Someca 75 CV-tractor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
frizebyne
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 17/03/06, 21:52




par frizebyne » 11/05/07, 05:33

het is liefde die de wereld leidt
Dernière édition par frizebyne de 19 / 05 / 07, 01: 32, 1 keer bewerkt.
0 x
frizebyne
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 17/03/06, 21:52




par frizebyne » 11/05/07, 06:36

het leven is geen praktijk
Dernière édition par frizebyne de 19 / 05 / 07, 01: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 11/05/07, 07:05

Dag
geschat op 315 celcius wat niemand


Het ligt binnen deze waarden voor een 100% panton gemeten met een thermokoppel in de 720c
eind van de reactor in de uitlaat van 350c panton in de 300c komen de temperaturen bijna in evenwicht bij bepaalde belastingen. Ik dacht ook dat het omzetten van al mijn 100% panton-ervaringen in doping met water zou werken, maar na het testen moest ik mezelf heroverwegen doping met water is niet vergelijkbaar.
Als je met waterdoping werkt, moet je anders denken.
Wanneer u zeer hete stoom naar de motor gaat slikken, besparen de besparingen in verbruik zelfs de motor verliest kracht, ik spreek dieselmotor Op benzinemotor wanneer het teveel stoom inslikt, begint het te roken en naar benzine te ruiken terug gebrek aan ontsteking ..

In de winter liep ik 100% alcohol in de bubbler en ik had minder prestaties dan met water, hoewel alcohol een brandstof is.
Woon je in de regio Drumondville?

Het is vrij duidelijk dat op de forum niemand heeft veel wetenschap en iedereen probeert het beste te doen op basis van zijn ervaring of kennis, maar het doel van forum is om ervaringen te bundelen en te voorkomen dat iedereen fouten maakt
en ook om te proberen te begrijpen waarom er zo gemengde resultaten zijn met de verschillende samenstellingen die soms door dezelfde persoon op verschillende motoren worden gemaakt.
dit maakt het mogelijk om vergelijkingen te maken over temperaturen, waterverbruik, depressies, we hebben vaak tegenstrijdige discussies. Sommige bereiken goede resultaten zonder slechts een beetje stoom in de motor.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten