Panton-tractor volgde van A tot Z

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 11/01/06, 17:31

Nou, ik viste overmatig door hete lucht uit de collector te willen zuigen. De temperatuur aan de uitlaat van de reactor stijgt tot 180 ° C met 120 km / h tijdens het rijden en injecteren van water bij 48 ° C.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 11/01/06, 19:42

Hallo Pit
Als we het hebben over overtollig is het eerder water.
Maar we kunnen ook streven naar luchtverwarming!
Voor de 180c-uitlaat is het gebruikelijk, het gebeurt als je weinig lucht en weinig water passeert, je gewoon naar de kleur van de uitlaat van de koperen leidingreactor moet kijken om te zien dat wanneer het messingkleurig wordt het is behoorlijk warm
U zult merken dat bijna alle foto's van de tractoren het uitlaatkanaal en alle verkleurd zijn, het blijft niet steken in de bloemen van het tapijt, geen meting, geen isolatie en het werkt.
Het is waar dat ze motoren hebben en iets om de machine op te laten spatten.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 11/01/06, 20:51

Nou om te zien of er iets mis is, heb ik een kleine video op mijn bericht gezet. Dit is de huidige installatie in detail.
Mijn buis had een messingkleur, maar omdat ik isolatie voor mijn temperatuursonde heb aangebracht, wordt deze bruin.
Ik vraag me ook af of de opening waardoor de lucht bij de uitlaat van de reactor passeert niet te klein is. Guidi op 8 mm maand is 6 mm (ik heb het niet over de 4 mm water venturi). We zien het aan het einde van de video.
Mijn depressie is misschien niet sterk genoeg.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 12/01/06, 09:02

Ik begrijp niet waarom je geen grotere buis plaatst met een regelbare klep ??
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 12/01/06, 11:31

Als je het hebt over de pijp tussen het inlaatspruitstuk en de uitlaat van de reactor, gebruik ik een 14 mm buis, het gat in het spruitstuk is 8 mm in de gasdoorgang 6 mm. Het is een kwestie van ruimte. Een gat van 20 mm met schroefdraad om een ​​fitting van 14 te plaatsen, gaat niet door.
Voor de installatie van een klep ben ik van mening dat dit druk- en warmteverliezen veroorzaakt. Het kan nauwelijks de reden zijn.
PS Ik had er een op mijn mini-chopper.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 12/01/06, 18:37

PITMIX schreef:Voor de installatie van een klep ben ik van mening dat dit druk- en warmteverliezen veroorzaakt.


Ik ben van plan er een te plaatsen ... maar op de zijkant zuig bubbler
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 12/01/06, 18:56

Dag lau
Natuurlijk denk ik dat het Kevin's video is die we op Quanthomme zien. Er zit een klep op de aspi van de bubbler. Tegen wantrouwen :schok: sluit het nooit helemaal. Anders zuigt uw motor het water op (niet lau : Cheesy: ) live.
0 x
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados

BEZOEKER TREKKER




par phil 14 » 08/03/06, 22:57

Bonsoir à tous
Vanmiddag ging ik naar een 110 pk sterke tractor zonder turbo, uitgerust met een bubbler-set verwarmd door koelvloeistof + 3 reactoren met een diameter van ongeveer 20 mm lengte 200 mm.
De gebruiker (geeft de voorkeur aan anonimat) kondigt aan:
300 gebruiksuren
verbruik:
- vóór montage: 18 l / uur
- na montage: 10 l / uur + 0.7 l water

De verkoper van de kit adviseerde hem om een ​​stuk ijzer in zijn roestvrij bubbler te doen om roest in het water te creëren ???????????
a+
phil 14
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 09/03/06, 00:02

dat is wat ik deed voor mijn bubbler, ik denk dat het idee terrein wint.
je Ford-jongen is bijna 50%, ik weet zeker dat het nog meer kan verbeteren ... wat gebeurt er op welke afdeling?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 09/03/06, 07:46

En natuurlijk zegt Quant'homme de man van de R11 Diesel dat hij betere resultaten heeft, omdat zijn motorstang helemaal vreemd is geoxideerd :schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten