Panton-tractor volgde van A tot Z

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41




par toftof » 18/04/06, 21:43

Ik zal profiteren van het bezoek van phil 14 volgende week om de exacte metingen met hem te maken wanneer ik de stang demonteer.
Zelfs vandaag merkte ik onverwachte versnellingen wanneer ik met constante snelheid en regime 1700 tpm (in de pulver. Het is bisar.. Als ik op de weg rijd, houd ik honderd tpm om te profiteren van de besparingen van carburan dankzij de pantome.

na 12 uur sproeien verbruikte ik slechts 60 liter brandstof

En de andere spantonized tractoren? Op deze furum zou ik graag willen dat we een beetje over de resultaten praten omdat ik niet de enige ben ...

a +
0 x
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados




par phil 14 » 20/04/06, 22:25

Hallo Toftof
Neem me niet kwalijk dat ik nog niet heb geantwoord op uw parlementslid dat ik heb ontvangen. Ik denk erover om je op maandag te zien, maar ik bel je in elk geval op je mobiele telefoon om te bevestigen. (Ik ben overwerkt vanwege de 3 dagen vakantie die ik zal nemen om naar je regio te komen: graanbehandeling, rundergras, salades en mechanische problemen bovendien).
Ik kan niet wachten om je geweldige resultaten met je te bespreken.
1 maand geleden ging ik naar een Ford 110 cv-tractor (dezelfde motor als die van jou) die door de eigenaar met water was gedoopt en die zojuist een kit had gestuurd die naar hem was verzonden zonder te proberen te begrijpen hoe het werkte de belangstelling voor mijn bezoek had weggenomen.
Hij leek het goed te doen.
Na reflecties ben ik er steeds meer van overtuigd dat de dotering met water op de tractor beter werkt op tractoren zonder turbo, wat naar mijn mening te veel warmteverlies veroorzaakt op het niveau van de reactor die vaak achteraf wordt geplaatst. je ??
a+
phil 14
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/04/06, 00:14

Hallo Phil14
En mijn adres dat je daar per e-mail hebt ontvangen?
0 x
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados




par phil 14 » 22/04/06, 14:55

hi Pit
Ik heb uw adres en ik stuur u het pakket op maandag, we zullen samen zien voor betaling later, afhankelijk van de poort.
Pardon voor de vertraging.
a+
phil 14
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 22/04/06, 20:07

Oké, geen zorgen
nogmaals bedankt
0 x
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11




par muzo_31 » 23/04/06, 22:12

Oh daar, er is een transactie !!!
Het is niet het aardappeloogstseizoen,
En het seizoen van de vette eend is nu voorbij ...

Phil, totof, de boer die de velden bij mijn huis bewerkt, is heel erg geïnteresseerd in onze arrangementen (brandstofprijzen zijn verplicht, hier spreken ze daar "fu-elle" uit of anderen zeggen "fi-ou-le" ). Ik liet haar mijn Xantia zien, en het trok haar nieuwsgierigheid meer dan op. Zonder ervaring met tractoren kan ik hem alleen maar adviseren.

De hare is ZONDER turbo en spuugt nogal zwart :frons:
Omdat hij niet over internet beschikt, kan hij nauwelijks communiceren met de forum, maar ik kan hem enkele tientallen pagina's afdrukken. in verloren tijd (we vallen het zware seizoen voor jou aan) kan hij beginnen met monteren. Net als jij heeft het alles wat je nodig hebt om te solderen en alles ...

Waar pijp ik het naar? SPAD? andere?
0 x
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41




par toftof » 24/04/06, 07:37

hello,
Als ik het opnieuw moest doen, zou ik dezelfde bubbler gebruiken die ik vandaag heb, behalve dat deze zou worden verwarmd door de motorkoelvloeistof. Ik zal hem ook met ervaring adviseren en er zeker van zijn dat het werkt om een ​​minimale reactor van diam 12 te monteren met ongeveer 40 tot 50 pk.

Mijn grote reactor werkt, je moet wachten op de grote zomerbanen om het verbruik te bevestigen

goede montage.
0 x
Avatar de l'utilisateur
muzo_31
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 07/10/05, 17:11




par muzo_31 » 24/04/06, 09:53

Bedankt voor de info!
Kun je me herinneren aan een link naar de laatste tijdlijn die je hebt gepubliceerd?
0 x
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41




par toftof » 01/05/06, 20:52

goedenavond muzo 31

Je moet teruggaan naar de oude onderwerpen in "mijn pantonized tractor"

Als dit niet het geval is, is het 15 uur geleden dat ik 18-ton skips over lange afstanden (16 km) heb gerold en heb ik tussen de 12 en 13 liter gasolie per uur gebruikt. wetende dat de motor voor 110 pk alles biedt wat hij kan.

Wanneer denken andere boeren?
0 x
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados




par phil 14 » 01/05/06, 22:09

Hallo Toftof
De Ford 110pk tractor die ik in de 14 ging zien, verbruikt 18l per uur tijdens gemiddeld werk. Als u tot 13 l / u daalt, betekent dit een besparing van minstens 30% met uw emmer van 18 ton.
Heb je ijzer in je bubbler ???
Bij thuiskomst konden we geen koffie vinden ???
a+
phil 14
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten