Een nieuwe bekeerling

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
babache8
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 03/01/06, 00:41
Plaats: Vendres stranden, Herault
x 1

Een nieuwe bekeerling




par babache8 » 03/01/06, 20:40

Dag iedereen. Ik verzamelde gedurende enkele maanden alles wat ik over de pantone kan vinden en heb me hiervoor aangemeld forum zodra ik het ontdekte. Na begonnen te zijn met een kleine montage aan een stationaire motor, ben ik nu van plan om aan de transformatie van een auto te beginnen. Het onderwerp van het experiment is een R 11 benzine 1,4L. Verschillende vragen houden mij bezig; moet ik het product uit de reactor in de inlaatleiding of boven de carburateur krijgen? verschillende scholen botsen en leiden tot verschillende problemen. In een tweede stap ben ik van plan een assemblage te maken waarin de reactor(en) tussen de carburateur en het inlaatspruitstuk komen te zitten en het brandstofmengsel en het water zullen verwerken. Uit wat ik al gelezen heb, lijkt het erop dat het voordelen zou hebben om benzine en water tegelijkertijd te behandelen (interactie van de moleculen?). Laat me alstublieft uw opmerkingen weten. Ik heb nog andere ideeën en laat het je later weten. GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!!!!!!!!!!!!
0 x
Als er geen oplossing is, is er geen probleem!
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten