Cahors Stadhuis team in een Diesel 306 water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 28/08/09, 16:17

Christophe schreef:
pb2488 schreef:Is "k" slechts een ondoorzichtigheidsindex?
CO2-emissies worden gemeten hoe en zijn deze gerelateerd aan dekking?

Ah, hier is een "goede" vraag van een lasteraar die zichzelf improviseert als automobilist en iedereen motorlessen wil geven! Zo'n vraag verraadt gewoon je gebrek aan kennis als een motor ... en uw bereidheid om de voordelen van doping te ontkennen..
Mijn antwoord? Eerlijk gezegd, wat te zeggen anders dan dit:
Ga terug naar school of koop motorboeken ...

Bedankt voor het advies, maar de school, ik ging een beetje en ik denk genoeg om (met mijn kennis nog steeds) een baan in de sector te vinden, het is niet is niet het geval voor iedereen, denk ik (in theorie degene aan wie de gemeenschap een training heeft betaald die hij heeft geassimileerd en als het bovendien vernuftig is, niet langzaam wordt gerekruteerd, .. Casa Anna-Paula).
En juist, in tegenstelling tot anderen, ben ik niet de heer "Ik-weet-alles-van-motoren-en-motormakers-zijn-incompetent-of-traag-of-plotters "Dus ik stel mezelf een paar vragen en nogmaals, van jou is het enige antwoord minachting, maar ach, ik ben eraan gewend. Degenen die het niet met je eens zijn, moeten het echt moeilijk hebben om van zichzelf te laten horen en moeten snel ontmoedigd raken ... Hoe dan ook ... laten we teruggaan naar het onderwerp ...
Ik heb nog steeds naar je advies geluisterd en ik heb navraag gedaan (het antwoord is niet echt anders dan wat ik dacht):

... Opgemerkt moet worden dat, met betrekking tot de vervuiling door dieselmotoren, het belang van de chemische samenstelling van de uitlaatgassen in Frankrijk op dit moment niet wordt vermeld, maar eerder de hoeveelheid daarin aanwezige vaste deeltjes (voornamelijk koolstofhoudende deeltjes en roet).
Met andere woorden, het regelt eenvoudig de opaciteit van de uitlaatgassen met behulp van apparaten die opaciteitsmeter of fumimtres worden genoemd ....

http://www.motorlegend.com/entretien-reparation/fluide-lubrification-voiture/les-gaz-d-echappement/8,11764.html

De berekeningsmethode:
K = - ln (M1 / M2) / L
avec:
L: effectieve lengte van het uitlaatgasmonster,
M1: lichtvermogen uitgezonden door de bron,
M2: Resulterend vermogen van het licht dat door de detector wordt ontvangen.

http://www.dgemp.minefi.gouv.fr/metro/approb/decisions/97008520172.pdf

Wat de ondoorzichtigheid van de dampen betreft, zijn er geen chemische metingen van onzichtbare verbindingen zoals bijvoorbeeld de CO2 die gedeeltelijk verantwoordelijk zijn voor de effecten van kassen.
Maar deze vraag was eerder een technische anekdote om beter te begrijpen welke ondoorzichtigheid het is, het trekt de resultaten van de CT niet in twijfel.

Ik wil de blijkbaar veelbelovende voordelen van doping niet ontkennen, het zijn eerder de motorfabrikanten, staten, de SNCF, enz ..., die ze ontkennen en ik vind het meer dan vreemd, vooral in vergelijking met hun middelen en hun interesses.
De uitgevoerde metingen (consumptie / vervuiling) zijn zeker waar, maar zijn ze representatief?
Cdlt
Dernière édition par pb2488 de 28 / 08 / 09, 19: 45, 4 keer bewerkt.
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/08/09, 17:16

Dag

Bedankt voor het advies, maar op school ging ik een beetje en ik denk voldoende om een ​​baan in de sector te vinden met behulp van mijn kennis, dit is niet het geval voor iedereenIk denk (in theorie, de persoon aan wie de gemeenschap heeft betaald voor een training die hij heeft geassimileerd en als hij ingenieuzer is, is het niet langzaam om gerekruteerd te worden, kortom).

