Cahors Stadhuis team in een Diesel 306 water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 28/08/09, 11:07

En daar gaan we weer... Ik heb het gevoel dat dit uit de hand gaat lopen!

Dus ik waarschuw je pb2487.5: deze keer kun je ons dit onderwerp niet laten sluiten... aan de andere kant riskeer je dat je "neuneusberichten" worden verwijderd... We hebben ervaring met je op dit gebied.

Je bent tenminste gewaarschuwd...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1635




par Macro » 28/08/09, 11:08

Ik zou graag iets willen lanceren (het is niet om je van streek te maken, ik zou graag in jouw ding willen geloven)


Laten we het gemeentehuis van Cahors vragen naar de dienstnota's en brieven die tijdens de betrokken periode naar de verschillende personeelsleden zijn gestuurd, over het gebruik van voertuigen en het beheer van de energie-uitgaven... Evenals de lijst met mogelijke sancties die zijn beloofd aan misbruikende gebruikers. .

Ik heb de gevolgen gezien van dit soort brieven op het wagenpark van zware vrachtwagens... Het spreekt...

Nog iets... Wetende dat Franse werknemers de ongelukkige neiging hebben om te geloven dat hun bedrijf veel dingen aan hen te danken heeft... Het enige dat nodig is, is een schurftige persoon die zijn jerrycan van 5 liter in de kofferbak draagt ​​en een elke keer dat hij de 306 vult... Als een schurftige persoon denkt hij dat het achterin warm wordt... De 306 begint veel minder te verbruiken...

Ik ging eens een tweedehands motor kopen van een vrachtwagenchauffeur die op het punt stond met pensioen te gaan... In de kleine garage van zijn huis had hij 6000 liter diesel opgeslagen in vaten van 200 liter die hij de voorgaande jaren uit zijn vrachtwagen had gehaald ...

Dit zijn zeer gebruikelijke praktijken in Frankrijk...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 28/08/09, 11:12

Macro schreef:... Gewoon een schurftige die zijn jerrycan van 5-liters in de kofferbak loopt en die elke keer dat hij de 306 bijtankt, tanken ... Als mensheid gelooft hij dat het hem verwarmt tot de achter ... De 306 begint ze veel minder te consumeren ....


Pure en simpele laster... :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 28/08/09, 11:14

Het verbruik is één ding, kan zelfs behoorlijk variëren afhankelijk van de manier waarop je rijdt, maar er is één ding dat je niet mag vergeten, en dat is de maatstaf voor de vervuiling. Want niet alleen het verbruik en de daarmee samenhangende CO2 zijn van belang, er zijn ook andere verontreinigende stoffen. En in de geschiedenis laten de metingen ervoor/na duidelijk de spectaculaire daling van vervuiling en rook zien.

Dus zelfs als de consumptie niet daalt, blijft doping nog steeds gunstig! Maar met een beetje logica kunnen we gemakkelijk concluderen dat als er minder rook en onverbrande brandstof is, dit betekent dat er meer verbrande mensen zijn, toch!? En als er meer wordt verbrand voor dezelfde reis, hebben we minder diesel nodig, toch!?
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 28/08/09, 11:35

Christophe schreef:En daar gaan we weer... Ik heb het gevoel dat dit uit de hand gaat lopen!

Het is aan jou. Gematigd....

Christophe schreef:Dus ik waarschuw je pb2487.5: deze keer kun je ons dit onderwerp niet laten sluiten... aan de andere kant riskeer je dat je "neuneusberichten" worden verwijderd... We hebben ervaring met je op dit gebied.
Je bent tenminste gewaarschuwd...

Maar ik wil niet dat het onderwerp wordt afgesloten. Laten we het laten leven....
Uiteraard is niet iedereen dezelfde mening toegedaan, maar de discussies blijven beleefd en relevant.
Het is niet nodig om berichten van het onderwerp te bedreigen of te verwijderen om de betekenis te bepalen. Dit is niet de geest van a forum.
Cdlt
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1635




par Macro » 28/08/09, 11:41

Christophe schreef:
Macro schreef:... Gewoon een schurftige die zijn jerrycan van 5-liters in de kofferbak loopt en die elke keer dat hij de 306 bijtankt, tanken ... Als mensheid gelooft hij dat het hem verwarmt tot de achter ... De 306 begint ze veel minder te consumeren ....


Pure en simpele laster... :onheil:


Ik zou graag geloven dat ik een pure en eenvoudige lasteraar ben ....

Ik ben gewoon een verantwoordelijke in een Franse doos : Cheesy: : Cheesy: Ik kan je vertellen dat we geen last hebben van zwervers.

Dat zegt een 306 1.9D die meer dan 8 liter/100 verbrandt...Ik ben verantwoordelijk voor het wagenpark...Ik neem de auto mee voor 3 volle tanks om het zelf te zien...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 28/08/09, 11:45

Jullie, de septo-tegenstanders, zijn zeker slimmer en hebben zeker meer JOUW WAARHEID dan de motorfabrikanten en onderzoekers die werken aan waterinjectie in motoren:

Luchtbevochtigingssysteem – de optimale oplossing om het brandstofverbruik te verminderen en de emissies onder controle te houden : https://www.econologie.info/share/partag ... VG0pDt.pdf

Gevonden in het andere onderwerp dat je probeerde te rotten: https://www.econologie.com/forums/sncf-dopag ... t8250.html Bedankt Flytox...(er zijn nog meer van dergelijke documenten als je goed kijkt)

En nog een: Effecten van directe waterinjectie op DI-dieselmotoren
verbranding
: https://www.econologie.info/share/partag ... azE1K3.pdf

van https://www.econologie.com/forums/injection- ... t8180.html ook van Flytox...

Dus ik ben het beu om jarenlang dezelfde negatieve argumenten te horen...
Dernière édition par Christophe de 28 / 08 / 09, 11: 48, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 28/08/09, 11:47

Macro schreef:[...]Dat zegt een 306 1.9D die meer dan 8 liter/100 verbrandt...Ik ben verantwoordelijk voor het wagenpark...Ik neem de auto mee op 3 volle tanks om het zelf te zien...
Het lijkt mij dat het oorspronkelijk 7.42 was...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1635




par Macro » 28/08/09, 12:01

Christophe schreef:Dus ik ben het beu om jarenlang dezelfde negatieve argumenten te horen...


De watermotor...Wij horen er ook al jaren over...

Ik ben zeker een scepticus, geen laster van min of meer gekke ervaringen... Zelf ben ik meer het type dat een diesel volpropt met frituurolie en co, een maaier met frituurdestillaat....

Dat gezegd hebbende, wil ik het gewoon geloven... Ik volg aandachtig de post van kapitein Maloche over waterdoping... en als het me lukt om de tijd te vinden, zal ik zelf experimenteren... Ik vertel me mijn waarheid...

Ik probeer zo objectief mogelijk te blijven, minder enthousiast...Een auto bestuurd door vele handen in totaal andere omstandigheden kan niet als een serieuze of op zijn minst concrete referentie worden opgevat...Dat blijft mijn mening...

Voor vervuiling als de controle alleen gebaseerd is op opaciteit... Het volstaat te zeggen dat het helaas een zeer kleine troost blijft...

Het feit dat ik mijn ex Chrysler Voyager aan de HV had doorgegeven, had de genoemde opaciteit gehalveerd....
Dernière édition par Macro de 28 / 08 / 09, 12: 04, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 28/08/09, 12:02

maar bordeel het gaat niet om watermotor, maar doping, het heeft niets te maken :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 81-gasten