Unite! Overzicht

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 09/12/04, 20:20

sylveno schreef::D Hallo nogmaals
Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest.
Blijkbaar zouden er dingen veranderen?
Ik herhaal mijn voorstel:
Ik vertegenwoordig een vereniging uit 1901 in de Tarn met wat financiële en personele middelen om beschikbaar te stellen voor de realisatie en publieke presentatie van PMC. (laatste stemming van de algemene vergadering unaniem). :ogen rollen:

U dient dit bericht in de sectie van de betreffende regio te plaatsen....
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 10/12/04, 00:36

Hallo,
Ik ben 17 jaar oud (ja, het is een beetje jong, maar hey), ik ben gepassioneerd door mechanica (net als mijn grootvader, ik heb een nieuw systeem van eeuwigdurende beweging uitgevonden en geschematiseerd, gebaseerd op magnetisch, nadat ik veel heb geleerd) en super milieuvriendelijk (zoals mijn moeder).
Het probleem is dat benzinemotoren en ecologie tot nu toe niet echt samen zijn gegaan... behalve dankzij het Pantone-systeem of waterelektrolyse (of beide gecombineerd, wat ik wil doen).
Kortom dat alles om te zeggen dat ik nog niet zoveel ervaring heb (behalve het restaureren van oude bromfietsen, zie mijn site) maar dat ik SUPER GEMOTIVEERD, SUPER AMBITIEUS (misschien iets te veel...) EN 100% BIJ JOU BEN IN DE EVOLUTIE VAN DE VERENIGING :D

Het zal een jong persoon met je maken, het vergt alles...

Je kunt op mij rekenen om al deze watersystemen te upgraden. :P

Mijn site (voor het geval iemand geïnteresseerd is): http://perso.wanadoo.fr/mobylex
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 10/12/04, 17:36

Het enige wat ik je kan vertellen is dat de Franse sites die de ervaringen doorgeven, te goeder trouw zijn, met name Quanthomme. Ook voor de officiële distributeur in Europa verbaast het mij niet, Christophe vertelde ons dat het patent onder deze omstandigheden niet was verlengd (of geaccepteerd?) in Europa (of alleen in Frankrijk?), moeilijk om iets op de markt te brengen!
Ook voor de proeven verbaast het mij niets, Christophe heeft ons al verteld dat we niet op Paul Pantone moeten rekenen. Hij ontmoette hem, zonder resultaat...

Wat betreft de vraag of het systeem werkt, zeg ik JA, in ieder geval om de vervuiling drastisch te verminderen. Ik geloof ook in energiebesparing, ook al heb ik het nog niet meegemaakt...
0 x
zchamano
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/12/04, 03:07




par zchamano » 13/12/04, 03:11

Hallo,

Waar is de geografische link om lokale groepen te maken. Zijn er mensen uit de Loiret op deze site?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 13/12/04, 12:34

0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 189-gasten