(het vinden van een baan is niet moeilijk, maar het is iets anders, ik denk dat ze op jouw school zijn vergeten om je te leren hoe te leven)
Typisch Frans, ik denk niet dat je thuis de algemene manager van het grootste staalbedrijf een eenvoudige lasser zou kunnen zien.
Maar toch was Stelco, dat het grootste staalbedrijf in Canada was, een lasser ... (met Mittal Arcelor is het een andere phylosophy : Cry: )

Om terug te keren naar de consumptie, is het raar dat de cijfers die door de twee gemeentehuizen worden gerapporteerd, erg dicht bij de cijfers liggen die ik op mijn auto's meet, en de cijfers van anderen die niet op de rij staan. forums . (soms begrijp ik dat ze geen tijd aan verspillen forums )

Iemand die montages en ervaringen heeft gemaakt, hoeft niet lang een post te lezen om te begrijpen wat echt gek is.
Ik vraag me af wie er over een lange periode een systeem op een bank heeft? niet alleen een 15-minuten
een test dit is zoals boeren een dag in het veld en op een auto een taxi van 2 naar 3 uur op een snelweg, je hebt cijfers waarmee je conclusies kunt trekken
Analyses en verbeteringen maken op 30km in stadsverkeer moet over een jaar worden gespreid is duizenden km


Nu een man er in gelooft of niet gelooft dat het geen religie is, is het geen wonder, deze lange toespraak brengt niet veel
Wanneer het argument wordt gearticuleerd rond de geloofwaardigheid van degenen die posten om zijn pedrigré te kennen, zijn leven, zijn opleiding? het is gewoon blabla, niet constructief ..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 28/08/09, 17:44

hallo

misschien moeten sommigen van hen op de bank liggen omdat ze het vervuilen forum ...

..............

voor Christopheis er een manier om te filteren voor gebruikers, vervuilers, wat de inhoud zou verduidelijken, omdat het soms een beetje jungle is!

jeff

ps: Ik bekijk oude onderwerpen van 2007 en 2008, ongetwijfeld vandaag, het is duidelijk en gemakkelijk te lezen, geen of bijna geen parasitaire berichten
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 28/08/09, 18:41

pb2488 schreef:[...] Met betrekking tot de opaciteit van de dampen zijn er geen chemische metingen van onzichtbare verbindingen zoals bijvoorbeeld de CO die verantwoordelijk is voor de effecten van kassen. [...]
CO heeft niet echt de verantwoordelijkheid voor het broeikaseffect ...

Dekking wordt alleen gebruikt om een ​​schatting te geven van het productieniveau van roet (samengesteld uit deeltjes van verschillende grootten), en dat is het ...
Het spijt ons misschien, maar zo is het.

Een complete test (bijvoorbeeld om de compatibiliteit met Euro-normen te controleren) is veel duurder dan een eenvoudige technische controle, over 150 naar 200 €.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 28/08/09, 19:40

Exact Bucheron, ik bedoelde CO2 zoals ik hierboven noemde, niet CO.
dsl, bedankt dat je me hebt gecorrigeerd.
Cdlt
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:

De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Sylvio
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/08/09, 19:46




par Sylvio » 28/08/09, 19:58

Op 30 maart 2009, na meer dan een jaar testen, zijn de waargenomen resultaten als volgt:
- verlaging van het gemiddelde brandstofverbruik gestabiliseerd op 25%: van 7,42 L / 100 gaan we naar 5,57 L / 100.


Zonder dit systeem te willen bekritiseren, merk ik dat het voor de 306 Diesel aangekondigde verbruik echt beledigend is.

