pantonisatie essentie

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
henri
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 25/04/05, 08:28




par henri » 23/06/05, 22:46

De eerste test op de weg was niet doorslaggevend, om een ​​simpele reden: ik had nagelaten een luchtinlaat in de brandstoftank te maken Resultaat: vanaf het begin na opwarmen met benzine zodra de bidn in depressie niets werkte.
Ik merkte het toen ik thuis kwam
Bij de tweede poging was het beter, maar omdat de motor voor de eerste keer geen vermogen heeft, rammelt of trekt hij niet
ongetwijfeld gebrek aan brandstof.
Ik heb een carb opnieuw gemaakt met een grotere sproeier, het enige dat overblijft is om hem aan te sluiten op het gaspedaal om dit weekend te testen.
we zullen zien.
Ik vraag me af of het niet moet worden gezien als een LPG-voeding.
Het zou nodig zijn dat de output van de reactor wordt gedaan vóór de vlinder van de originele carburateur, zelfs als dit betekent dat er een kleine turbine aan de inlaat van de reactor moet worden geplaatst om het gebrek aan zuigkracht te compenseren, inderdaad bij LPG komt het gas onder druk naar buiten en er is geen noodzaak om lucht toe te voegen om het eruit te krijgen.
Terwijl er bij de reactor lucht nodig is om de brandstof over te hevelen (verdampen), wat het hele systeem uit balans brengt
De zuigkracht onder de originele carb is te groot.
misschien zou er een vlinder voor nodig zijn om het te beperken.
Ik herhaal mijn verzoek aan econology om een ​​onderwerp te creëren dat de vragen en antwoorden combineert die al zijn besproken op de forum Ik ben er al een hele tijd mee bezig omdat het een van de grootste problemen is om een ​​gepantoniseerde motor onder belasting met verschillende snelheden te laten draaien.
Bestaat het gevaar dat de motor gaat draaien door te klikken? (tijdstip van de tests).
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten