Pantone-aanpassing op 1000-panda

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
cyanoline
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/06/05, 20:59




par cyanoline » 24/06/05, 00:12

Hallo,

Zoals ik al zei, ben ik van plan om een ​​waterdopingkit op een Panda 1000-Fire-motor te installeren.
Ik heb een intentiediagram bijgevoegd (reactorformule: buis met een diameter van 13 in stomp aan de kern).

Ik ben van plan het water uit het motorkoelsysteem te gebruiken om het water in de tank te verwarmen.
Vervolgens zal ik (op de bruiswatertank) een temperatuursonde van hetzelfde type als die voor het koelwatercircuit gebruiken, een solenoïdeklep besturen die zal openen bij T °, ​​bij de inlaat van gas, onder vacuüm, onder de carburateur (ik zal een aanpassingsdeel moeten maken).
... net zoals ik een andere adapter moet maken om een ​​deel van de uitlaatgassen naar de reactor op te vangen (bij de uitgang van de kamer) (en deze vervolgens opnieuw in de uitlaat te injecteren).
De aansluitingen van het koelcircuit worden gemaakt door een flexibele buis die identiek is aan die van het motorcircuit.
De uitlaat door flexibele buis (speciale uitlaat) ook ... maar dit alles is momenteel theoretisch, daarom leg ik deze oplossing aan u voor ter feedback van degenen die dit type reactor al hebben aangepast aan een auto.

Ik wil in het bijzonder:

1- weten of iemand al een solenoïdeklepsysteem heeft ervaren bestuurd door een sonde zo dicht bij de gasinlaat (ik zag vergelijkbare systemen maar die bevonden zich bij de luchtinlaat in de bubbler)?

2- zoek uit of iemand ooit een bubbelwatertank heeft gehad die is uitgerust met een spoel die is aangesloten op het koelcircuit met een systeem waarmee het niveau van de tank kan worden gehandhaafd vanuit een watertank in de kofferbak die werken.

Groeten Dan uit 76 Seine-Maritime
Ps: voor het diagram kan het pdf-bestand niet worden geüpload 51200 vereist en het maakt 45056 kort, we zullen het proberen!
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten