Tests betrouwbaar consomation! FLOWMETER of wegen?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/07/07, 20:05

Hallo Bolton
Bolt schreef:om het uit te pakken zonder terug te keren van de dieseltank, ik weet dat dit systeem:
https://www.econologie.com/forums/post22326.html#22326


Ik had deze afbeelding al in mijn archief opgeslagen en ik geef toe dat zonder je verklaring het me niet goor had gedaan om al het ontgassende circuit te zien.

Ik had niet gedacht aan een "massieve" ontgassing veroorzaakt door de membraanpomp die dan het hele circuit vervuilt.

In mijn huidige loopcircuit is er een hoog punt dat transparant is en een maximum aan gas verzamelt. Ik ben aan het studeren om een ​​automatische verwarmer te plaatsen (beslist gebruikt).

Gebrek aan pot, de originele vlotter zweeft nauwelijks in het water en dus ... stroomt in de diesel. : Cry:

Een ander punt, de naald van deze val is niemand anders dan een ventiel voor de banden. Weet niet zeker of het lange olie ondersteunt ...

Hoe gaat het met jullie, degenen die een circuit in een lus maken, zullen jullie het gas op een of andere manier keren of met jullie leven? Dit is gevaarlijk voor de levensduur van de injectiepomp? :P

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/07/07, 03:37

Dag
Op de oude Jetta mechanische pompgeneratie op het dieselfilter is er een kleine demper voor menbram die een lus maakt op het filter en alleen het ontgassen terugkeert naar de tank
het filter speelt natuurlijk de rol van een debuller.

In mijn geval heb ik een kleine tank van 1-liter gepartitioneerd op hetzelfde principe als de hydraulische tanks om het emulgeren van luchtbellen te elimineren .. geen probleem op 15000 km met dit principe

Andre

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 17/07/07, 16:43

Hallo allemaal!

nou, het is besloten, de "aquarium flowmeter" zal worden gebruikt voor het verbruik van het grootzeil!

We werken hard ... maar de tijd ontbreekt heel erg !!!

voor de cilinderkoppakking heeft onze monteur een magische poot : Lol: het zal de tijd houden die het wil ... maar het zal draaien voor deze zomer

eerste inbraak op een muziekfestival in de bergen :D :D van 3 of 5 augustus en de "wetenschappelijke metingen" voor half augustus!
http://www.rocknpoche.com/

het einde van de weg is niet meer ver weg : Cheesy: ... geduld en lange tijd ...

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 17/07/07, 21:27

Hallo allemaal
Ik kom een ​​beetje laat aan! Ik deed de assemblage met het boutpatroon voor ontgassen en de Conrad-stroommeter (10 000 imp / L). Samengevat werkte de kunststofrotor niet goed in de diesel, ik deed het opnieuw in aluminium met neodymium magneten, ik probeerde de wrijving tot een minimum te beperken, ander probleem was de afdichting tussen het glazen vat van de ontgassingspot en de aluminium sluitplaat was gemaakt van hars (Araldite) hield niet vast maar gaf me nog de tijd om metingen te doen. Ik heb het niet teruggelegd. Ik zou een echt betrouwbare afdichting met druk, temperatuur en diesel nodig hebben, anders werkt het en geeft het een interessante relatieve waarde: met of zonder water op bijna hetzelfde moment in dezelfde wegomstandigheden. Met de fietsteller kun je direct meten (niet goed zoals André zegt) en gemiddeld op 1 km, 5 km, bijvoorbeeld etc.
Het maakt niet uit wat de kwaliteit van de brandstof is, de temperatuur is de dichtheid ervan omdat het op een bepaald moment onder identieke omstandigheden is en dat wat interessant is, de relatieve meting is.
Zie mijn onderwerppagina 28 bijvoorbeeld etc.
Mercedes 300TD experimenteren
Good luck!
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 19/07/07, 00:18

MichelM schreef:Hallo allemaal
Ik kom een ​​beetje laat aan! Ik deed de assemblage met het boutpatroon voor ontgassen en de Conrad-stroommeter (10 000 imp / L).
[...]
Zie mijn onderwerppagina 28 bijvoorbeeld etc.
Mercedes 300TD experimenteren
Good luck!
Michel


Hallo Michelm :D

beter laat dan nooit!

Ik besteed van tijd tot tijd aan dit interessante onderwerp ... maar de forum is enorm en te rijk bijna : Lol:

Bedankt voor het reageren hier!

het voordeel van de fietscomputer is dat het de beste 'weergave en functie'-truc is om te meten:

=> daar is de inst flow
=> het gemiddelde debiet
=> de cumulatieve hoeveelheid
=> het maximale debiet
...

het is genoeg voor de conso van water denk ik ... nu is het klaar, dus ik zal het gebruiken : Cheesy:
omdat er niet teveel schommelingen zijn, zal het antwoord voor het moment snel genoeg zijn ... dan zullen we het gemiddelde en de conso aan het einde van de test lezen.

Ik beloofde de foto ... ze verbergt zich altijd in een SD-kaart ... : Oops:
na de volgende aflevering: hihihi : Lol:

A ++
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten