ...

jonule schreef:Omdat Stanley Meyer de uitvinder is van de watermotor. Lach niet ... deze uitvinding heeft hem zijn leven gekost. Stanley Meyer is geen wetenschapper, maar een geweldige uitvinder.

"De energie van het vacuüm" had hij een apparaat ontwikkeld dat 5 keer meer energie produceerde dan het verbruikt, gevolgd door Hal Puthoff, die het "energie van absoluut nul" noemt.

Het heeft jaren geduurd om de goedkeuring te krijgen van wetenschappers, die met een negatief oog zien dat een onderzoeker, een kleine ingenieur, zonder de minste wetenschappelijke graad, de show komt stelen.

Er is altijd een grote kloof geweest tussen uitvinders en wetenschappers.

In september 91 patenteerde Stanley Meyer daarom zijn uitvinding (in de VS, Japan en Europa) en had onmiddellijk verschillende voorstellen :.

Hij werd beleefd gevraagd om zijn ontdekking voor $ 1 miljard in een la achter te laten.

Hij kreeg ook doodsbedreigingen

Stel je natuurlijk de revolutie voor die zijn uitvinding zal veroorzaken!

Omdat deze uitvinding een bedreiging vormt voor iedereen die op aardolie-energie leeft, omdat het bijna gratis energie binnen ieders bereik zou brengen: denk dan dat alle bedrijven die energie verkopen failliet gaan!

Maar in 2006 stierf Stanley aan vergiftiging. En zijn uitvinding met hem.

Dus, wie is de volgende?


Er is van alles! De briljante uitvinder, die superunity vond, vocht dapper tegen de slechte en onwetende wetenschappers, en vooral tegen de duistere petro-industriële lobby's die het willen kopen, en die hem uiteindelijk, voor de weigering van deze grote humanistische uitvinder, vermoorden om hun onechte belangen.

Quantum / vrije energie PUR JUICE.
Een echt concentraat ... zoals ik zelden heb gezien.

Je ziet het toen ik je vertelde dat je me een "samenzwering" -these en "de energie van de leegte" ging geven. Je noemt haar zoals je wilt, maar ze is in ieder geval een "neef" van de samenzwering ... : Lol:

Nou, nou ... Op de Pantone kan ik je niet vertellen of ik het geloof of niet ... wat?

Dat de Pantone surunitair is? NEEN

Dat Pantone het verbruik kan verminderen? JA, maar tegelijkertijd de kracht.

Dat Pantone depollutie bevordert? JA, omdat het water het stof fixeert.

Dat de Pantone een kleine boost kan geven? JA, als uw blok erg heet is, als u water injecteert, zal uw motor een paar slagen in een stoommachine draaien.

Dat de Pantone "DE oplossing" is voor energieproblemen? NEEN.

Dit is Jonule. "Ik ben kaarten op tafel" met jou. We zijn het er niet mee eens. Iedereen heeft zo zijn eigen ideeën. Het is diversiteit :D

Met vriendelijke groet!
0 x
Beeld
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 03/02/08, 19:23

Ik begrijp niet wat u hiermee doet forum :?

Ik was het niet die zijn tekst schreef, je had moeten leren delen met wat er is gebeurd ...

maar afgezien van je uitlachen, wat heb jij nu ik je mijn versie van de feiten heb laten zien?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162




par Remundo » 03/02/08, 20:09

Hallo Jonule,

Kunt u Frans lezen? Kijk naar mijn bericht, er staat "geselecteerde stukken van de tekst die je terugbrengt", het betekent dat het niet van jou is ...

Wat jouw versie van de feiten betreft, ik heb hem niet gezien ... misschien moet ik naar ouuuoptiiiiicc 2000 gaan! :D

Hoe dan ook, deze tekst maakt me aan het lachen en ik maak geen grapjes over jou, aangezien je hem terugbracht ...

@+
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 52-gasten