Ik heb een 306D van 1998, doen 6L / 100 (een volledige 60l voor 1000km) gemiddeld en ik niet echt voorzichtig met mijn dieet, rijd ik normaal, niet slecht op de weg het is waar. Om dergelijke verbruik 7,42L / 100 moet in principe maak ik de 130km / h 800km bereiken want ik zag het heel geconsumeerd snelweg of uitsluitend die van de stad (het is nooit gebeurd voor mij ook geconsumeerd vanwege de stad).

Bovendien wordt dit bevestigd door de cijfers van:
http://www.autotitre.com/fiche-techniqu ... t/306/1.9d

Sterker nog, ik heb al meer 1050-grenzen weten te maken met een volledige 5.5l / 100 (aangezien ik moest opvullen over 58l). [/ Quote]
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/08/09, 20:05

Macro schreef:Ik ben er vrijwel zeker van dat met een eenvoudige injectie van waterdamp direct in de uitlaat, we dezelfde resultaten van de vervuiling bereiken (we wassen de uitlaat permanent) en we delen de afkeur van deeltjes op de hele route. .


We hebben nooit het tegenovergestelde gezegd, maar in dit geval: pkoi het is niet in de fabriek gemonteerd?


Macro schreef:Dat gezegd hebbende, de resultaten zijn zeer eervol ... voor een reinigingsvaartuig ... Het moet worden gezien met banken van analyse van ingesloten gassen als het ding is bevestigd ...


Het is goed om het toe te geven ...

Wat betreft de bank, ingenieurs van de Douai-mijnen kwamen er niet, alleen hier was een zogenaamde mislukking van de testbank op de dag van de tests ...

Zie hun rapport: https://www.econologie.com/projet-echo-m ... -3516.html

debat: https://www.econologie.com/forums/nouveau-pr ... t4255.html (hun site is HS omdat ze niet is vernieuwd maar ik denk dat ik alle documenten op econo ... op dat moment heb bewaard)

Om wat te zeggen voor de verdedigers van de grote samenzwering, er is geen betere denk ik ...

Macro schreef:De TCB van Captain Maloche op 10km-montage en montage zou ons waarschijnlijk beter informeren over afgekeurde deeltjes ....


Let op voor de amateurs die dagelijks in doping rollen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/08/09, 20:07

Sylvio schreef:Zonder dit systeem te willen bekritiseren, merk ik dat het voor de 306 Diesel aangekondigde verbruik echt beledigend is.


Al eerder beantwoord: alles hangt af van de bestuurder ...

a) het is niet echt beledigend voor de stad
b) Het is jouw auto
c) Dit zijn uw brandstofrekeningen

8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 28/08/09, 23:44

goedenavond

willekeurig, een webpagina die praat over de prestaties van 306-diesel, uiteraard komen de door Cahors aangekondigde verbruiken overeen (vóór de transformatie natuurlijk).

http://www.caradisiac.com/php/essai_tun ... mg_306.php

jeff
0 x
Byr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 21/12/05, 19:17




par Byr » 29/08/09, 15:29

Christophe schreef:Hier is het ... met doping vind je het verbruik van een "cool" rijden maar door "in te typen" ... en in de stad ...

Heb je ooit in je auto "gebonsd"?


Indien natuurlijk in de eerste 60 000km (en 3 banden ...) en, natuurlijk, ik toevallig te overschrijden 10l / 100km (volle snelheid op de snelweg op 900km meerdere malen). Gedurende deze periode, of ik gebruik gemaakt van de altijd gaspedaal voertuig stop (vanwege de bescheiden prestaties), gemiddelde verbruik varieerde van 7,5l tot 9l, maar ik was eigenlijk de bergweg en zeer weinig snelweg.
Bij 60 000km besloot ik mijn rijvaardigheid te veranderen, mijn koersen zijn veranderd en ik heb ook de katalysator verwijderd.
Eindelijk, mijn voertuig passeert jaarlijks anti-vervuilingscontrole, verplicht voor bedrijfswagens, zonder probleem.
Sindsdien heb ik de assemblage "Gillier - Pantone" geprefabriceerd, maar ik heb nog niet de moed gehad om het te installeren.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten